tavallista elämää-teinigootti jyrki 69/jussi69

ylileuhka69

kiusallisen noloja hahmoja. kokoajan tarve leuhkia ja nostaa itseään. käytös kuin 14v teinin. ja ikää on selkeesti yli 40v!! ja jussi esittelee minuutin välein 6packkiä, vaikka olis 33 astetta pakkasta, narsisti akka.ei mies ollenkaan. vampyyreitä ja lepakoita, voi voi vauvat :) säälittävää, ja ennen kaikkea noloa.

10

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä oon tavannut...

"mä oon tavannut lemmyn,mä oon tavannut ozzyn, mä oon tavannut steven tylerin" voi jumalauta kuinka lapsellista käytöstä, siis apua.

• oho homo

Luulin että ne oli homopari. Tosielämän l-koodi tyyliin, pipo ja kaulahuivi aina päällä ja naamat on täynnä jotain kasvonsilotusainetta niin että rasva tirskuu. Ja tosi heterorokkari ei näytä matkalaukusta omaa alkkarikokoelmaa, vaan kondomipaketteja.

• nyhveröitä

kunnin rokkari ryyppä ja vetää kamaa! nää on nössöjä mummoja, paskahousuja.

• turhamaisia

Siinä on taas sellanen sarja, mitä ei tartte alkaa kattelee.

• ikiteinejä

jussi ja jyrki, suomen leuhkimmat ja lapsellisimmat itsensä kehujat.

• ruusa3

Mua nolottaa myös Jussin ja Jyrkin käytös sekä olemus. Nämä viittäkymppiä kohti kovaa vauhtia menevät miehet käyttäytyvät kuin ikää olisi vasta 15 vuotta. Taitaa olla molemmilla kauhea ikäkriisi. Nuoruus on ollut jo aikoja sitten takanapäin ja epätoivo on iskenyt. Mutta vielä enemmän kuin ulkoinen habitus, mua ärsyttää heidän leuhkinta ja reteily. Se on jo aika oksettavalla tasolla.

• losis losis losis...

on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.

• no no 69
        losis losis losis... kirjoitti:

on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.

selkeästi suomen leuhkimmat tyypit.

• justiina69

jussi69 esittelee matkalaukussaan olevia alushousujaan..hmm...just joo. näinhän ne miehet tekee.

• iki-teini69

mä olis elviksen kans pitzalla, ja mä oon käyny ulkomailla, ja losissa! kadehtikaa! on noi justiina ja jykä turhia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      387
      12605
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      269
      5532
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      236
      4063
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      279
      3045
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      19
      2060
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1894
    7. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      35
      1521
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      15
      1160
    9. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      168
      968
    10. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      925
    Aihe