DEMONIT, PARANORMAALIT TAPAHTUMAT - kysy pastorin pojalta

Hei,

Oletko kokenut jotakin yliluonnollista? Jotakin paranormaalia mikä on kenties jäänyt vaivaamaan, tai haluat muuten vain jakaa? En ole mikään varsinainen asiantuntija, mutta pastorin poikana (23 v.) olen kokenut aika paljon ja satun tietämään tuohon osa-alueeseen paljon vastauksia. Tunnen muutamia joita olen kyennyt auttamaan. En ole myöskään mikään kodista toiseen kiertävä manaaja. Mutta, sen voin taata, että omistan tiedoissani jotakin paljon parempaa.
En yritä viihdyttää tai mitään muutakaan. Käy lukemassa blogini ensimmäinen merkintä, niin tiedät enemmän: http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/lue/2014/04/demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta

Älä pelkää kysyä. Otan joka kysymyksen vakavasti - vakava aihe kyseessä.

- Pastorin Poika

6

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus auttoi.

      Hei Pastorin poika. :)

      Luin juuri blogisi. Minulla on myös kokemusta yliluonnollisesta, siis ihan kummittelusta. Ainoa apu sen loppumiseen oli Jeesus eli tulin uskoon, samoin loppuperhe.

      Kummittelun ollessa aktiivisimmillaan koimme koko perhe järkyttäviä tapahtumia mutta suurin osa tapahtui yksilötasolla. Jopa perheen koirat ovat saaneet osansa… Tulikin mieleeni että ihan kuin nämä pahat henkivallat haluaisivat pitää itsensä salassa, eivät siis halua montaa todistajaa tapahtuneille. Tämähän juuri edes auttaa sitä ettei ihmiset usko kun näistä asioista puhutaan. Mutta valitettavasti nämä ovat todellisia henkivaltoja ja äärimmäisen pahoja.

      Itse etsin silloin tietoa miten kummittelun saa loppumaan ja netti on pullollaan kaiken maailman suitsukkeita, suolan sirottelua ja vaikka mitä okkultiikkaa. Ihmiset saattavat kokeilla ns valkoista magiaa (vaikka se on samaa kuin musta magia) ovat sen verran epätoivoisia.

      Toivottavasti kauttasi apua tarvitsevat saavat apua. Vaikka sanoitkin blogissasi ettet ala saarnaamaan niin muista ettei niitä saa kukaan muu loppupeleissä pidettyä poissa kuin Jeesus Kristus. :)

      Siunausta!

      • Hei,

        Hienoa että löysit Herrasta vastauksen.

        Periaatteeni on se, että puhun hengellisistä asioista niille, jotka sitä haluavat kuunnelle. Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi. Tällä periaatteella olen toiminut ja se on aina toiminut :)

        Siunausta sinulle ja perheellesi.

        PS. Jeesuksen nimessä on voimaa - näin se on


      • Liimanäppi
        pastorin_poika kirjoitti:

        Hei,

        Hienoa että löysit Herrasta vastauksen.

        Periaatteeni on se, että puhun hengellisistä asioista niille, jotka sitä haluavat kuunnelle. Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi. Tällä periaatteella olen toiminut ja se on aina toiminut :)

        Siunausta sinulle ja perheellesi.

        PS. Jeesuksen nimessä on voimaa - näin se on

        >Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi.

        Näin se aika ajoin pakkaa menemään ja havaintoni mukaan syy on useimmin siinä, että uskikset eivät hyväksy kriittistä tarkastelutapaa.


      • Liimanäppi kirjoitti:

        >Muuten se menee melkeinpä väkisin riitelemiseksi.

        Näin se aika ajoin pakkaa menemään ja havaintoni mukaan syy on useimmin siinä, että uskikset eivät hyväksy kriittistä tarkastelutapaa.

        Tai sitten epäuskikset eivät hyväksy yhtään mitään.


      • Liimanäppi
        pastorin_poika kirjoitti:

        Tai sitten epäuskikset eivät hyväksy yhtään mitään.

        Olisiko sulla jokin aihekokonaisuus, josta haluaisit tuoda jotain oleellista keskustelunaiheeksi.

        Se kun ei mene niin, ettenkö hyväksyisi vakavasti otettavia perusteluja.

        Niitä odotellessa hyvää kesää


    • yx inssi

      Kummituksia ei ole olemassa, ikinä en ole nähnyt. Te olette harhaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe