kiusallisen noloja hahmoja. kokoajan tarve leuhkia ja nostaa itseään. käytös kuin 14v teinin. ja ikää on selkeesti yli 40v!! ja jussi esittelee minuutin välein 6packkiä, vaikka olis 33 astetta pakkasta, narsisti akka.ei mies ollenkaan. vampyyreitä ja lepakoita, voi voi vauvat :) säälittävää, ja ennen kaikkea noloa.
tavallista elämää-teinigootti jyrki 69/jussi69
10
1289
Vastaukset
- mä oon tavannut...
"mä oon tavannut lemmyn,mä oon tavannut ozzyn, mä oon tavannut steven tylerin" voi jumalauta kuinka lapsellista käytöstä, siis apua.
- oho homo
Luulin että ne oli homopari. Tosielämän l-koodi tyyliin, pipo ja kaulahuivi aina päällä ja naamat on täynnä jotain kasvonsilotusainetta niin että rasva tirskuu. Ja tosi heterorokkari ei näytä matkalaukusta omaa alkkarikokoelmaa, vaan kondomipaketteja.
- nyhveröitä
kunnin rokkari ryyppä ja vetää kamaa! nää on nössöjä mummoja, paskahousuja.
- turhamaisia
Siinä on taas sellanen sarja, mitä ei tartte alkaa kattelee.
- ikiteinejä
jussi ja jyrki, suomen leuhkimmat ja lapsellisimmat itsensä kehujat.
- ruusa3
Mua nolottaa myös Jussin ja Jyrkin käytös sekä olemus. Nämä viittäkymppiä kohti kovaa vauhtia menevät miehet käyttäytyvät kuin ikää olisi vasta 15 vuotta. Taitaa olla molemmilla kauhea ikäkriisi. Nuoruus on ollut jo aikoja sitten takanapäin ja epätoivo on iskenyt. Mutta vielä enemmän kuin ulkoinen habitus, mua ärsyttää heidän leuhkinta ja reteily. Se on jo aika oksettavalla tasolla.
- losis losis losis...
on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.
- no no 69
losis losis losis... kirjoitti:
on kyl varsinaisia teinivauvoja. myötähäpeä on raju.
selkeästi suomen leuhkimmat tyypit.
- justiina69
jussi69 esittelee matkalaukussaan olevia alushousujaan..hmm...just joo. näinhän ne miehet tekee.
- iki-teini69
mä olis elviksen kans pitzalla, ja mä oon käyny ulkomailla, ja losissa! kadehtikaa! on noi justiina ja jykä turhia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782