Eräs minullekin hyvin tärkeä adventtiseurakunta, vaikkakaan ei omani, oli tehnyt erään viisaan ratkaisun. Huomasin hetki sitten mentyäni adventist.fi - sivujen kautta paikallisseurakuntien omille sivuille. En tiedä muiden mielipiteistä, mutta minun sydämeni iloitsee. Kiitos paljon, tack så mycket, thank you very much, merci ja danke schön. Rakastan adventtiuskoani. Ihanaa päivää teille kaikille!
Kiitos :)
43
169
Vastaukset
- Toinen sisar
Adventtisisar, tiedän mistä on kyse ja tiedän tällä välin paljon muutakin, joten odotan mielenkiinnolla jatkossa tapahtuvaa. Ihanaa päivää samoin sinulle, toivottavasti lämpenee pian!
- Sydämeni iloitsee
Suosittelen adventtiseurakuntaa ja erityisesti ihanaa sapatin jumalanpalvelusta.
Suosittelen sapattia ihanassa Adventtikirkossa erityisesti pastorin puolisoille ja heidän ihanille lapsilleen. Pastori perheineen sapattina antaisi ihanaa uskottavuutta jumalanpalvelusmenoihin ja vahvistaisi ihanaa uskoa Jeesukseen sekä ihanaan adventismiin.
Kuinka ihanaa kun näkisimme koko advetistipastorin PERHEEN YHDESSÄ odottamassa ihanassa seurakunnassamme Jeesuksen pikaista paluuta - me kaikki yhdessä voi kun ihanaa.
Sisaret ja veljet ihanasti käsikädessä pastorin ihanan perheen kanssa - voi kun ihanaa!
- adventtisisar
Kiitos. Toivon sinullekin samaa, rakas sisareni. Rukoilen puolestasi. Etsikäämme kaikki totuutta. Kolmiyhteistä Jumalaamme. Katsokaamme ristiä ja nöyrtykäämme sen edessä. Meitä on niin paljon rakastettu. Niin paljon meidän vuoksemme anteeksiannettu. Nyt olisi varmaan meilläkin mahdollisuus näyttää Kaikkivaltiaalle rakkautemme ja uskollisuutemme Häntä kohtaan. Mikään muu ei meitä varmaan pelasta kuin Tie Totuus ja Elämä.
- Toinen sisar
Näin on, aamen! Hallelujaa ja ylistys nouskoon taivaisiin! Tapaamme varmaan pian, sitten voidaan jutella enemmän ja siivota loputkin sotkut ja loukkaukset. Toivottavsti päiväsi on onnistunut ja siunattu! Ja valoisa. Ja toiveikas.
- adventtisisaresi
Kiitos adventtisisaremme, joka uskot Jumalaamme. Elämä on kaunista, sittenkin.
- Toinen sisar
On se. Kipujen jälkeen....
- "jari sisarenne"
Adventistinaiset varokaa jaria
Jari on yhdistänyt adventismin hienolla tavalla kirjoituksiinsa:
"Minulle ei ole kukaan tyttäriään tarjoillut.
Minulla on elämässäni ollut hyviä kavereita äärimäisen hyviä kymmeniä ja satoja muitakin.
Olen rakastanut monia miesystäviäni elämässäni paljon veljellisen lähimmäisrakkauden tapaan.
En ole elämässäni puhunut kenenkään homoiluista sanaakaan koskaan missään ja olen kaikki kännisekoilut unohtanut viimeistään seuraavaksi päiväksi enkä puhellut.
Poikuuden saisi taas viedä, olen ollut niin kauan yksin." - sisarenne vaan
Luotsinne kysyy teiltä sisaret:
"Vieläkö kylän ämmät ja seurakuntalaiset etsii runkkareita ja homoja?
Toivottavasti joka akan jokainen kilo saa tyydytystä". - Toinen sisar
sisarenne vaan kirjoitti:
Luotsinne kysyy teiltä sisaret:
"Vieläkö kylän ämmät ja seurakuntalaiset etsii runkkareita ja homoja?
