Kotiäidin kuntosalikäynti toi lastensuojeluviranomaiset

kotikäynnille

Fitness-tähti Mari Valosaari raivostui perheenäidin lastensuojeluilmoituksesta: ”Mitä v**tua?!”
http://www.stara.fi/2014/04/30/mari-valosaari-raivostui-perheenaidin-lastensuojeluilmoituksesta/

"Ahkera kuntosalilla kävijä on nyt raivostunut samasta asiasta kuin tuhannet muut suomalaiset. Stara kertoi aiemmin tänään tapauksesta, jossa lastensuojelu lähestyi erästä perheenäitiä, koska tämä käy neljä kertaa viikossa kuntosalilla ja on ottanut myös vauvansa mukaan salille treenin ajaksi. Nyt perheenäiti joutuu tapaamiseen sosiaaliviranomaisten kanssa Facebook-tietojen perusteella nimettömänä tehdyn ilmoituksen perusteella."

http://blogbook.fi/marivalosaari/aidille-kirje-lastensuojelusta-salilla-kaynnista-mita-vua/

Mahtaako olla niin että sossun lastensuojeluviranomaiset tulevat jokaisen yhden ilmoituksen jälkeen katsomaan missä mennään. Tämähän tarkoittaisi sitä että nimetön henkilö voisi nimettömänä ilmoitella tuhansia turhia ilmoituksia, ja sossun tädit juoksisivat pää kolmantena jalkana koko ajan näiden aiheettomien ilmoitusten mukaan. Veikkaan että pelkästään tämä yksi aiheeton ilmoitus ei laukaissut lastensuojelua, vaan siihen nimenomaan vaadittiin sossutäti, joka ei ymmärrä salitreeniä ja lapsen mukanaoloa niissä (joka tietenkin on perseestä). Kannattaa siis edelleen miettiä tarkkaan mitä julkaisee facebookissa ja blogeissa, sillä kukkahattutädit saattavat tarrata tiukasti. Mari Valosaarella tuskin on hätää, koska hän on sen verran tunnettu henkilö, sen sijaan Maija Meikäläinen voi joutua tulilinjalle kun vatsanahkaansa sulattelee uuden harrastuksen parissa.

Lastensuojeluilmoitus äidin kuntosalilla käymisen takia! ”Mikä helvetti tätä maailmaa vaivaa?”
http://www.stara.fi/2014/04/30/lastensuojeluilmoitus-kuntosalilla-kaymisesta/

Mitä on tapahtunut yhteiskunnassa, kun äidin salitreeni on tuomittavaa?
http://kahviijakaurapuuroo.blogspot.fi/2014/04/mita-on-tapahtunut-yhteiskunnassa-kun.html

51

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä yksityisyys?

Tuollaiset lakia ja asetuksia rikkovat sossutädit on korkein aika panna vaihtoon. Meillä on paljon hyvin koulutettua osaavaa ammattitaitoista väkeä työttömänä korvaamaan nuo kuspäät.

Ystäväni haki toimeentulotukia, niin eiköhän se tomppelisossu tarkistanut luvatta minun yhteydet hakijaan noin 20 vuotta vanhasta rekisteristä ja paljon, paljon muuta ilkeää.

• asdöglkj

Ei ole viranomaisten vika jos joku tekee Lasu-ilmoituksen. Sossun tädeillä on lakisääteinen VELVOLLISUUS toimia, jos ilmoitus tulee. Huom! ilmoitus oli tehty jo lokakuussa ja vasta 6 kk päästä tuli kirje sossusta...

• s-sairasta

Enpä usko että yksi nimetön ilmoitus riittää, muutenhan joku idiootti voisi tehtailla tuhansia ilmoituksia ja sossutädit olisivat täystyöllistettyjä seuraavat vuodet. Tässä on selvästi ajojahti itseään treenaavien kitkemiseksi. Tuskin olisi kukkahattutädit olleet ovella jos kyse olisi alkoholin käytöstä tai savukkeiden polttamisesta sisällä lapsen nähden.

• 5+9
        s-sairasta kirjoitti:

Enpä usko että yksi nimetön ilmoitus riittää, muutenhan joku idiootti voisi tehtailla tuhansia ilmoituksia ja sossutädit olisivat täystyöllistettyjä seuraavat vuodet. Tässä on selvästi ajojahti itseään treenaavien kitkemiseksi. Tuskin olisi kukkahattutädit olleet ovella jos kyse olisi alkoholin käytöstä tai savukkeiden polttamisesta sisällä lapsen nähden.

Yksi anonyymi ilmoitus kyllä riittää

• Sossu mokaa

Kovin myöhään herännyt velvollisuudentunne sossulla. Lapsi "heitteillä" kuusi kuukautta eikä sossu tee mitään.

• paskasuu

Sossulehmät ovat järjestään pätemisenhaluisia huoria.

• Joo'o

"Mahtaako olla niin että sossun lastensuojeluviranomaiset tulevat jokaisen yhden ilmoituksen jälkeen katsomaan missä mennään."

Näin heidän on lain mukaan toimittava. Lastensuojeluilmoituksen saa tehdä nimettömänä, mutta jokainen tapaus on tutkittava.

• gfhhvhvh

Ajattele jos joku mielenvikainen alkaa tehdä satoja tai tuhansia turhia ilmoituksia.

• kjkdjiooej
        gfhhvhvh kirjoitti:

Ajattele jos joku mielenvikainen alkaa tehdä satoja tai tuhansia turhia ilmoituksia.

Ehkäpä silloin sossusta ilmoitetaan poliisille?

• fukke
        kjkdjiooej kirjoitti:

Ehkäpä silloin sossusta ilmoitetaan poliisille?

Nykyään voi TORin ja avoimien langattomien verkkojen kautta toimia täysin anonyymisti, ilman että sossu ym. voisi yhdistää näitä turhia yhden ihmisen tekemiä aiheettomia ilmoituksia toisiinsa. Eikä poliisikaan todennäköisesti pystyisi selvittämään lähdettä. Käytännössä siis yksi ihminen voisi saada paljon pahaa aikaan kymmenille tai sadoille perheille. En usko että lastensuojeluun riittää yksi nimetön ilmoitus, elleivät sossutädit olisi samaa mieltä siitä että äidin kuntosalikäynnit lapset kanssa ovat epäilyttäviä, joka on totaalisen sairasta. Tuskinpa Facebookiin laitettu perheenäidin alkoholipitoinen koti/kyläillanvietto kuvineen aiheuttaisi samaa epäilyä, vaikka lapsi olis samaan aikaan kotona, tai ruotsinlaivan ravintolossa napatut kuvat drinksulasit pöydässä ja lapset mukana. Minusta kuntosalilla raskauskiloja polttavia äitejä paljon pahempi asia on esim. raskausaikana savukkeita polttavat äidit. Odottavien äitien tupakanpoltto pitäisi ehdottomasti kieltää.

• Oikein eläjä

Kaljanjuonti,tupakointi ja huoraaminen ovat sallittuja harrastuksia.Kuntosalibuumi alkoi suomessa jo yli 30 vuotta sitten ja vieläkään jotkut eivät voi hyväksyä eläneensä itse väärin.

• Jaska.

Kyllähän suomen viranomaiset osaa v*ttumaisia olla kun puuttuvat ihmisten yksityisasioihin.

On ihan oikein jos tähtää rynkyllä kun ovelle tulee.

Oma vapaus on jokaisen oikeus.

• Jaska.

"Näin heidän on lain mukaan toimittava. Lastensuojeluilmoituksen saa tehdä nimettömänä, mutta jokainen tapaus on tutkittava. "

Ja jokainen sossu omaa myös henkilötunnuksen joten jokainen joka on joutunut niiden toimia sietämään, voi myös etsiä kyseisen elukan käsiinsä ajan kanssa ja antaa opetuksen yksityisasioihin puuttumisesta.
        Laki voi painua v*ttuun. Sitä noudattavat vain toisten p*rsettä nuolevat byrokratian nöyrät lampaat.

Minä ainakin vetäisin turpaan, olipa sitten mikä hyvänsä suomivaltion hoivasirkka niin samapa tuo. Painukoon v*ttuun vaan, pysyisivät omalla reviirillään.

