Kirkon kalliit nuorisopäivät

Kirkko ei vedä oikein vedä nuorisoa ja vähitellen kirkko on alkanut maksamaan nuorisolle ja tarjoamaan muuta kuin kirkon sanomaa, jotta tulisivat paikalle.

Tällä kertaa reggae-messu, rock-konsertti ja kirkon maksamat Särkänniemen liputkaan ei houkutelleet kuin yhteensä 2500 kävijää.

Onko tuossa mitään järkeä?
Ainoa asia kirkolla on päästä sanomaan, että saivat 2500 kävijää.
väki saatiin liikkeelle oikeasti ihan muilla kuin kirkon asioilla ja vielä maksamalla kalliisti.

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/4516/kirkon_nuorisopaivat_kerasi_reilut_2500_nuorta_tampereelle

7

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ollut itse mukana nuorisopäivillä, mutta kyllä siellä ihan kirkon sanomasta oli kyse. Reggae-messukin on messu, vain musiikki oli eri tyylistä. Ja nuo konsertin bändit ovat kaikki gospel-bändejä.

      Ei kirkon toiminta ole vain sitä, että urkujen säestyksellä lauletaan virsiä.

      Vilppu H.
      pappi

      • entinen nuori

        Kirkon sanomahan on se, että kun Aatami ja Eeva olivat langenneet paratiisissa syntiin, niin Jeesus kuoli sijaiskärsijänä, ja heräsi sitten kuolleista merkiksi saatanan vallan kirpoamisesta, jotta ne, jotka uskovat tuollaista tapahtuneen, pääsisivät taivaaseen:

        Eiks je?


      • " konsertin bändit ovat kaikki gospel-bändejä."

        Jaa, ettäkö se tekee rock-bändistä gospel-bändin kun esiintyminen tapahtuu kirkon tilaamana.

        Ei rock ja reggae ole gospelia.

        Ihan sama rock ja reggae siellä soi.


      • Pe.ku kirjoitti:

        " konsertin bändit ovat kaikki gospel-bändejä."

        Jaa, ettäkö se tekee rock-bändistä gospel-bändin kun esiintyminen tapahtuu kirkon tilaamana.

        Ei rock ja reggae ole gospelia.

        Ihan sama rock ja reggae siellä soi.

        Gospelilla on kaksi merkitystä. Gospel-musiikkia on laajasti ottaen pop/rock -pohjainen hengellinen musiikki. Ja toinen, alkuperäinen merkitys gospelille on viittaus tiettyyn afroamerikkalaiseen musiikkityyliin, joka myös on sisällöltään hengellinen.

        Tuossa yllä viittasiin gospeliin ensimmäisessä merkityksessä. Nuorisopäivillä esiintyneet bändit soittivat rockia, jolla on hengellinen sisältö. Sitä on tehty jo aika monta kymmentä vuotta.

        Vilppu H.
        pappi


      • FUCKIFUU
        kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Gospelilla on kaksi merkitystä. Gospel-musiikkia on laajasti ottaen pop/rock -pohjainen hengellinen musiikki. Ja toinen, alkuperäinen merkitys gospelille on viittaus tiettyyn afroamerikkalaiseen musiikkityyliin, joka myös on sisällöltään hengellinen.

        Tuossa yllä viittasiin gospeliin ensimmäisessä merkityksessä. Nuorisopäivillä esiintyneet bändit soittivat rockia, jolla on hengellinen sisältö. Sitä on tehty jo aika monta kymmentä vuotta.

        Vilppu H.
        pappi

        Vilpin valheet jatkuvat.


      • kuunteleva_kirkko kirjoitti:

        Gospelilla on kaksi merkitystä. Gospel-musiikkia on laajasti ottaen pop/rock -pohjainen hengellinen musiikki. Ja toinen, alkuperäinen merkitys gospelille on viittaus tiettyyn afroamerikkalaiseen musiikkityyliin, joka myös on sisällöltään hengellinen.

        Tuossa yllä viittasiin gospeliin ensimmäisessä merkityksessä. Nuorisopäivillä esiintyneet bändit soittivat rockia, jolla on hengellinen sisältö. Sitä on tehty jo aika monta kymmentä vuotta.

        Vilppu H.
        pappi

        Ei rock ja reggae ole gospelia.

        Minkä takia kirkko osti nuorisoa paikalle, maksamalla heille rock- ja reggae-konsertit ja vuokraamalla koko särkänniemi huvilaittoistoineen pelkästään heidän käyttöön.
        Kirkon ja kristinuskon omilla anneilla ei varmaan olisi tullut nuorisoa sitäkään vähää.

        Eihän siinä ole mitään pitkäjänteisyyttä, jos porukka pitää lahjoa, että saadaan lehdistolle parempi luku.
        Lahjominen on epätervettä ja se kääntyy itseään vastaan.

        Henkitoreissaan korisevan kirkon tulot romahtavat muutoinkin ja seuraavan kymmenen vuoden aikana työpaikka on vaarassa ainakin kymmeneltä tuhannelta kirkon työntekijältä, teitä pappeja joukossaan.
        Kirkko nousuhuumassa tuplasi työntekijämääränsä viime vuosituhannen lopulla ja elää nyt reippaasti yli varojensa.

        Kirkollisten johtajien mielipiteistä on havainnut, että jotkut heistä olettavan kirkon olevan pysyvä ja tarvittaessa valtion oletetaan pelastavan sen, niinpä he eivät edes yritä ratklaista talousongelmiaan.


      • entinen nuori kirjoitti:

        Kirkon sanomahan on se, että kun Aatami ja Eeva olivat langenneet paratiisissa syntiin, niin Jeesus kuoli sijaiskärsijänä, ja heräsi sitten kuolleista merkiksi saatanan vallan kirpoamisesta, jotta ne, jotka uskovat tuollaista tapahtuneen, pääsisivät taivaaseen:

        Eiks je?

        Nykynuorisolle Jeesus on myytti, kuten joulupukkikin.

        Nuorisoa ei kiinnosta sellaset tilaisuudet, joissa myyttiä pidetään aitona.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe