penkkipaidalla saa lisättyä tulosta ? Esim. jos penkki ilman penkkipaitaa 100 kg.
Paljonko
9
6053
Vastaukset
- Jerry
Aikalailla yksilökohtaista, mut epäilisin että jokaisella vähänkään harrastaneella paita lisää n.10kg, korjatkaa jos vääräs olen.
- Vapaasielu
Oon aina kuvitellu et se ois jotain 30%? vai oonko väärässä?
- olli18
Vapaasielu kirjoitti:
Oon aina kuvitellu et se ois jotain 30%? vai oonko väärässä?
Oon salilla kuullu että voi nousta 25kg, ehkä jopa 30kg
- Kari Silmä-Nippula
Et välttämättä kiloakaan.Paita vaatii aina sisäänajon.....treeniä,treeniä,treeniä....
Sen jälkeen kun tekniikka paidalla on opittu,niin voidaan alkaa puhumaan sen hyödyistä.Jollekin vahvat ojentajat omaavalle tyypille voi olla hyötyä,enemmänkin.Tissit omaavalle ehkä vähän vähempi merkitystä.Jos harjoittelu tähtää paidan avulla punnerruksiin,niin hyötyä alkaa tulemaan jossain vaiheessa.Riippuen paidasta(useita eri merkkejä),miten mikäkin henk.koht sopii....tulos voi opettelun avulla nousta 10kg /30kg.Jos et osaa paidalla pukata niin tulos voi alussa olla jopa huonompi. - Korsto
Noh, ensinnäkin, paidalla pitää opetella nostamaan, ja paidalla nostaessa erityisesti ojentajien voima tulee merkitsemään paljon. Vaatii treeniä, treeniä ja treeniä, että saa paidasta irti sen tarjoaman hyödyn.
Esim.paita, jolla Gene Ryschlack tökkäsi penkiltä 965 paunaa(jotain 432,5 kiloa), se ei auta normaalinostajaa kilonkaan vertaa niin sanotusti "kylmiltään",..pitää treenata nostamaan sillä.
Ja mitä tulee siihen, paljonko paidalla saa hyötyä, niin liikkunee 30-80 kilon välillä. Hurjimmat vermeet on kyllä tarkoitettu sitten niille, jotka USKALTAVAT nostaa. - noviisi
mitenkäs sellainen paita toimii? en ole koskaan kuullutkaan moisesta?
- Frank
Sulle vetästään kolmen hengen voimin, semmonen helvetin kiree paidan näköinen mitälie materiaalia lienee vempele niskaan. Se vetää sun kädet lähestulkoon liikkumattomaks eteen. Sit sut istutetaan penkkiin tangon alle. Paita kiristää niin paljon ettei alta 100kg painot tuu edes rintaan, sit kun tankoon isketään sellaiset rojut et paita antaa perää rintaan asti, niin se sit auttaa ylösnostossa varsinkin alkuvaiheessa, vähä niinkuin vieterin tavoin, loppu onkin sun ojentajavoimista kii, saatko sen painon loppujen lopuksi ylös. Mun mielestä tommoset varusteet pitäs lailla kieltää, maksaavatkin niin perkeleesti. Voimannostossa sallittuja pitäs olla vain vyö, rannesiteet, polvisiteet ja kengät.
- noviisi
Frank kirjoitti:
Sulle vetästään kolmen hengen voimin, semmonen helvetin kiree paidan näköinen mitälie materiaalia lienee vempele niskaan. Se vetää sun kädet lähestulkoon liikkumattomaks eteen. Sit sut istutetaan penkkiin tangon alle. Paita kiristää niin paljon ettei alta 100kg painot tuu edes rintaan, sit kun tankoon isketään sellaiset rojut et paita antaa perää rintaan asti, niin se sit auttaa ylösnostossa varsinkin alkuvaiheessa, vähä niinkuin vieterin tavoin, loppu onkin sun ojentajavoimista kii, saatko sen painon loppujen lopuksi ylös. Mun mielestä tommoset varusteet pitäs lailla kieltää, maksaavatkin niin perkeleesti. Voimannostossa sallittuja pitäs olla vain vyö, rannesiteet, polvisiteet ja kengät.
no jopa on mennyt välineurheiluks tämäkin.
- Muuri
Frank kirjoitti:
"Voimannostossa sallittuja pitäs olla vain vyö, rannesiteet, polvisiteet ja kengät. "
Minun mielestäni ei edes polvisiteitä, vain lämmittimet. Näin taitaa olla ns. raw-kisoissakin.
Siteet kuuluvat tähän samaan "jousihaarniska" -pelleilyyn.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938