Olen uusi Matti Luther
Minun tehtäväni on julistaa oikeaa Evankeliumia väärä oppisille kuten jehovan todistajille ja katolisille ja helluntalaisille ym. ja myös nyky ev.lut, kirkolle joka on poikennut oikeasta opista ja ottanut naispappeuden ja homojen siunaamisen ym. Olen toisin sanoen sama Ilmestyskirjan enkeli kuin Martti Luther. ILM.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet" Tämä enkeli on Martti Luther koko Kristikunnan ainoa ja todellinen uskonpuhdistaja
Tuosta saa vaan maksaa kalliin hinnan. Olen joutunut monien hyökkäysten kohteeksi s.a.a.t.a.n.a.n ja sen kätyreiden jehovan todistajien ja katollisten vuoksi. Katoliset sensuroivat kuten stasi ja poistavat kaiken minun Raamatun mukaiset kirjoitukseni ym. Vain hataralla pohjalla olevasta opista turvaudutaan moiseen raukkamaisuuteen kuten ennen kommunistisissa maissa erityisesti ddr:ssä ja siellä juuri tuo katolicin esikuva stasi toimikin. Tämä katolic ja kumpp. Ovat tehneet jo monta murha yritystä minua kohtaan siinä kuitenkaan onnistumatta Kiitos Jumalalle. On yritetty liikenteesä kiilata autolla päälle ja yritetty ajaa päälle ym. aina kuitenkin ovat epäonnistuneet, kuten arabit Israelin mereen ajamisessa. Samoin oli Martti Lutherinkin laita. Hänet paavi julisti lainsuojattomaksi ja roviolla poltettavaksi ja heti kun vain joku hänet tapaa pitää hänet välittömästi surmattava. Tämä käsky on varmasti tullut myös paavilta minua kohtaan, kun olen astunut paavin varpaille mikä ei ole muuta kuin s.a.a.t.a.n.a.s.t.a tullut antikristus.
Uusi Martti Luther
9
84
Vastaukset
- jhgfd
No sitten tunnet Paavalin kanssa saman herran!
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.- kristitty t
Tuollaisia käsityksiä Paaavalista muodostuu, kun ei ole tosi kristitty!
- 777
kristitty t kirjoitti:
Tuollaisia käsityksiä Paaavalista muodostuu, kun ei ole tosi kristitty!
Mikä se helluntailaisten harhaoppi on?
- Luter-sättiö sättii
777 kirjoitti:
Mikä se helluntailaisten harhaoppi on?
kaiki muut on harhaopisia
paitsi
Sanamiehen Luter-sättiö,
joka sättii kaiki hara-opiset
- pieni sivuhuomio
Toivoisin todellakin, että aloittaja miettisi, miten hän vie uskonyhteisönsä maineen.
Nyt ei kukaan hoksaa hakea hyvää opetusta Raamatusta, jota kuitenkaan meidän kirkosta ei enää saa ihan kaikilla paikoin.
Satuin lukemaan jonkun ilmeisesti ruotsalaisen Luther-yhteisön papin tekstiä ja alkoi itselle avautumaan vähän tämä uudestisyntymä.
Mutta näillä palstoilla esiintyy ihmisiä, jotka vain pilaavat oman uskonyhteisönsä maineen ja sen lisäksi vielä kaikkien kristittyjenkin maineen. Tietysti on hyvä, että joku purkautumistie on teillekin ja sana vapaa, mutta en voi olla murehtimatta tätä maineen menetystä. On nimittäin niin, että esim. tämänkin uskonyhteisön maineen huonontamisesta pidetään jo niin hyvin huolta muilta tahoilta, että ei siihen omia tarvita.
En itse siis kuulu tähän, enkä välttämättä ole kaikesta samaa mieltä, mutta hyvää opetusta on. Papin pitää opettaa, eikä jonkun maallikon. Ei meitä kaikkia ole opettajiksi asetettu.- harhaanjohtaja AN
** Papin pitää opettaa, eikä jonkun maallikon.
Ei meitä kaikkia ole opettajiksi asetettu.**
Nimimerkki
*totuusvoittaaaina* on täysin maallikko
lisäksi dyslexia-vaivansa
harhaannuttaa häntä käsittämään jotkut text Raamatusata kovin omituisesti
- pelokas naapuri
On se kamalaa kun mt-avohoidokit asuu yksin
eikä kukaan valvo
ottaako ne vainoharhaisuuteen määrättyjä
lääkkeitäänkään.
kohta ovat luu vitosella lyömässä
hampita kurkkuun naapureiltaan... - väkevä arto
totuusonvoittaja14.4.2014 22:55
Luu vitosella Jehovan todistajien hampaat kurkkuun
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12175784#comment-67284355-view
totuusvoittaaaina6.5.2014 23:430
Olen uusi Matti Luther
Minun tehtäväni on julistaa oikeaa Evankeliumia väärä oppisille kuten jehovan todistajille ja katolisille ja helluntalaisille ym. ja myös nyky ev.lut, kirkolle joka on poikennut oikeasta opista ===> ==>
tyylini tulette tunnistamaan ==>
totuusvoittaaaina18.4.2014 21:02
Samoin vihaan myös Jehovan todistajat
mutta he ovat myös s.a.a.t.a.n.a sta ja heidän vaimot on huoria
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12190542#comment-67353317-view
totuusvoittaaaina18.4.2014 21:220 SULJE
Pasi Turunen pitää minunkin kirjoituksia Jehovan todistajista oikena.
Olemme keskustelleet asiasta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12164275#comment-67353656-view - GVI, arto
kaikkihan ON googlaamalla saatavissa....
GVI, arto
http://goo.gl/AiY8ee
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618