Ridgenä nyt parempi näyttelijä

tyytyväinen katsoja

Onnistunut vaihdos todella. Sarja uudistunut hyvin muutenkin. Ridgen näyttelijä on nyt miellyttävä,muhkea,kokeneempi,monipuolisempi kuin edeltäjänsä, jonka velttoiluun ja naamaan oli jo kyllästytty.Sarja on uudistunut hienosti.

11

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ritkula.

      No ei kyllä iskenyt yhtään. Ihan vieras ukko ja Eric heti toivottamassa tervetulleeksi. Sokeako se on kun ei näe että ei se Ritke oo.....

    • uutta verta

      Komppaan ekaa viestiä. Uusi Ridge on kaikin puolin hyvä valinta sarjaan. Heräs oikein mielenkiintokin taas.

    • ehkä tottuu

      Ridge on ryypännyt Pariisissa,ääni on mennyt ja naama turvonnut.

    • Vanha parempi

      Uudella Ridgellä on liian möreä ääni. Eikä ollut ajanut partaansa, hirveä sänki. Oikea Ridge aina ajoi partansa!

      • 4kos8o4ml

        no eihän se ajanu..sillähän oli yhteen aikaan kauan oikein kunnon leukaparta


      • ------

        Entisellä Ridgellä oli parransänki aina kun meni huonosti.
        Oli sillä välillä partakin.


    • syysleimu

      Mielestän kans nykyinen Ridgen näyttelijä on onnistunut valinta.Hän on miehekkäämpi,seksikkäämpi.ei niin sliipattu kuin edellinen Ridge.Oikein uskottava.Sarjan katsojaluvut olis varmaan pikkuhiljaa hiipuneet ilman Ridgen paluuta.Hänen hahmonsa on kuitenkin niin keskeinen osa sarjaa.Mielestäni sarja on parempi muutenkin nykyään.Siitäkin hyvä sarja,ettei väkivaltaa ole.

    • kiva katsoa

      Nykyään on paljon ulkokuvauksia,valoa keveyttä ja kauniita maisemia. Uusi Ridge parempi kaikin tavoin.

    • taas kiinnostaa 23

      Oli hienosti kuvattu joulujakso,varmaan parhaita sarjan historiassa.

    • Ron Moss takaisin!

      uusi ridge on kuin haiseva duunari, siltä se näyttää! yok!

      entinen ja ainoa komea Ridge takaisin ja äkkiä!!
      kirjoitin jo sarjan kirjoittajille että uusi ridge haisee tänne saakka!

    • komia mies

      Jaa no juu
      Seuraavassa osassa Ridge repii sormuksen Brooken sormesta ja menee vetää Biliä turpaan.
      Mitähän Katie siitä tuumaa? ellei ymmärrä omaa parastaan saadaan taas pitkä itku...

      Bill on upea ihmisolento, katselee mielellään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe