tavallista elämää-teinigootti jyrki 69/jussi69

ylileuhka69

kiusallisen noloja hahmoja. kokoajan tarve leuhkia ja nostaa itseään. käytös kuin 14v teinin. ja ikää on selkeesti yli 40v!! ja jussi esittelee minuutin välein 6packkiä, vaikka olis 33 astetta pakkasta, narsisti akka.ei mies ollenkaan. vampyyreitä ja lepakoita, voi voi vauvat :) säälittävää, ja ennen kaikkea noloa.

10

1259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä oon tavannut...

"mä oon tavannut lemmyn,mä oon tavannut ozzyn, mä oon tavannut steven tylerin" voi jumalauta kuinka lapsellista käytöstä, siis apua.

• oho homo

Luulin että ne oli homopari. Tosielämän l-koodi tyyliin, pipo ja kaulahuivi aina päällä ja naamat on täynnä jotain kasvonsilotusainetta niin että rasva tirskuu. Ja tosi heterorokkari ei näytä matkalaukusta omaa alkkarikokoelmaa, vaan kondomipaketteja.

• nyhveröitä

kunnin rokkari ryyppä ja vetää kamaa! nää on nössöjä mummoja, paskahousuja.

• turhamaisia

Siinä on taas sellanen sarja, mitä ei tartte alkaa kattelee.

• ikiteinejä

jussi ja jyrki, suomen leuhkimmat ja lapsellisimmat itsensä kehujat.

• ruusa3

Mua nolottaa myös Jussin ja Jyrkin käytös sekä olemus. Nämä viittäkymppiä kohti kovaa vauhtia menevät miehet käyttäytyvät kuin ikää olisi vasta 15 vuotta. Taitaa olla molemmilla kauhea ikäkriisi. Nuoruus on ollut jo aikoja sitten takanapäin ja epätoivo on iskenyt. Mutta vielä enemmän kuin ulkoinen habitus, mua ärsyttää heidän leuhkinta ja reteily. Se on jo aika oksettavalla tasolla.

• losis losis losis...

on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.

• no no 69
        losis losis losis... kirjoitti:

on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.

selkeästi suomen leuhkimmat tyypit.

• justiina69

jussi69 esittelee matkalaukussaan olevia alushousujaan..hmm...just joo. näinhän ne miehet tekee.

• iki-teini69

mä olis elviksen kans pitzalla, ja mä oon käyny ulkomailla, ja losissa! kadehtikaa! on noi justiina ja jykä turhia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      107
      2381
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      105
      1862
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1784
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      98
      1427
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      188
      1376
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1255
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      936
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      56
      926
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      124
      923
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      900
    Aihe