Toivottavasti joka akan jokainen kilo saa tyydytystä".Olen jo tyydytetty, mitä parhaimmin, joten EI KIITOS, en ole tarpeessa enkä puutteessa!
- Sisarten sisar
Kiitos sisar! Minäkin rakasta uskoani ja ainoana oikeassa olevaa seurakuntaani enemmän kuin mitään muuta. On todella mukavaa sitten tuomita muita kadotukseen, kun meidän ainoan oikean uskomme mukaan niin tulee käymään. Me pääsemme ylimmiksi tuomareiksi ja se tässä seurakunnassa ja sisarissamme onkin niin ihanaa. Näen jo sen kauniin näyn, kun saan tuomita kadotuksen synkkään virtaan kaikki inhottavat lähimmmäiseni, jotka eivät ole avanneet oveaan, kun olen halunnut mennä puhumaan ihanasta adventtiuskostamme, jota rakastamme yli kaiken. Sittenpä näkevät, kun meidän ihanin adventtiuskomme tuomitsee heidät sinne mihin aurinko ei paista ja me saamme soitella harppua ihanan adventtiuskomme ansiosta.
- Jumala näkee
Adventtistit eivät tuomitse ketään, enkä minäkään sinua tuomitse, vaan rukoilen puolestasi ja Jätän sinut Jeesuksen talutettavaksi.
Miksi sinä itse olet ryhtynyt adventistien tuomariksi? - Kiitetään Herraa?
Jumala näkee kirjoitti:
Adventtistit eivät tuomitse ketään, enkä minäkään sinua tuomitse, vaan rukoilen puolestasi ja Jätän sinut Jeesuksen talutettavaksi.
Miksi sinä itse olet ryhtynyt adventistien tuomariksi?Jumala näkee ja näki kuinka eräs adventisti pastori meni eräänä päivänä
omassa ruumiissaan ( sillä hänen vaimonsa oli lähtenyt, eikä ollut mielestään enää yhtä ruumista pastorin kanssa), Leppävirtalaisen adventisti kotiin selvittelemään
miehen ja vaimon välistä riitaa.
Siis ikään kuin välimieheksi, puolustusasianajajaksi. Vaimon mies kun oli paneskellut, nuorta kaunista, ehkä kuntohoitaja potilastaan.
Niin pastori tuli moneksi yöksi miehen ja vaimon tykö, ja teki sitä samaa välitystyötä , jota Kristus Kaikkeinpyhimmässä.
Mutta työstä, ei tullut valmista, ja sovintoa ei saatu aikaiseksi. Ja kun sovinto pitkittyi,
niin pitkittyi vaimon vaimon sekin asia, että miehen ruumis on vaimon vallassa...mutta olihan talossa samaan aikaan toisenkin miehen ruumis, pastorin ruumis, jonka ruumis ei ollut vaimon vallassa, koska vaimo otti ja lähti sanoi pekka tähti. ( runosuoni :) )
Niinpä Herran työtä, ei laiskasti tehnyt välimies, kauan aikaillut, vaan ryhtyi miehen vaimoon, joka ei pitänyt huolta perhekuntalaisestaan, vaan oli uskotonta pahempi, ja antoi tähden näyttää tietä Kristuksen syntymäpaikalle ja kuolinpaikalle.
Jumala joka oli hänet lähettänyt, selvittelemään avioparin välejä, kysyi pastorilta unessa: " Niin, pitäisikö minun tietää, että ryhdyit toisen miehen vaimoon vilpittömin sydämin ja viattomin käsin"?
Olisiko minun pitänyt estää sinulta, Jumalan lain tuntijalta synnin tekeminen, ja estää sinua kajoamasta häneen"?
Vai, väittikö vaimo että hän on tämän veli? Ja samoinko mieskin sanoi : " Tämä on minun sisareni"??vaimostaan?
Jos he niin sanoivat, niin miksi sinä pastori menit sitten selvittelemään avioriitaa?