Ja vasikoille lähtee torpeedot perään ja hoitelee.

• Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

"Näin heidän on lain mukaan toimittava. Lastensuojeluilmoituksen saa tehdä nimettömänä, mutta jokainen tapaus on tutkittava. "

Ja jokainen sossu omaa myös henkilötunnuksen joten jokainen joka on joutunut niiden toimia sietämään, voi myös etsiä kyseisen elukan käsiinsä ajan kanssa ja antaa opetuksen yksityisasioihin puuttumisesta.
        Laki voi painua v*ttuun. Sitä noudattavat vain toisten p*rsettä nuolevat byrokratian nöyrät lampaat.

Minä ainakin vetäisin turpaan, olipa sitten mikä hyvänsä suomivaltion hoivasirkka niin samapa tuo. Painukoon v*ttuun vaan, pysyisivät omalla reviirillään.

Ja vasikoille lähtee torpeedot perään ja hoitelee.

"Sossulehmät ovat järjestään pätemisenhaluisia huoria. "

Niin ovat.
        Tantat ovat saaneet aika monen suomalaisen kyrpiintymään. Huomaa kun tutkii keskustelupalstoja.

"Ehkäpä silloin sossusta ilmoitetaan poliisille? "

Sitä samaa p*skaa se kyttäkin on.
        Parempi pysyä erossa kaikista viranomaisista.
        Apua saa omalta itseltä, hifistely jääköön p*rseennuolijoille 112 ja sitärataa
        Typerät p*skalakit ja keltahatut tykkäävät kun porukka hifistelee niille soittamalla ja paperisota käynnistyy.

"Ystäväni haki toimeentulotukia, niin eiköhän se tomppelisossu tarkistanut luvatta minun yhteydet hakijaan noin 20 vuotta vanhasta rekisteristä ja paljon, paljon muuta ilkeää. "

Haistata sinäkin v*tut yhteiskunnalle. Minä olen tehnyt niin jo aikaa sitten.
        Suomi yhteiskunta on pelkkää v*tun rekisteriä toisen perään. Ihmiset ovat kuin kävelevät robotteja joita viranomaiset valvoo.

• Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

"Sossulehmät ovat järjestään pätemisenhaluisia huoria. "

Niin ovat.
        Tantat ovat saaneet aika monen suomalaisen kyrpiintymään. Huomaa kun tutkii keskustelupalstoja.

"Ehkäpä silloin sossusta ilmoitetaan poliisille? "

Sitä samaa p*skaa se kyttäkin on.
        Parempi pysyä erossa kaikista viranomaisista.
        Apua saa omalta itseltä, hifistely jääköön p*rseennuolijoille 112 ja sitärataa
        Typerät p*skalakit ja keltahatut tykkäävät kun porukka hifistelee niille soittamalla ja paperisota käynnistyy.

"Ystäväni haki toimeentulotukia, niin eiköhän se tomppelisossu tarkistanut luvatta minun yhteydet hakijaan noin 20 vuotta vanhasta rekisteristä ja paljon, paljon muuta ilkeää. "

Haistata sinäkin v*tut yhteiskunnalle. Minä olen tehnyt niin jo aikaa sitten.
        Suomi yhteiskunta on pelkkää v*tun rekisteriä toisen perään. Ihmiset ovat kuin kävelevät robotteja joita viranomaiset valvoo.

p*skalakkivaltio koko suomi täynnä hoivah*uoria.

• Jaska...
        Jaska. kirjoitti:

p*skalakkivaltio koko suomi täynnä hoivah*uoria.

Jaska mikset muuta sitten pois suomesta. Vai olisiko niin että olet persaukinen, kouluttamaton sossupummi kuka ei muualla pärjää. Istut vaan paskassa vuokrakämpässäsi ja haaveilet parmmasta. Mitään et kuitenkaan saa aikaiseksi koska olet tyhmä, laiska ja osaamaton luuseri.

• Jaska.

Valitettavasti läheiset suhteet estävät asian toteuttamisen, muuten VOIN LUVATA että lähtisin!

Koulutuksella ei ole merkitystä tuohon. Moni rosvo pääsee vaikka v*tun nevadaan jos saa kerättyä fyrkat kokoon ja hankkii asunnon. Tuetkin tulee tilille vaikka et suomessa asuisikaan, riippuu oletko eu alueella jne.

Ei sitä nyt tarvitse välttämättä painaa rajan takana edes duunia siellä elääkseen. Riittää että hoitaa asiansa oikein. On mullakin varaa ostaa vaikka halpa asunto jostain ulkomailta ja asustella siellä omilla tienesteillä.
      Ostaa jostain pattyalta asunnon ja häipyy. Saa helppoa p*llua ja apteekista listat tiskille.

On mulla vuokrakämpän lisäksi oma talo vesistön rannalla. Ihan noin huono tilanne ei ole mitä annat ymmärtää. Duunia en tee yhteiskunnalle mitään mutta tienaan! Se on se päämäärä mulla aina.

Ja itseasiassa saan kyllä aikaiseksi. Moni muu ei saa! Moni asuu vuokrakämpässä, lukematon määrä narkkeja, sossupummeja. Minä taas en halua olla minkään v*tun sossujen kanssa missään tekemisissä. Rahani hommaan itse.

Jos sanot kaikkia tyhmäksi ja osaamattomaksi luuseriksi niin elämäntilanteelle ei aina voi mitään. Siihen ei auta vaikka kuinka haluaisit.
      En voi pakottaa läheisiäni lähtemään timbuktuun vaikka itse haluaisin.

Ja olisiko asiat sittenkään paremmin vaikka asuisi ulkomailla? en tiedä... riippuu edelleen monesta asiasta.

Voin olla tyytyväinen koska olen onnistunut ilman duunia hankkimaan hienon paikan vesistön ääreltä maalta. Siellä kyllä kelpaa kesäpäiviä vietellä. Itseasiassa lähdenkin pian sinne.

ja haaveita voi toteutella myöhemminkin ilman että tekee valtiolle duunia.

• Jaska.

Koulutetut v*ttuilee ehkä täällä mutta he ovat itse valtion nöyryyttämiä lampaita jotka kermap*rseilevät sillä kun ovat onnistuneet saamaan jalan ovenrakoon. Sitten saadaan pankkih*orat uskomaan että varaa on ja lainaa voi maksaa. Kohta elelläänkin pankin avituksella ja käydään ulkomailla.

Kravattipellet voivat mun puolesta tienata ja v'ttuilla ihan vapaasti, ei se mua kiinnosta. Mä teen itse asiani ja olen vähempään tyytyväinen. Ei se nyt mitään tähtitiedettä ole lähteä halpalennolla v*ttuun suomesta. Et tarvitse kuin asunnon, fyrkkaa ja passin ja bisnekset kunnossa.

Pitää osata säästää.

• Jaska...
        Jaska. kirjoitti:

Koulutetut v*ttuilee ehkä täällä mutta he ovat itse valtion nöyryyttämiä lampaita jotka kermap*rseilevät sillä kun ovat onnistuneet saamaan jalan ovenrakoon. Sitten saadaan pankkih*orat uskomaan että varaa on ja lainaa voi maksaa. Kohta elelläänkin pankin avituksella ja käydään ulkomailla.

Kravattipellet voivat mun puolesta tienata ja v'ttuilla ihan vapaasti, ei se mua kiinnosta. Mä teen itse asiani ja olen vähempään tyytyväinen. Ei se nyt mitään tähtitiedettä ole lähteä halpalennolla v*ttuun suomesta. Et tarvitse kuin asunnon, fyrkkaa ja passin ja bisnekset kunnossa.

Pitää osata säästää.

Sulla on jaska vaan selityksiä selityksien perään. Ethän sä usko itsekkään noita juttujas. Sä et tule ikinä muuttamaan pois suomesta. Haaveilet vaan. Kaks viikkoa pattayalla on se mihin pystyt.

• Pinkoja

Kyllä,säästäminen on tärkeintä ja se että käyttää epäonnistumisen uhallakin kaikki tilaisuudet kun sellaisia tulee.Rahaa ei ole pakko heti käyttää kun sitä on.
      Tuo koulutus on usein sellaista pinkoilua,ei niinkään omaa itseä.
      Tutustuin kerran kasaan nuoria ja lähes kaikki olivat hakemassa lääkikseen.Totesinkin että suurta on kutsumus lääkärin velvollisuuksia kohtaan.Tietysti on olemassa kutsumuksia mutta niissä ei useinkaan tienata eniten.
      Itselleni en ole koskaan keksinyt järkevää ammattia,elän vissiin väärällä vuosisadalla.
      Ennen ammatit olivat itsestäänselvyyksiä,tulevaisuudessa taas vedetään lonkkaa.

• Jaska.

"Sulla on jaska vaan selityksiä selityksien perään. Ethän sä usko itsekkään noita juttujas. Sä et tule ikinä muuttamaan pois suomesta. Haaveilet vaan. Kaks viikkoa pattayalla on se mihin pystyt. "

Jaa-a.... Asia tosin riippuu asuntojen hinnoista. Jos sen jälkeen massia tulee tilille, niin pystyisin muuttamaankin. Ei se ole tähtitiedettä.
      Ainoa vaan, etten haluaisi asua niin pitkään aikaa siellä yksin.

• Jaska...

Jos ja jos ja jos... ai riippuu asuntojen hinnoista. heh heh. Sä voit elää haaveissas ja oottaa et joku laittaa massia sun tilille. Kattele sillä aikaa vaik aurinkomatkojen kuvastoa ja haaveile lisää.

• Ei mitään sanottavaa

Valitettavasti moni pitää " sossuja,kyttiä,kelaa,sossua " aika lailla valtion kätyreinä. Ollakko osa yhteiskuntaa,vai " maksaa vuokra kämppää" " olla omien polkujen kulkija" fiksut tekevät sitä mitä osaavat,sitä mihin on kykyjä,kantavat " kortensa kekoon" siinä sivussa,tajuavat maailman laajuuden,hoitavat hiljaa urakkansa ja juhlivat loppujen lopuksi.
      Naurettavaa tää nykyihmisten vouhotus. Joku käy salilla ja nää jotka eivät tajua omia vahvuuksia,eivät saa onnistumisia vittuuntuvat ja soittavat sossuille,vai olisiko joku huoli taustalla,oikeesti? Jos ei oo mitään vikaa ni ei hätää.
      Vituttaa tommone Jeesustelu,käy salilla jatka elämää. Anna toisen mennä reenaamaa sitä sixbäkkiä mitä sulla ei oo. Otetaan me ulkopuoliset nyt sit kantaa onko oikein huolehtia omasta kunnosta,joka tuntuu monelle olevan se suurin ongelma itsetunnossa tän metabolisen kansakunnan keskellä.
      Olkaa ensi itteenne ja omiin tekemisiin tyytyväisiä,ni katotaa sitte mitä on sanottavaa.

• Jaska.

"Jos ja jos ja jos... ai riippuu asuntojen hinnoista. heh heh. Sä voit elää haaveissas ja oottaa et joku laittaa massia sun tilille. Kattele sillä aikaa vaik aurinkomatkojen kuvastoa ja haaveile lisää. "

No palkka juoksee koko ajan. Bisnes is bisnes, eipä huolta. Hyvin on kerääntynytkin!
      Haaveita on jo toteutettu, on talo maalla vesistön äärellä...musa soi pihalle asti kun on kato stereot ja kajarit ja kytketty et terassille kuuluu...

Ei mua nyt kato aurinkomatkat täl hetkel kiinnosta tuli ostettuu toi hanke ja kohta on kesäkin... pääsee saunaan, uimaan, kanootilla soutelemaan ja naurattamaan naisia ja tissuttelemaan viinalla.

• Jaska.

Jooh... täytyypä tässä todeta että tuli tehtyä vähän ostoksia abc:ltä. Ostin hk:n sinistä ja pari pulloa kaljaa, sekä tupakkia.

Eipä näkynyt yarexia missään vaikka laitoin gaspin paidan päällä ja tummat lasit. Luulisi tunnistaneen mutta ei kun ei.

v*ttuilin siinä samalla parille teinipojalle jotka istui siinä raflan puolella jonkun pikkuh*oran kanssa. sanoin pojille että jos meinaavat pildeä saada niin pitää kasvaa tällaiseksi kuten minä.

Eivät kehdanneet sanoa siihen mitään.

Sitten lähdin himaan.

Se siitä yarexin sormien katkomisista sitten..

• Menisit töihin Jaska

Jaska kerrotko tarkemmin miten sä olet haistattanut v*tut yhteiskunnalle. Juttujesi perusteella et käy töissä, ainakaan sellaisissa mistä maksetaan veroa. Onko tämä sitä haistattelua yhteiskunnalle? Asut kuitenkin Suomessa ja käytät suomalaisten verorahoilla tuotettuja palveluita. Etkö huomaa olevasi siivelläeläjä?

• traumoja

Onhan se hyvä, kun SIELLÄ punttisalilla on PALJON sitä PALJASTA PINTAA ja voi vilahtaa jotain kamalaa LAPSEN SILMILLE.

Tulee niin HELPOSTI niitä TRAUMOJA Pienokaisille.
      Toivottavasti ottivat pienokaisen huostaan, kun näki LIIAN paljonja sai varmasti niitä TRAumojakin.
      Edes vastuuton äitee, huh huh.
      Naisen paikka ON KOTONA, kun on pieniä muksuja.

Peliautomaatillillekkaan EI SAA viedä vastasyntynyttä saati sitten vanhempaakaan. Näin sanoo LAKI.

• isomuna.

Ketä kiinnostaa joku fitnesstypy? Ainoat oikeat naiset ovat valtavat roinamonsterit. Sellainen kun joskus levittäisi reitensä niin uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh..................

• Jaska.

"Jaska kerrotko tarkemmin miten sä olet haistattanut v*tut yhteiskunnalle. Juttujesi perusteella et käy töissä, ainakaan sellaisissa mistä maksetaan veroa. Onko tämä sitä haistattelua yhteiskunnalle? Asut kuitenkin Suomessa ja käytät suomalaisten verorahoilla tuotettuja palveluita. Etkö huomaa olevasi siivelläeläjä? "

Siten olen haistattanut ja haistatan että kapinoin yhteiskuntaa vastaan yksinkertaisesti.
      en käy töissä. en maksa veroa.
      asun valitettavasti suomessa en käytä sinun rahojasi jos olet hölmö maksat veroa älä syytä siitä muita tai minua.
      en ole mikään siivelläeläjä otan vain vastaan mitä saan jos saan.
      etkö sinä ottaisi jos annetaan, eikö se ole tyhmää.

• jaskapaska1

Hmmm. Aika mielenkiintoista. Jaska antaako siis joku sulle rahaa vai millä elät?

• Pysy AP kaukana

Vihaan sydämestäni ihmisiä jotka käyttää sanontaa: "mikä helvetti tätä maailmaa vaivaa?", kun kaikki asiat ei mene oikein. Se kertoo ihmisestä, että ei amista pidemmälle päässyt eikä pysty korkeampaan loogiseen ajatteluun, hyi olkoon sellaset ihmiset pysykää kaukana minusta.

• Jaska.

"Se kertoo ihmisestä, että ei amista pidemmälle päässyt eikä pysty korkeampaan loogiseen ajatteluun, hyi olkoon sellaset ihmiset pysykää kaukana minusta. "

No sinusta tuo ainakin kertoo sen, että pidät lukion käyneitä vappumarssissa pelleileviä lurppanaamoja jotenkin parempina kuin muut.
      ja tuo sinun "korkeampi looginen ajattelu" on kans jotain ihmeen vängerrystä siitä että pädet joillakin kirjakielen sanoilla joiden käyttäminen tekee sinusta niin viisaan ja älykkään pälpäti pälpäti....

KIrjastot on keksitty, siellä voi lukea/opetella ne samat teoriat mitä lukiossa. Se että on amiksen käynyt, on vain virallinen leima. Ihminen voi silti olla fiksu ja viisas, elämässä saa ja on kaikilla oikeus oppia asioita ja juttuja.

