Auto seisoo kesän tallissa, kun keväällä ajellaan uudella moposkootterilla. Ei paljoo vaikuta besan hinta siinä pelissä.
Nyt jos koskaan kannattaa mopoa miettiä työmatkoihin ja kauppareissuihin, jos vaan ne matkat on järkevän pituiset. Tämä ei tietenkään sovi niille, jotka vie esim. lapsia mennessään tarhaan, tai joutuu työssä käyttämään autoa, tai työmatka on liian pitkä.
Vastaus bensan hintaan
3
347
Vastaukset
- LiKaShing
Oletko miettinyt kuinka paljon mopoon uppoaa rahaa ja saastaako sen kaiken tosiaan takaisin?
- Iso pumppudiesel halvempi
Mulla on iso pumppudiesel ja tytölläni on moposkootteri.
Meidän perhe liikkuu yhdessä aina pumppudieselillä seuraavista syistä johtuen:
- moposkootterin polttoainekustannus on suurempi kuin pumppudieselin
- pumppudieseliin mahtuu koko perhe- joo-o!
Kerropas nyt, mikä iso diesel-auto sulta löytyy, jonka polttoainekustannukset ovat vähemmän kuin bensaa syövän moposkootterin. Eli kerro auton ja skootterin mallit sekä kulutukset. Minä nimittäin en usko tuota. Isot diesel-autot vievät seka-ajossa keskimäärin kuutisen litraa menovettä, moposkootteri vie alle puolet tuosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725