Mutta nyt Jumala julistaa pasuunan äänellÄ : " Katso, sinun on kuoltava sen vaimon tähden, jonka olet ottanut, sillä hän on toisen miehen aviovaimo"!
Eikö pastori ymmärrä raamattua, että Jumalan laki osoittaa synnin, ja laki on pyhä, oikea ja hyvä Room 7: 12
Ja sen paikka on ihmisen sydämessä eli arkissa!
Kerrohan pastoriseni, jos sinulla oli Jumalan laki sydämessä, niin miksi sinulla oli toisen miehen vaimo sängyssäsi , ja ryhdyit mittamaan miekkasi pituutta, sen syvyyttä ja korkeutta??
Eikö mieleesi tullut mikä on Jumalan armon pituus, sen syvyys ja korkeus?
Luuletko että se riittää sinullekkin, joka edelleen makaat toisen miehen vaimoa.
Ja adventtikansa sanoo: " Ei kun saarnapönttöön tuollainen, siinä on meille hyvä opettaja, joka on harjoittanut haureutta monen ystävän kanssa, ja hän osaa johdattaa meidät nöyrät Herran tykö"!
Ja nyt kun kaikki näkevät että pastori harjoittaa aviorikosta eikä toisen miehen vaimikaan ota sitä pois rintainsa välistä, niin harjoittavat pian haureutta kaikki adventtikansat, jotka ovat juoneet tämän pastorin tarjoilemaa elämän vettä.
- adventtisisar
Voitte heittää meitä adventtiuskoisia, tai ainakin minua kivellä, kaikki jotka olette synnistä vapaita. Olen iloinen jos maailma oikeasti on muuttumassa synnittömäksi. Ihana asia se olisikin. Ja anteeksi jos olen eriuskoisille tuottanut pahaa mieltä. Se ei ollut tarkoitukseni. Ystävällisesti: adventtisisarenne.
- Toinen sisar
Toivottavasti sinuakin lämmittävät edes muutamat sydämelliset kommentit, kun muuten on paitsi ulkona (kamala!) niin kylmä tällä palstalla. Lämmität minua, muuten palelee! TTT
- adventtisisaresi <3
Toinen sisar kirjoitti:
Toivottavasti sinuakin lämmittävät edes muutamat sydämelliset kommentit, kun muuten on paitsi ulkona (kamala!) niin kylmä tällä palstalla. Lämmität minua, muuten palelee! TTT
Voi kyllä lämmittää kommentit, joissa on Toivoa paremmasta. Kiitos. Minulla on aivan lämmintä sydämessä. Olen niin täynnä rakkautta. Hyvyyttä kohtaan. Toivottavasti sinulla on myös kaikki hyvin. Olet ihana!
- Toinen sisar
adventtisisaresi <3 kirjoitti:
Voi kyllä lämmittää kommentit, joissa on Toivoa paremmasta. Kiitos. Minulla on aivan lämmintä sydämessä. Olen niin täynnä rakkautta. Hyvyyttä kohtaan. Toivottavasti sinulla on myös kaikki hyvin. Olet ihana!
Kuinka voit sanoa minua ihanaksi, ethän edes tunne minua! Kaikki hyvin??? Melkein kaikki ehkä. Kiitollinen olen silti siitä mitä on. Se Toivo paremmasta ehkä kantaa. Ja rukoukset. Ystävät ainakin. Kaikella on tarkoituksensa, vaikkei asioiden surullisia puolia aina ymmarräkään. Joutuu joskus katumaankin katkerasti.
- adventtisisar
Toinen sisar kirjoitti:
Kuinka voit sanoa minua ihanaksi, ethän edes tunne minua! Kaikki hyvin??? Melkein kaikki ehkä. Kiitollinen olen silti siitä mitä on. Se Toivo paremmasta ehkä kantaa. Ja rukoukset. Ystävät ainakin. Kaikella on tarkoituksensa, vaikkei asioiden surullisia puolia aina ymmarräkään. Joutuu joskus katumaankin katkerasti.
On. Kaikki on hyvin. Valoa kohti menossa enkelin kädestä tiukasti kiinni pitäen.
- Toinen sisar
adventtisisar kirjoitti:
On. Kaikki on hyvin. Valoa kohti menossa enkelin kädestä tiukasti kiinni pitäen.
Kuka enkeli?
- adventtisisar
Toinen sisar kirjoitti:
Kuka enkeli?
En tiedä. Toivottavasti Mikael.
- Toinen sisar
adventtisisar kirjoitti:
En tiedä. Toivottavasti Mikael.
Hyvä! Mutta minua palelee... Tekisi mieli etelään. En pãäse.
- Advnaisille
Toinen sisar kirjoitti:
Kuka enkeli?
Siis Ellen GW n aikainen kärry tässä Juha I Laurila vanhemman valmistama.
Ellen GW 1827
Juha Mikonpoika Laurila 1821-1905
Kärry; Ensimmäinen noppalainen turkulaasmalli;
Ellenin ja sepän aikainen;
http://www.matesla.fi/ajokalut/sivukuvat/laurilan_turkulaanen.jpg
Kurpansepät rakastivat tätä mallia, mutta paljon muutakin tehtiin.
- Muutoin, joku molotti opiskelustani etten ole opiskelemassa ?!
Vrt;
- Minun kaikki mahdollinen opiskelu on yleissivistävässä merkityksessä ollut minulle. Täydennän yliopistokursseilla vanhempia papereitani jotka nekin koostuvat yliopistokursseista. Kolmena vuotena luin muutaman kurssin, ja yhden lukukauden olin päiviopiskelijana yliopiston normaalissa tahdissa. Tiedän mitä se on. Pitää olla vahva motivaatio ja kiinnostaa jos aikoo että sujuu.
Sujui lukukaisi painotetulla keskiarvolla kiitettävä (4) asteikolla 1-5 /25 opintopistettä, eli viisi isoa kurssia.
- Ei ole ollut tarkoitus rehkiä yliopistotutkintoa normaalissa tahdissa, ei toki. En tavoittele tutkintoa. -Olen opiskellut organisaatioiden liikehdintää ja ymmärtämistä. Yhteiskunta- hallintotieteen kursseja. Yleissivistyksen merkitys ja antaa valmiudet seurata globaalia ja yhteiskunnan liikehdintää. Myös muita mielenkiintoja löytyy erilaisia.
Ei aika ja voimat riitä kaikkeen mitä elämässäni olisi halunnut tehdä.
Vieläkö kylän ämmät ja seurakuntalaiset etsii runkkareita ja homoja?
Toivottavasti joka akan jokainen kilo saa tyydytystä.
Mielenkiintoista, mutta en ole elämässäni puhunut koskaan kenenkään vyötäröistä sanaakaan.
Kannattaa kaikkea juorua kehittää ihan oman kumppanin vyötäröistä ja juorut omasta perheestä. Niin minä olen aina tehnyt. Mutta en minä voi kaikkea kertoilla vaan arkipäivän yleismaailmallista-. Niin on aina ollut.
- Minun nuoruuden temput ovat 25 vuoden takana viimeisetkin.
Selaisista harkitsemattomista nuoren tempuista omassa 16-30 ikäluokassan aikoinaan olisi pitänyt kaikessa moittia minua viimeistään 20 vuotta sitten.
Olen persuiksista neitsyt, ja en kykene saavuttamaan kestävää errrek-tiokykyä peräpuolelle. Ei mitään mielenkiintoa eikä kiihotusta ole sellaiseen paikkaan ollut koskaan että edes seiso-isi.
Näin tulee aina olemaan.
En ole keskustellut yhdenkään mamman taikka papparaisen- taikka tyttären kanssa naimisesta yli 20 vuoteen mitään sanaakaan, että sellaiset kaikenlaiset mahdolliset jutut turhia. Ihmiset saavat naida vapaasti, en seiso kenenkään onnen tiellä.
Minulla on ollut elämässäni naisia pelkkinä ystävinäkin ja olen niistä lyhyesti sanonut ettei seurustelua, ei intiimiä. Olen kahden sopinut etteivät saa puhua mitään muuta ja pitää pysyä sopimuksessa ettei mitään vakavaa seurustelua tms tule koskaan. Näin olen aina sopinut. Naiset jotka eivät liiku seurassani, en ole sanaakaan puhunut. Pitää liikkua toki ennen kuin puhun.
Naiset ovat valinneet elämänkumppaneikseen miehiä jotka pystyvät elättämään lapset ja ostamaan asunnon. Sellaisien seuraan ovat hakeutuneet hekumassaan. Minun työurani katosi joskus 30 vuotiaana jonnekin. Se ei naisia houkuttanut ole.
En ole julkinen henkilö, ei ole sellaisia tuloja. Foorumeilla on ihmisiä, yleensä yksineläjiä. Minun kotisivuni ovat foorumi kokonainen sellainen.
Toivotan Jumalan siunausta ja kaikkea hyvää
Jari Laurila - adventtisisar
Toinen sisar kirjoitti:
Hyvä! Mutta minua palelee... Tekisi mieli etelään. En pãäse.
"Oi oppi ottakaatte joutsenista. Ne lähtee syksyin, palaa keväisin. On meidän rannoillamme rauhallista ja turvaisa on rinne tunturin. Havisten halkibilman lentäkäätte! Tekoja luokaa, maita valaiskaa! Mut talven poistuneen kun täältä näätte, ma rukoilen, ma pyydän: palatkaa! " Pojolassakin on ihan hyvä asustaa. Vaikkakin kylmää välillä. Mutta kesämme on aivan ihana. Ei sellaista ole missään muualla. Ja toisaalta talvi parhaimmillaan lumivalkoisine hankineen sinisen taivaan alla on myös kaunis.
- Toinen sisar
adventtisisar kirjoitti:
"Oi oppi ottakaatte joutsenista. Ne lähtee syksyin, palaa keväisin. On meidän rannoillamme rauhallista ja turvaisa on rinne tunturin. Havisten halkibilman lentäkäätte! Tekoja luokaa, maita valaiskaa! Mut talven poistuneen kun täältä näätte, ma rukoilen, ma pyydän: palatkaa! " Pojolassakin on ihan hyvä asustaa. Vaikkakin kylmää välillä. Mutta kesämme on aivan ihana. Ei sellaista ole missään muualla. Ja toisaalta talvi parhaimmillaan lumivalkoisine hankineen sinisen taivaan alla on myös kaunis.
Oi kuinka kaunis runo! Mistä sinä tällaisen löysit? Kuinka sopiva meille täällä Suomessa asustaville! En oikeasti haluaisi asua missään muualla. Pohjolan luonto on niin kaunis, oli talvi tai kesä. Tai syksy. Tai kevät. Aina. Mutta nyt juuri on liian kylmää, olisi ihanaa, kun nyt toukokuussa olisi jo lempeämpää. Siksi tuo toiveeni lämmöstä. Ja etelästä. Mutta täytyy nyt vaan laittaa vällyä harteille. Onneksi kauniit sanat täällä lämmittävät. Adventtisisar, sinussa on oikeata sydämen lämpöä ja sen huomaa kirjoituksistasi. Sinä taidatkin olla se ihana!
Toinen sisar kirjoitti:
Oi kuinka kaunis runo! Mistä sinä tällaisen löysit? Kuinka sopiva meille täällä Suomessa asustaville! En oikeasti haluaisi asua missään muualla. Pohjolan luonto on niin kaunis, oli talvi tai kesä. Tai syksy. Tai kevät. Aina. Mutta nyt juuri on liian kylmää, olisi ihanaa, kun nyt toukokuussa olisi jo lempeämpää. Siksi tuo toiveeni lämmöstä. Ja etelästä. Mutta täytyy nyt vaan laittaa vällyä harteille. Onneksi kauniit sanat täällä lämmittävät. Adventtisisar, sinussa on oikeata sydämen lämpöä ja sen huomaa kirjoituksistasi. Sinä taidatkin olla se ihana!
Musa tuokio... oi kun ihanaa... LOL
Oi oppi ottakaatte joutsenista
https://www.youtube.com/watch?v=-aSxSUy34HU- adventtisisaresi
Toinen sisar kirjoitti:
Se on siis Eino Leinon runo, Lapin kesä. Se on myös sävelletty lauluksi. Yksi esittäjistä, varmaan tunnetuin on juuri Vesa-Matti Loiri.
- Toinen sisar
adventtisisaresi kirjoitti:
Se on siis Eino Leinon runo, Lapin kesä. Se on myös sävelletty lauluksi. Yksi esittäjistä, varmaan tunnetuin on juuri Vesa-Matti Loiri.
Olipa kaunis esitys! Loiri aidoimmillaan. Loiri ja Leino, siinä pari. Varsinainen sävy runossa on melankolinen, haihtuvaisuuden kuvaus, ajallisen menetys. Ja kuitenkin kevään toivo joutsenten palatessa. Ihminenkin, kun menettää suurimman onnensa - kun mikään ei kestä lupauksista ja vakuutteluista huolimatta; vain yksi hyinen sekunti ja jäädyt siihen paikkaan. Pitkäksi aikaa. Syväjäädyt. Mutta tänään näin minäkin joutsenten lennon ja kuulin joikunan! Kevät on tullut Suomeen! Asteista huolimatta... Kaipa kohta lämpenee ja lisää kukkia puhkeaa. Kiitos adventtisisar tästä kappaleesta
- adventtisisaresi.
Toinen sisar kirjoitti:
Olipa kaunis esitys! Loiri aidoimmillaan. Loiri ja Leino, siinä pari. Varsinainen sävy runossa on melankolinen, haihtuvaisuuden kuvaus, ajallisen menetys. Ja kuitenkin kevään toivo joutsenten palatessa. Ihminenkin, kun menettää suurimman onnensa - kun mikään ei kestä lupauksista ja vakuutteluista huolimatta; vain yksi hyinen sekunti ja jäädyt siihen paikkaan. Pitkäksi aikaa. Syväjäädyt. Mutta tänään näin minäkin joutsenten lennon ja kuulin joikunan! Kevät on tullut Suomeen! Asteista huolimatta... Kaipa kohta lämpenee ja lisää kukkia puhkeaa. Kiitos adventtisisar tästä kappaleesta
Tämä on viimeinen viestini tälle päivälle. Mutta et ehkä nyt usko, mutta syy, miksi juuri tuon runonpätkän ja juuri sen kohdan sinulle kirjoitin on juuri siinä, että tänä keväänä olen nähnyt uskomattoman määrän joutsenpariskuntia. Lentäneet monesti hyvinkin läheltä. En ole oikeastaan koskaan elämäni aikana nähnyt niin paljon joutsenia, kuin tänä keväänä. Ja juuri aina kaksi kerrallaan. Joutsenethan ovat parilleen uskollisia, jos linnuista niin voi sanoa. Olen ollut ja olen syvästi kosketettu siitä. Haluan olla kuin joutsen. Kauniita unia sinulle rakas sisareni.
- Toinen sisar
adventtisisaresi. kirjoitti:
Tämä on viimeinen viestini tälle päivälle. Mutta et ehkä nyt usko, mutta syy, miksi juuri tuon runonpätkän ja juuri sen kohdan sinulle kirjoitin on juuri siinä, että tänä keväänä olen nähnyt uskomattoman määrän joutsenpariskuntia. Lentäneet monesti hyvinkin läheltä. En ole oikeastaan koskaan elämäni aikana nähnyt niin paljon joutsenia, kuin tänä keväänä. Ja juuri aina kaksi kerrallaan. Joutsenethan ovat parilleen uskollisia, jos linnuista niin voi sanoa. Olen ollut ja olen syvästi kosketettu siitä. Haluan olla kuin joutsen. Kauniita unia sinulle rakas sisareni.
Nuku hyvin, rakas adventtisisareni lämpimän peiton alla ja näe unia - vaikkapa joutsenista! Ne ovat todella uskollisuuden perikuva. Ihmisten uskollisuus (ystävienkin) on katoavaista. Onneksi Jumala on uskollinen! Hyvää yötä, Jeesus myötä, kaikki anteeks, Taivaan Isä varjelkoon, kiitos tästä päivästä!
- Toinen sisar
Toinen sisar kirjoitti:
Nuku hyvin, rakas adventtisisareni lämpimän peiton alla ja näe unia - vaikkapa joutsenista! Ne ovat todella uskollisuuden perikuva. Ihmisten uskollisuus (ystävienkin) on katoavaista. Onneksi Jumala on uskollinen! Hyvää yötä, Jeesus myötä, kaikki anteeks, Taivaan Isä varjelkoon, kiitos tästä päivästä!
Kun joku uskaltaa kirjoittaa tänne jotain kaunista, niin ...
- adventtisisaresi
toiselle sisarelle: niistä joutsenista... juuri muutamaa päivää ennen kuin tein ratkaisuni ihmissuhdeasiassa, näin todella vain yhden joutsenen. Silloin vielä ajattelin, että se toinen on mennyt jo edeltä. Mutta nyt tiedän, ettei se ollutkaan niin. Se oli yksinäinen joutsen, joka lensi. Ehkä sekin oli hengenheimolaiseni, joutsensisareni.
"oppi ottakaat te joutsenista"
http://lyricstranslate.com/en/Vesa-Matti-Loiri-Lapin-kesae-lyrics.html
http://oppiminen.yle.fi/linnut/vesilinnut/laulujoutsen-kansallislintu
Onko tällaisessakaan keskustelussa mitään järkeä...
Ai kun kaikki on niin ihanaa kun saa olla uskossa. Ihanaa jutella täällä ja saada rohkaisua. Ai miten sydämeni lepää. Kunpa kaikki paha nyt pysyisi pois kun niin on hyvä olla. Kovasti vaan siunausta teille ihanille palstalaisille...
Ja Jeesus tulee nurkan takaa ja sanoo: Menkää siitä ...Te Teeskentelijät !- IHAN ITSE'kö
Kopittelija 007 tämän koko tämän pitkän dialoogin kirjoitit ?
- Ei ole tosi
IHAN ITSE'kö kirjoitti:
Kopittelija 007 tämän koko tämän pitkän dialoogin kirjoitit ?
Siis ei tuo lirputinlirputin "sisarten" välillä varmaan aito ole, se on noita "adventtisisaren" pelleilyjä!
- Juhlitaan
Tämä ratkaisu on todella viisas, kuten sanoit! En ole vielä kritiikkiä kuullut. Hyvää ylösnousemuspäivää kaikille! Ihanaa äitienpäivää!
7-5-2014 / 8-44
:)- Hääämmmääästynyt
Adventtisisar, viestisi avautuvat hämmästyttävällä tavalla! Nuo kun laskee yhteen, niin... Mukavia syntymäpäiviä!
Hääämmmääästynyt kirjoitti:
Adventtisisar, viestisi avautuvat hämmästyttävällä tavalla! Nuo kun laskee yhteen, niin... Mukavia syntymäpäiviä!
? ? ?
--------
< 100 :) :) :)
7-5-2014/ 22-55
:) - Hääämmmääästynyt!
********* kirjoitti:
? ? ?
--------
< 100 :) :) :)
7-5-2014/ 22-55
:)Päivämääristä kyse, adventtisisar!
Hääämmmääästynyt! kirjoitti:
Päivämääristä kyse, adventtisisar!
~
:) - Hääämmmääästynyt
********* kirjoitti:
~
:)Niinhän sinäkin...
7-5-2014 22-55
@ & - adventtisisaresi
Hei toinen sisar, toivottavasti tämä viestini tulee sinulle...
Annoit minulle voimaa silloin kun eniten sitä tarvitsin. kiitos siitä.
Toivon todella tapaavani joskus sinut livenä. Olet todella timantti. Halauksia sisarellisesti. Olet nettiystäväni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429