Neidit ostelee uusia autoja tai tuo Saksasta, ostakaa samalla hame itsellenne. Todellinen mies pystyy ajamaan huonommallakin kulkuneuvolla ja painostamaan valtiota laskemaan veroja. Orjat imekää toistenne persläpeä, köyhät kyykkyyn. Sellainen ei ole mies eikä mikään joka ei osaa pitää autoaan kunnossa.
Neidit ajelee
4
1224
Vastaukset
- SK24
Hyvinpä on se tosimiesten painostuskampanja toiminutkin kun Suomessa edelleenkin autot maksavat reilusti enemmän kuin muualla EUssa. Voihan sitä itselleen uskotella mitä vain, mutta Suomessa ei autoveroja alenneta ennen kuin painostus tulee ulkoapäin vaikka juuri EUsta. Ajelkaa te siellä vaan kaikessa rauhassa niillä museoajokeillanne, jotka normaaleissa maissa olisi jo ajat sitten viety sinne minne ne asiallisesti ottaen kuuluvat eli romuttamon kautta kierrätykseen. En ole itse kymmeneen vuoteen harrastanut omatoimista autonkunnostusta sen jälkeen kun sieltä maailman suurimmasta ulkoilma-automuseosta pois muutin. Käsiään ei tarvitse konepellin alla liata kun ostaa tehdasuuden auton vuoden tai kahden välein. Takuu hoitaa sellaiset asiat. Kokeilepa sinäkin kerran.
- Theboogieman
Se johtuu siitä, kun meitä tosimiehiä on vähän ja NEITEJÄ on valtaosa. Minä en ainakaan pidä kommunistista järjestelmää yllä antamalla valtiolle mahdollisuutta viedä minun rahojani.
- Ekonomisti
Joopa ,eipä ole noilla tumpuloilla muuta mahdollisuutta kuin vaihtaa autoa vuosittain kauppiaan hykedellessä käsiään; kehuessaan kuinka viisaita olette.Maksatte noloudestanne kovaa veroa mutta sääli on sairautta,teidän täytyy tyytyä osaanne.
- Karski
Toissaviikolla tuikkasin torpan tuleen kun tajusin että hienohelmat ja akat ne lämpimässä makaa.Nyt asun teltassa ja joka ilta vielä kastelen vaatteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070