Mies hyppäsi veitseen

sukupuolineutraali

"Korkeimman oikeuden on selvitettävä, löikö nainen puolisoaan rintakehään vai syntyikö vamma siten, että uhri nousi suuttuneena sängyltään ja törmäsi omalla liikevoimallaan syytetyn pitelemään veitseen."

"Vamma syntyi alkoholin huuruisen riidan päätteeksi, kun keittiöveitsi osui naisen avopuolison rintakehään aiheuttaen vakavan vamman."

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288686708686.html

13

184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten vastaamme

Ellei olisi niin vakava asia, voisi mainita jotain Paavo Haavikosta ja parodiasta.

Tähän on tultu. Feministit tekevät sen itse. Ei tarvitse erikseen osoittaa, miten miesvihamielisen sairaat ovat jo perusrakenteetkin sinne pesiytyneen feminismin myötä.

• Syyttömiä?

Sattuipa kerran kun eräs ok-asukas kyllästyi vihamastaan hankalasta naapuristaan.
      Kerran kun hän näki naapurin pihalla niin hän hyppäsi autoonsa ja kaasutti rajusti.
      Kun poliisi tuli paikalle ja näkivät kuolleen miehen niin kysyivät että "mitä olet mennyt tekemään". Jolloin tekijä totesi että olen syytön koska perutin vahingossa 13 kertaa naapurin päälle.

Eli kysymys. Miksi auto oli naapurin pihalla ja miksi veitsi oli naisen kädessä?

• Myytinmurtoa

Mies puukottaa, naisen "pitelemä" keittiöveitsi "osuu" miehen rintakehään. Heikko nainen ei tosiaankaan tarkoittanut mitään pahaa, vaikka 20 cm terää uppoaa luiden väliin.

Voisiko arvoisa oikeus lopettaa tyhmän miettimisen ja kokeilla vaikka sian ruholla (hyvin lähellä miestä), paljonko tarvitaan voimaa terän upottamiseen? Samalla voi kokeilla, voiko vahingossa tökkäämällä aiheuttaa hengenvaaralliset vammat vai putoaako puukko pois hyppysistä.

• Tutkimuksia

Tutkimukset todistaa että Mies hyppäsi kuperkeikalla veitseen. Tutkimukset viittaavat myös siihen että kyseinen mies on hyvin väkivaltainen!

On syytä tukea naisia ja lapsia tällaisessa kauheassa tilanteessa. Tutkimukset viittaavat siihen että myös nainen voi kokea syyllisyyttä. Tutkimusten mukaan terapia auttaa häntä ja lapsia.

• Sos sos

Toivottavasti lapset pelastettiin tuolta kauhealta mieheltä.

Riippuu toki miehen tuloista. Jos tuo mies on rikas niin suotakoon hänelle yhteydet lapsiinsa.

• Vahingossa popsin
    • Oikeus harkitsee

On siis eri juttu, jos vain pitelen veistä ja kohde törmää siihen itse. Tämä avaa mielenkiintoisia mahdollisuuksia: jos nyt vaikka ei tykkää pyöräilijöistä, voi pidellä keihästä ja antaa kuspään ajaa siihen "omalla liikevoimallaan".

Tämä sääntö tietysti pätee vain, kun tekijä on aina viaton nainen.

• Veitsikorvaus?

Toivottavasti tässä otettiin myös huomioon että veitsi saattoi vahingoitua ja että tämä nainen saatta tuntea epämielyttäviä tunteita kun hän pitää kyseistä veistä taas kädessään.

Naiselle kuuluu korvata tunteiden luoma järkytys ja myös uusi veitsi.

• Naisrauhaa

Oliko nainen ehkä kuorimassa sipuleita kiettiöveitsellään makuuhuoneessa? Näin sen täytyy olla ja vahingossa lipsahti, toteaa Korkein Naisoikeus.

• Korkeinta Ajattelua

Perheväkivaltaa olikin uhrin syy:

"Nainen nousi suuttuneena sängyltään ja törmäsi omalla liikevoimallaan syytetyn pitelemään nyrkkiin."

Raiskaus olikin uhrin syy:

"Nainen hyppäsi omalla liikevoimallaan syytetyn pystyssä pitämään sukupuolielimeen."

• mies hyppäsi veitsee

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288419895747.html

Mies hyppäsi ensin rikkomansa viinilasin päälle. Tämä ei kuitenkaan riittänyt, vaan mies vielä puukotti itseään kaulaan. Kammottavan väkivaltainen mies, syytön nainen joutui katselemaan verikekkereitä tahtomattaan vierestä.

• Vapaaksi vaan viaton

Nainen tappoi (aika pahan) miehensä leikkaamalla peniksen ja hakkaamalla sen jälkeen vasaralla päähän.

Suomalainen rauhanfeministi kommentoi:

"Aika julmaa on, mutta vaikea sanoa miten itse olisin menetellyt, etenkin jos joku vielä pahoinpitellee lapsen, jooo, mä luulen että mä olisin työntänyt sen peniksen sen omaan kurkkuun ! Jos nainen voi todistaa kaiken tapahtuneen, hänen pitäisi päästä vapaaksi, onhan hän jo tarpeeksi kärsinyt ja nyt viellä murha omallatunnolla !"

http://www.viikonloppu.com/?p=44806

• Vapaaksi vaan viaton

Voi jeesus tätä naislogiikkaa: murhaaja vapaaksi, onhan murha omallatunnolla jo riittävä rangaistus. Siis silloin, kun murhaaja on nainen. Miehelle kuuluu kuolemantuomio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      26
      3038
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1487
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      76
      1073
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      140
      998
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      921
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      882
    7. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      45
      858
    8. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      171
      842
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      826
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      135
      746
    Aihe