Mikä lahko pelastaa?

Ei uskontoa

VAPAAKSI USKONNOISTA !

Sinun on turha miettiä, mikä uskonto olisi oikea ja mahdollisesti sinulle sopiva !!! -
Et tarvitse ollenkaan uskontoa. Suhteesi Jeesukseen ratkaisee pääsysi Taivaaseen. Hän sovitti syntisi Golgatan ristillä 2000 vuotta sitten. - Jeesus kärsi, vuodatti viattoman verensä ja kuoli sijaisuhrina meidän syntisyytemme sovitukseksi. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi..” Jes. 53:5. / Kuolemansa jälkeen Jeesus nousi ylös kuolleista. Hän on siis elävä Henkilö, ei uskonto tai pelkkä uskonnollinen ideologia.
Voit omin sanoin pyytää Häneltä syntisi anteeksi. Ja Hän lupaa näin: ”Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos!” Joh. 6:37.

16

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ristinvalosta

      Mistä olet sen lainannut. Taidan tietää lähteen.

    • Parhaimmasta päästä

      Joka tapauksessa oli totuutta.

    • tuputettuu
    • Ei pelasta lahkot,eikä uskonnot,ainoastaan jeesukse sovitus työn hänen verensäkautta on pelastus syntien anteeksi saamisen kautta.

      • mimmi kuusinen

        Sillä on suurin miten uskotaan ja miten tukitaan Raamattua.
        Kolminaisuus oppia ei ole Raamatussa.


    • yksi lauma

      Olet väärässä. Raamattu opettaa yhteisöllistä uskoa. Kristus perusti kirkon ja Raamattu opettaa, että uskovien on kokoonnuttava yhteen leivänmurtamiseen eli ehtoolliselle.

      17. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Autuas olet sinä, Simon, Joonaan poika, sillä ei liha eikä veri ole sitä sinulle ilmoittanut, vaan minun Isäni, joka on taivaissa.
      18. Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.
      19. Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa." Matt.16

      Seurakuntavirat piispa 'episkopos' ja pappi 'prebyter' mainitaan Paavalin kirjeissä.

      • Elävä seurakuntan onkin Jeesuksen varassa toimiva. Seurakunta virat ovat silloin Jeesuksen asettamia,missä evankeljumi on puhdasta opetusta,jossa on myös synnille tuomio ja armon julistamien.
        yksi lauma


      • Jeesus on Kallio

        Kun Jeesus sanoi: .."tälle kalliolle", Hän tarkoitti itseään, ei Pietaria. Miten kirkon voisikaan perustaa ihmisen varaan.


        Ps. 18:31

        (18:32) Sillä kuka muu on Jumala kuin Herra, ja kuka pelastuksen kallio, paitsi meidän Jumalamme-


        Ps. 62:7

        (62:8) Jumalassa on minun apuni ja kunniani. Minun väkevyyteni kallio, minun turvani on Jumala.


        Ps. 71:3

        Ole minulle kallio, jolla saan asua ja jonne aina saan mennä, sinä, joka olet säätänyt minulle pelastuksen. Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani.


        Ps. 73:26

        Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti.


        Ps. 89:26

        (89:27) Hän kutsuu minua: 'Sinä olet minun isäni, sinä minun Jumalani ja pelastukseni kallio'.


        Jes. 8:14

        Ja hän on oleva pyhäkkö, hän loukkauskivi ja kompastuksen kallio molemmille Israelin huonekunnille, paula ja ansa Jerusalemin asukkaille.


        Jes. 26:4

        Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.


        Hab. 1:12

        Etkö sinä ole ikiajoista asti Herra, minun pyhä Jumalani? Me emme kuole! Sinä, Herra, olet pannut sen tuomioksi; sinä, kallio, olet asettanut sen kuritukseksi.


        1. Kor. 10:4

        ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.


    • dfghertyu

      Sopaa, sillä on suuri merkitys miten uskotaan ja kolminaisuus oppi ei ole sitä.

      • Seurakunnassa on valitettavasti myös opetus. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.

        ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."matt 28:19-20
        Sopa on kaukana,Jeesuksen anamasta kehotuksesta.


    • näin on ja piste

      Mikä lahko pelasta, ei yksikään.
      JT on ainoa oikea usko mailmassa.

    • Jeesus johdattaa
      • Totta joka sana

        No kyllä löytyi paljon suoraa suuntaa.


    • Suorasanaa kuullut

      Rehellinen puhuja sanoi asian kauniisti suoraan.
      On ihan syynsä sille, miksi kaikkea ei voi sanoa suoraan. Käsite huono käytös kuvaa näitä totuuden puhujia melko hyvin. En sano, että niin olisi tällä puhujalla. Ei ole.
      Usein myös ne "mä saan kyllä suuni auki" -tyypit ovat lisäksi kaikkein pahimpia silmänpalvojia.

    • Vapaa lahko vapautta
    • Hyvä saarna linkissä

      Vapauduin kirkosta jo muutama vuosi sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe