tavallista elämää-teinigootti jyrki 69/jussi69

ylileuhka69

kiusallisen noloja hahmoja. kokoajan tarve leuhkia ja nostaa itseään. käytös kuin 14v teinin. ja ikää on selkeesti yli 40v!! ja jussi esittelee minuutin välein 6packkiä, vaikka olis 33 astetta pakkasta, narsisti akka.ei mies ollenkaan. vampyyreitä ja lepakoita, voi voi vauvat :) säälittävää, ja ennen kaikkea noloa.

10

1310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä oon tavannut...

"mä oon tavannut lemmyn,mä oon tavannut ozzyn, mä oon tavannut steven tylerin" voi jumalauta kuinka lapsellista käytöstä, siis apua.

• oho homo

Luulin että ne oli homopari. Tosielämän l-koodi tyyliin, pipo ja kaulahuivi aina päällä ja naamat on täynnä jotain kasvonsilotusainetta niin että rasva tirskuu. Ja tosi heterorokkari ei näytä matkalaukusta omaa alkkarikokoelmaa, vaan kondomipaketteja.

• nyhveröitä

kunnin rokkari ryyppä ja vetää kamaa! nää on nössöjä mummoja, paskahousuja.

• turhamaisia

Siinä on taas sellanen sarja, mitä ei tartte alkaa kattelee.

• ikiteinejä

jussi ja jyrki, suomen leuhkimmat ja lapsellisimmat itsensä kehujat.

• ruusa3

Mua nolottaa myös Jussin ja Jyrkin käytös sekä olemus. Nämä viittäkymppiä kohti kovaa vauhtia menevät miehet käyttäytyvät kuin ikää olisi vasta 15 vuotta. Taitaa olla molemmilla kauhea ikäkriisi. Nuoruus on ollut jo aikoja sitten takanapäin ja epätoivo on iskenyt. Mutta vielä enemmän kuin ulkoinen habitus, mua ärsyttää heidän leuhkinta ja reteily. Se on jo aika oksettavalla tasolla.

• losis losis losis...

on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.

• no no 69
        losis losis losis... kirjoitti:

on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.

selkeästi suomen leuhkimmat tyypit.

• justiina69

jussi69 esittelee matkalaukussaan olevia alushousujaan..hmm...just joo. näinhän ne miehet tekee.

• iki-teini69

mä olis elviksen kans pitzalla, ja mä oon käyny ulkomailla, ja losissa! kadehtikaa! on noi justiina ja jykä turhia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      258
      5606
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      60
      2818
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      94
      2546
    4. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      407
      1658
    5. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      104
      1430
    6. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      30
      1249
    7. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      1169
    8. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      266
      1014
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      181
      959
    10. Haapaveen nähtävyys?

Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u
      Haapavesi
      42
      955
    Aihe