Miesmakuni

nainen pohjoisesta

18

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi-sinkku

      Ihan ku minä tuo toinen kuva.

      • nainen pohjoisesta

        Tuskinpa silloin olisit ätmi. :D


      • lyhyttukkaisempi

        Tai minä, ennen kuin leikkautin hiukseni...


    • ---------------

      Jäbät luulee vähän liikoja itsestään. No sehän on toisaalta miehillä yleinen ominaisuus ja auttanee paremmin löytämään naisen.

    • ätmi

      Et sinä noista miehistä tykkää, vaan niiden esittämistä fiktiivisistä hahmoista. Ihanteesi on siis mielikuvituksen tuotetta ilman kosketuspintaa todellisuuteen..

    • Candida Z

      Alexander on edustava!

      Travisin letistä en tykkää.

      Ja ovulaation aikaanhan naiselle kelpaa erilainen mies kuin muulloin, tiede vahvistaa!

      • pohjoisen nainen

        Travis on ollut aiemmin Calvin Kleinin mallina, mutta tuollainen kaunispoika-keikistely vähissä vaatteissa keikistely ei minua oikein sytytä.

        http://daninseries.altervista.org/wp-content/uploads/2014/04/tumblr_m3eihuGdRP1r7cahao1_500.jpg


    • tytytyrt

      Vikings on hyvä sarja

      • pohjoisen nainen

        Paljon komeita miehiä. :P


    • Sinun0

      Siin sitä alkuperäst uros meininkii mist naiset tykkää.
      Jostai lukenu et viikingien johtajat voinuolla suomen maaperält lähtösi ko pahemmi ne ei suomee ikää hyökänny.

    • -...-

      Ensimmäinen on jännäjyystäri ja toinen kauluspaitavalkkaaja. Molemmat tietenkin julkkiksia ja statusmiehiä.

    • Trianglit kilisee

      Tämähän on kuin Twilighista. Otatko eläimellisen ihmissuden ja herkän vampyyrin.

    • Itsekin tykkään valkoisista miehistä ja ihan huippua vielä jos on siniset silmät (puhtaan jäänsiniset ovat suosikkini, mutta kyllä ne siniharmaat ja sinivihreätkin vielä kivat on).

      • Ai niin ja tuo Skarsgard on kyllä kiehtonut minuakin viimeaikoina. Ei ole mielestäni sinällään komea, mutta True Bloodin myötä huomasin kuinka paljon karismaa sillä oikeasti on eikä siitä vain voinut olla pitämättä! Luulin aluksi pitäväni vain True Bloodin kylmähermoisesta, mutta pohjimmiltaan sitten oikeudenmukaisestakin Ericistä (Billistä en muuten ole ikinä tykännyt vaan suorastaan inhoan) mutta nähtyäni myöhemmin yhden ruotsalaisen leffan jossa Skarsgard oli, niin sama efekti tuli siinäkin: katsetta ei siitä saanut irti!

        Tuo Travis taas ei muhun vetoa, en tiedä sitten miltä näyttäisi ilman tuota kaikkea partaa ja viiksiä.

        Omasta mielestäni jos taas ihan silmistä puhutaan, parhaat löytyvät Ian Somerhalderilta, Zac Efronilta (joka ei kyllä muussa mielessä sytytä, mutta silmät ovat täydelliset) ja Jake Gyllenhaalilta (joka myöskään useimmiten ei hirveästi sytytä muuten).


    • Harmi että peilistä ei näy tuollainen :| Ja muutenkin mulla on ruskean vihreät silmät... joka myös karsii pelistä pois.

    • karu totuus

      Tuollaisten komeiden, kuuluisien ja rikkaiden YT-miesten panoringeissähän naiset viihtyvät ja sellaisiin aktiivisesti pyrkivät. Selvästikin myös "Candida Z" ja "marianne89". Harmi heidän kannaltaan että nuo kyseiset YTM:t asuvat muissa maissa.

      Eipä siinä tavallisella miehellä ole paljoa tehtävissä.

      • No jaa, aika harva ihminen lopulta vaatii itselleen sen julkkiksen jota katselee/ihailee. Silmänruokana olo noiden tehtävä yleensä on, ehkä joillain fantasioissakin olo. Mutta ihan eri asia sitten se keitä deittailee. Eiväthän palstamiehetkään tavoittele niitä useihin eri ketjuihin linkkaamiaan ja hehkuttamiaan bikinityttöjä, vaan tositilanteessa katselisivat hiljaisina kauempaa.


    • Mies31v.

      Kiitos. :)

      Ikävää ettei mulle kelpaa nainen jos hän ei ole kirjoittanut about 10 000 kommenttia nettiin. Ja niistä pitäisi olla ainakin 2000 sellaisia että minäkin diggaan, koska taiteellinen näkemyksemme. Tai jos on tissposki joka ei uskalla olla nainen ja olla yksin. Kohdata se kaikki yksin ja silti jaksaa vielä tehdä "miehen työ" hakemalla mies kodistaan. Koulutus, palkka, eksiesi määrä ja mensan numerot ovat aivan mitättömiä minulle. Kunhan olet mukava, kiva ja ihana. Ja normaalipainoinen olet koska näytät itsesi mielestäsi parhaimmilta sen koon vaatteissa. Läskinä laskit itsestäsi läppää ja nauroit koska taidat ironian.

      Ja tiedät että Eminemin Kim on kaunis biisi.

      Muuten vaan diggaat minusta ja mä vietän illan sun luona. Juon sun vuosikerta viinit vuodelta 2011, väännän paskat sun posliineihin ja lähden himaan. Luultavasti emme enää ikinä tapaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      216
      3246
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      118
      1904
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      91
      1426
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1312
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      32
      1106
    6. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1053
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      97
      1027
    8. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      16
      1011
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      45
      995
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      990
    Aihe