kiusallisen noloja hahmoja. kokoajan tarve leuhkia ja nostaa itseään. käytös kuin 14v teinin. ja ikää on selkeesti yli 40v!! ja jussi esittelee minuutin välein 6packkiä, vaikka olis 33 astetta pakkasta, narsisti akka.ei mies ollenkaan. vampyyreitä ja lepakoita, voi voi vauvat :) säälittävää, ja ennen kaikkea noloa.
tavallista elämää-teinigootti jyrki 69/jussi69
10
1259
Vastaukset
- mä oon tavannut...
"mä oon tavannut lemmyn,mä oon tavannut ozzyn, mä oon tavannut steven tylerin" voi jumalauta kuinka lapsellista käytöstä, siis apua.
- oho homo
Luulin että ne oli homopari. Tosielämän l-koodi tyyliin, pipo ja kaulahuivi aina päällä ja naamat on täynnä jotain kasvonsilotusainetta niin että rasva tirskuu. Ja tosi heterorokkari ei näytä matkalaukusta omaa alkkarikokoelmaa, vaan kondomipaketteja.
- nyhveröitä
kunnin rokkari ryyppä ja vetää kamaa! nää on nössöjä mummoja, paskahousuja.
- turhamaisia
Siinä on taas sellanen sarja, mitä ei tartte alkaa kattelee.
- ikiteinejä
jussi ja jyrki, suomen leuhkimmat ja lapsellisimmat itsensä kehujat.
- ruusa3
Mua nolottaa myös Jussin ja Jyrkin käytös sekä olemus. Nämä viittäkymppiä kohti kovaa vauhtia menevät miehet käyttäytyvät kuin ikää olisi vasta 15 vuotta. Taitaa olla molemmilla kauhea ikäkriisi. Nuoruus on ollut jo aikoja sitten takanapäin ja epätoivo on iskenyt. Mutta vielä enemmän kuin ulkoinen habitus, mua ärsyttää heidän leuhkinta ja reteily. Se on jo aika oksettavalla tasolla.
- losis losis losis...
on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.
- no no 69
losis losis losis... kirjoitti:
on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.
selkeästi suomen leuhkimmat tyypit.
- justiina69
jussi69 esittelee matkalaukussaan olevia alushousujaan..hmm...just joo. näinhän ne miehet tekee.
- iki-teini69
mä olis elviksen kans pitzalla, ja mä oon käyny ulkomailla, ja losissa! kadehtikaa! on noi justiina ja jykä turhia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900