Ikuinen julkisuus siivouskeikasta

nimi pilalla, nyyh.

Mitä tehdä? Olen vuosia sitten ollut lyhyen ajan siivojana seurakunnassa. Nimeni on laitettu seurakunnan työntekijänä asianmukaiselle sivulle. Minä en kuitenkaan tuosta sivusta mitään tiennyt, kun siellä työskentelin, eikä varmaan ole tapana kysyä, saako sen nimen sinne laittaa.

Olen pyytänyt poistamaan nimeni sieltä, kun vuosien perästä huomasin sen. Se ilmeisesti poistettiin, mutta jonnekin bittiavaruuteen se sivu on jäänyt ja joku aina nostaa sen vanhan sivun esiin, tai sitten se vain nousee kun nimeäni googlettaa. Se ei tunnu katoavan.

Nimeni siellä sivulla pilaa elämäni. Ainakin minusta tuntuu siltä. Jos olisin tiennyt, että se jää sinne ikuisiksi ajoiksi muistuttamaan minua tuosta lyhyestä työrupeamasta, en olisi sitä työtä edes vastaanottanut.

Kysymys oli mitä tehdä.

4

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnustaa

Ymmärrän tuskasi. Todella harmillista.

Seurakunnan it työntekijät, joista osa jopa vain teologi koulutksen saaneita, eivät välttämättä asiasta ymmärrä mitään.

Sinun tilanteessani kysyisin apua jostakin osaavammalta palstalta. Joku joka liittyy www sivuihin tai hakukoneisiin, kuten

Suomi24 / Teknologia / Tietotekniikka / Hakukoneet

tai

Suomi24 / Teknologia / Tietotekniikka / Www-sivujen teko

• nimi pilalla, nyyh.

Kiitos neuvosta. Halusin kuitenkin myös muistuttaa. Jos ja kun tätä sivustoa lukee seurakuntien työntekijätkin että kaikki eivät pidä moisesta julkisuudesta ja pienellä ajattelemattomalla käytännöllä voi pilata toisen elämässä ehkä sen kaikkein tärkeimmän, jos se Jumala, joka on tietenkin kaikkein tärkein, jätetään laskuista pois.

• nimi pilalla, nyyh. kirjoitti:

Kiitos neuvosta. Halusin kuitenkin myös muistuttaa. Jos ja kun tätä sivustoa lukee seurakuntien työntekijätkin että kaikki eivät pidä moisesta julkisuudesta ja pienellä ajattelemattomalla käytännöllä voi pilata toisen elämässä ehkä sen kaikkein tärkeimmän, jos se Jumala, joka on tietenkin kaikkein tärkein, jätetään laskuista pois.

nimi pilalla, nyyh.

Ikävää, jos koet nimesi esiintymisen joissain vanhoissa tiedostoissa tai vastaavissa hankalana tai sopimattomana. En osaa neuvoa, miten nimestäsi pääsee eroon tässä yhteydessä, koska olen vain teologi. Seurakuntien it-työ on jaettu osaaviin it-keskuksiin ja ehkä sieltä saat apua.

Rohkaisen sinua silti katsomaan luottavaisesti tulevaisuuteen ja tuskin sinun nimesi/elämäsi on tämän takia pilalla. Miksi olisi? Ei sinun kannata hävetä menneisyyttäsi ja jos se tällä menee pilalle, niin olen tilanteestasi pahoillani. Toivottavasti saat siihen apua, jotta voit rakentaa elämäsi uudelle, vakaalle pohjalle.

Antti-pappi

• Olen saanut sieltä

"Seurakuntien it-työ on jaettu osaaviin it-keskuksiin ja ehkä sieltä saat apua."

Olen saanut sieltä apua. Nimeni on poistettu listalta, mutta se on jäänyt hakukoneille eikä se välttämättä poistu maailmasta koskaan, ainakaan minun aikanani.

" tuskin sinun nimesi/elämäsi on tämän takia pilalla. Miksi olisi? "

Sitä en tietenkään osaa sanoa, kuinka pilalla on, mutta tällä hetkellä en voi edetä henkilökohtaisessa elämässäni, koska se tieto siellä netissä on. En voi esittäytyä kenellekään uudelle ihmiselle, koska nimelläni tulee se siivouskeikkatieto. Tapahtuneen johdosta saa minusta väärän käsityksen. Niinpä kaikki uudet tutustumiset päätyvät nopeasti siihen että minut luetaan tyhmäksi.

Eli nyt vain joudun odottelemaan että tapahtuisi ihme ja se nimi poistuisi sieltä.

"voit rakentaa elämäsi uudelle, vakaalle pohjalle."

Kaikki vuosikymmenien aikana tekemäni yritykset ovat karahtaneet karille tämän yleisemmän Suomea vaivaavan työttömyyden vuoksi. Olen iältäni yli puolen vuosisadan, joten aika vie minut ennen kuin mikään muuttuu paremmaksi. Olisin kuitenkin halunnut löytää vielä ystäviä/ystävän, mutta se nimi siellä netissä tuossa yhteydessä pilaa mahdollisuudet. Vanhatkin ystävät ovat kaikonneet. Ehkäpä juuri sen vuoksi, että on se siivouskeikka tullut tehtyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe