Hei,
Oletko kokenut jotakin yliluonnollista? Jotakin paranormaalia mikä on kenties jäänyt vaivaamaan, tai haluat muuten vain jakaa? En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta pastorin poikana (23 v.) olen kokenut aika paljon ja satun tietämään tuohon osa-alueeseen paljon vastauksia. Tunnen muutamia joita olen kyennyt auttamaan. En ole myöskään mikään kodista toiseen kiertävä manaaja. Mutta, sen voin taata, että omistan tiedoissani jotakin paljon parempaa.
En yritä viihdyttää tai mitään muutakaan. Käy lukemassa blogini ensimmäinen merkintä, niin tiedät enemmän: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/04/demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta
Älä pelkää kysyä. Otan joka kysymyksen vakavasti - vakava aihe kyseessä.
- Pastorin Poika
DEMONIT, PARANORMAALIT TAPAHTUMAT - kysy pastorin pojalta
6
232
Vastaukset
- Jeesus auttoi.
Hei Pastorin poika. :)
Luin juuri blogisi. Minulla on myös kokemusta yliluonnollisesta, siis ihan kummittelusta. Ainoa apu sen loppumiseen oli Jeesus eli tulin uskoon, samoin loppuperhe.
Kummittelun ollessa aktiivisimmillaan koimme koko perhe järkyttäviä tapahtumia mutta suurin osa tapahtui yksilötasolla. Jopa perheen koirat ovat saaneet osansa… Tulikin mieleeni että ihan kuin nämä pahat henkivallat haluaisivat pitää itsensä salassa, eivät siis halua montaa todistajaa tapahtuneille. Tämähän juuri edes auttaa sitä ettei ihmiset usko kun näistä asioista puhutaan. Mutta valitettavasti nämä ovat todellisia henkivaltoja ja äärimmäisen pahoja.
Itse etsin silloin tietoa miten kummittelun saa loppumaan ja netti on pullollaan kaiken maailman suitsukkeita, suolan sirottelua ja vaikka mitä okkultiikkaa. Ihmiset saattavat kokeilla ns valkoista magiaa (vaikka se on samaa kuin musta magia) ovat sen verran epätoivoisia.
Toivottavasti kauttasi apua tarvitsevat saavat apua. Vaikka sanoitkin blogissasi ettet ala saarnaamaan niin muista ettei niitä saa kukaan muu loppupeleissä pidettyä poissa kuin Jeesus Kristus. :)
Siunausta!Hei,
Hienoa että löysit Herrasta vastauksen.
Periaatteeni on se, että puhun hengellisistä asioista niille, jotka sitä haluavat kuunnelle. Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi. Tällä periaatteella olen toiminut ja se on aina toiminut :)
Siunausta sinulle ja perheellesi.
PS. Jeesuksen nimessä on voimaa - näin se on- Liimanäppi
pastorin_poika kirjoitti:
Hei,
Hienoa että löysit Herrasta vastauksen.
Periaatteeni on se, että puhun hengellisistä asioista niille, jotka sitä haluavat kuunnelle. Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi. Tällä periaatteella olen toiminut ja se on aina toiminut :)
Siunausta sinulle ja perheellesi.
PS. Jeesuksen nimessä on voimaa - näin se on>Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi.
Näin se aika ajoin pakkaa menemään ja havaintoni mukaan syy on useimmin siinä, että uskikset eivät hyväksy kriittistä tarkastelutapaa. Liimanäppi kirjoitti:
>Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi.
Näin se aika ajoin pakkaa menemään ja havaintoni mukaan syy on useimmin siinä, että uskikset eivät hyväksy kriittistä tarkastelutapaa.Tai sitten epäuskikset eivät hyväksy yhtään mitään.
- Liimanäppi
pastorin_poika kirjoitti:
Tai sitten epäuskikset eivät hyväksy yhtään mitään.
Olisiko sulla jokin aihekokonaisuus, josta haluaisit tuoda jotain oleellista keskustelunaiheeksi.
Se kun ei mene niin, ettenkö hyväksyisi vakavasti otettavia perusteluja.
Niitä odotellessa hyvää kesää
- yx inssi
Kummituksia ei ole olemassa, ikinä en ole nähnyt. Te olette harhaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011600- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686