Babylon alas
unelmani
Onko ihmiskunta koskaan kääntynyt yhdessä huutamaan apua taivaasta? Olisi upeaa jos näin kävisi ja päätettaisiin unohtaa tuhoa aiheuttavat talouskasvu ja maekkinatalousajattelu tehden täysin uudet tarkoitus perät alkaen hallitusti tuhoamaan babyloniaa ja näin alkaen odottaa messiasta taivaalta valmistaen hänelle tietä.
yhsistyisimmekö
6
99
Vastaukset
- alfa123om2222
Ihmiskunta ei ole huutanut yhdessä apua taivaasta, mutta on lukenut kirjat, joissa kerrotaan mitä tapahtuisi, jos he niin tekisivät. Ei mitään hyvää.
Sen sijaan kun juutalaiset ottavat Kristuksen vastaan haudat aukeavat. Siihen on luultavasti aikaa vielä noin 1260 vuotta tai enemmän.
Markkinatalousajattelu on Jumalan armosta tullut myös ihmiskunnan aivoihin hypnoosiopiskelun avulla aivan tänä vuonna. Ennenhän markkinatalous oli lähinnä Luciferin valvonnassa, mutta tuon valvojan paikan on perimässä ihsmiskunta.
Babylon on aika tuhota vuonna 2199. Ja Messias on jo tullut. Kaksikin messiasta. Nyt odotetaan Mahdia ja Isaa. Avuksi tosin huudetaan Joosuaa. Sillä Jättiläisten Neuvosto on perustettu, mutta on ristiriitojen repimä näin taipaleensa aluksi.- Hindu.
Tarkoitatko Venäjällä vaikuttavaa "Vissarion" -lahkoa?
Huuda minua hädän päivänä minä tahdon autta ja sinun pitää kunnioitaman minua. Jeesuksen omat sanat pitävät täysin paikkansa mys tänä päivänä. Ihmiset kieltävät sen voiman,omalle kohdalleen.
alfa123om2222- alfa123om222
kuulija1 kirjoitti:
Huuda minua hädän päivänä minä tahdon autta ja sinun pitää kunnioitaman minua. Jeesuksen omat sanat pitävät täysin paikkansa mys tänä päivänä. Ihmiset kieltävät sen voiman,omalle kohdalleen.
alfa123om2222Niin ja tuo ihmiskunnan HÄDÄN PÄIVÄ saattaa olla juuri 2000-2500 sillä Pietarin kirjeessä on luettelo, joka seurailee historian kulkua:
Pyrkikää sen vuoksi osoittamaan USKOSSA 0-500 jkr
LUJUUTTA 500-1000
LUJUUDESSA OIKEAA TIETOA 1000-1500
TIEDOSSA ITSEHILLINTÄÄ 1500-2000
ITSEHILLINNÄSSÄ KESTÄVYYTTÄ 2000-2500
KESTÄVYYDESSÄ JUMALANPELKOA 2500-3000
JUMALANPELOSSA KESKINÄISTÄ KIINTYMYSTÄ 3000-3500
KIINTYMYKSESSÄ RAKKAUTTA 3500-4000 jKr
Valitetttavasti kun lukee alkuperäistä DigiNovum kreikankielistä raamattua nuo suomennoksen sanat vaikuttavat väärin käänetyiltä. Ja aivan samoin ne ovat väärin käännetty myös englannikielisissä raamatuissa.
Itsehillinnässä kestävyyttä 2000-2500 paikalla on alkuperäisessä raamatussa sana HYPOMANIA. Ja kaikki tietävät, että se ei ole kestävyys, vaan PANIIKKI JA HÄTÄ JA AMOK-JUOKSU. Ja muistaakseni myös tuo sana Itsehillintä on väärin käännetty.
Eli KIRKKO suosittaa että täytyy olla itsehillintää, mutta alkuperäinen raamattu suosittaa, että pitää olla PANIIKKIA JA HÄDÄNHUUTOJA. alfa123om222 kirjoitti:
Niin ja tuo ihmiskunnan HÄDÄN PÄIVÄ saattaa olla juuri 2000-2500 sillä Pietarin kirjeessä on luettelo, joka seurailee historian kulkua:
Pyrkikää sen vuoksi osoittamaan USKOSSA 0-500 jkr
LUJUUTTA 500-1000
LUJUUDESSA OIKEAA TIETOA 1000-1500
TIEDOSSA ITSEHILLINTÄÄ 1500-2000
ITSEHILLINNÄSSÄ KESTÄVYYTTÄ 2000-2500
KESTÄVYYDESSÄ JUMALANPELKOA 2500-3000
JUMALANPELOSSA KESKINÄISTÄ KIINTYMYSTÄ 3000-3500
KIINTYMYKSESSÄ RAKKAUTTA 3500-4000 jKr
Valitetttavasti kun lukee alkuperäistä DigiNovum kreikankielistä raamattua nuo suomennoksen sanat vaikuttavat väärin käänetyiltä. Ja aivan samoin ne ovat väärin käännetty myös englannikielisissä raamatuissa.
Itsehillinnässä kestävyyttä 2000-2500 paikalla on alkuperäisessä raamatussa sana HYPOMANIA. Ja kaikki tietävät, että se ei ole kestävyys, vaan PANIIKKI JA HÄTÄ JA AMOK-JUOKSU. Ja muistaakseni myös tuo sana Itsehillintä on väärin käännetty.
Eli KIRKKO suosittaa että täytyy olla itsehillintää, mutta alkuperäinen raamattu suosittaa, että pitää olla PANIIKKIA JA HÄDÄNHUUTOJA.Hädän päivä on
Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu. Tarkoitta seurakuntaa siinä ovat ykistyise ihmiset, tervehtivät Korintissa olevaa Jumalan seurakuntaa, Kristuksen Jeesuksen pyhittämiä, Jumalan kutsumia pyhiä sekä kaikkia, jotka eri seuduilla, missä asuvatkin, huutavat avukseen Herramme Jeesuksen Kristuksen nimeä samoin kuin me 1.Kor 1:2
vuosi tuhansista ei ole kysymys jKr
- Jeesus auttaa aina
jokaista ihmistä joka häntä avukseen pyytää ja voidaan tehdä yhteisesti ihmisten keskuudessa ja hyvä on kokoontua Herran nimessä yhteen ihmisten ja varmuudella suo Jeesus sen armosiunauksen aina tällaisessa. Jeesus on hyvä paimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158