• Jaska.

"Hmmm. Aika mielenkiintoista. Jaska antaako siis joku sulle rahaa vai millä elät? "

Elän sekä/että :)
        Päättelepä siitä :)

• Jaska.

"Yksi anonyymi ilmoitus kyllä riittää "

Jos meille tulisi lastensuojeluviranomaiset käymään niin jokainen pääsisi ambulanssilla jatkamaan päiväänsä teholle.

• Jaska sä oot pelle

Saako teidän perhe lapsilisää lapsista? Jos saa niin ne on muuten verovarhoilla kustannettu. Entä maksatko kiinteistöveroa. Maksat. Käytät verovaroilla tuotettuja palveluita päivittäin vaikka et sitä näköjään itse ymmärrä. Sä vihjailet jutuissas että saat tulosi jollain laittomalla tavalla. Luulet varmaan ettei sekään ole muilta pois. Mietippä tarkemmin...

• SaippuaJaska.

- Ei ole lapsia silkohapsia.
      - En ole vielä maksanut kiinteistöveroa mutta se olisi edessä tämän vuoden puolella... syö kyllä miestä sellaisia maksella... turhaahan se on. Omaa rahaa menee hukkaan ddr valtiolle...
      - en mä ole kyllä vihjaillut mitään laittomuuksista. Olen puhtain mies koko suomessa.

• Jaska.

"Jaska sä oot pelle"

Pellen ura olisi kyllä siisti. Olen aina ollut Sirkus fani.
        Finlandiaan menenkin tänä vuonna. Ostan samalla uuden Sirkus Finlandia mukin!

• Jaska...
        Jaska. kirjoitti:

"Jaska sä oot pelle"

Pellen ura olisi kyllä siisti. Olen aina ollut Sirkus fani.
        Finlandiaan menenkin tänä vuonna. Ostan samalla uuden Sirkus Finlandia mukin!

Jaska sä puhut niin paljon paskaa että sä et saa siellä pattayalla ees ladyboylta. Ne kyllä joskus vetelee sua kun oot saanu turpaan joltain ämmältä ja itket hotellihuoneessas. Ainiin, ethän sä pääse mihkää thaimaaseen ku oot vasta 15.

• Jaska.

No laitapa oma nimes ensikerralla siihen viestin otsikkoon niin kysellään seuraavaksi sulta mikä sä olet ja mitä sulla on? Mitä teet ja miten elät.

Mun ei tarvi paljon kysellä saanko mä pildeä, se ei ole vaikeaa nimittäin :)

Thaimaa on p*skainen kylä, jossa en viettäisi päivää pidempään. Ostoksilla siellä kyllä aion joskus käydä.

• Hahahahahaha

Yarex.

• Jaska.

Samaahan tässä minäkin olen nauranut...

• Yarex-HH

Sano muijalles ettei enää soittele mulle. Hoitelen seuraavaks sun siskos.

• Jaska :)

Eihän se hoitelu oikein onnistu kun et uskalla tulla edes abc:lle kuten kaikki täällä tietävät ja ovat lukeneet :)
      khih hih hih....

ps. tunnen edelleen myötähäpeää
      pps. varmaan muutkin täällä tuntevat samoin

• Yarex-HH

Hoitelin jo. Khih hih hih.... Abc:n vessassa. Se lähti roiskeet naamalla.

• Jaska.

Yarex.... älä suututa enempää mä kiehun raivosta...näkisitpä mun naaman... se on punainen ku tomaatti..!!!!!!

• Jaska.

"Odottavien äitien tupakanpoltto pitäisi ehdottomasti kieltää. "

Kiellä sinä nyt pää p*rseeseesi näin alkuun hei ddr .....

• Yarex-HH

Sun äitis on varmaan vetäny vähän muutakin ku röökiä kun sua ootti...

• Jaska.

ei tämä yarex meidän äitien vika ole että me ollaan näin tyhmiä.

• Yarex-HH

Onko meillä sama äiti?

• Jaska.

Yarex on tyhmä.

Sanoin "äitien", en "äidin".

Opettele lukemaan pelle.

• Yarex-HH

Oletko minun veli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe