Kesätauko tänä vuonna?

Nahkunen

Telvis tietää kertoa, että ainakin 9.6. vielä tulee Emmerdale, eikös se yleensä ole jäänyt tauolle toukokuun lopussa? Ei sillä että tarvitsisi, mielelläni katsoisin kesälläkin lemppariani eikä jäätäis niin paljoa Briteistä jälkeen jos tällä tahdilla jatketaan...

30

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä niin,
    • mies..

On se hyvä kun pun puskurissa 60 jaksoa, ei hetkauta pienet paussit :)

• hanna2

Milloin Emmerdale jää kesätauolle???

• 20.6. perjantaina tulee viiminen Emmen jakso ennen kesätaukoa.. *ituttaa -_-

• eragare

nyt on

• emmefani..,

Jäänyt jo.

• hmh1

Ihmeen myöhään kyllä alkaa tuo tauko. Toivottavasti ei tarkoita sitä, että jatkuu vasta joskus lokakuussa...

• Sanoppa se....

• kiinnostava syksy

Ennen taukoa nähdään Amyn äiti Kerry tulee sarjaan mukaan ja Paddyn ja Rhonan häät. Moiran ja Alexin välillä on säpinää. Ollaan siis v.2012 heinäkuu-elokuun alun tapahtumissa. Jaksoja kuvattu varmaan jo toukokuu-kesäkuun alussa koleassa säässä koska luonto ei ole kuvissa kesäinen. Toivottavasti Emme jatkuu meillä jo elokuun puolivälissä,syksy alkaa meilläkin.

• lisätään vielä

Niin ja Rachel on raskaana Jaylle.

• hielzbxu

Nii siis millon se jää tauolle? Kuka tietää?

• Sitten alkaa tauko

• emmevammainen
        hielzbxu kirjoitti:

Nii siis millon se jää tauolle? Kuka tietää?

nyt on kesätauko

• kyrpientakatalvi

Mitä helvetin väliä sillä on vaikka ollaankin Briteistä jäljessä? Sitten jos saataisiin ne kiinni niin ihan varmaan taas valitettaisiin kuinka on koko ajan liian pitkiä taukoja eikä tulekaan tuntitolkulla ohjelmaa joka päivä.

• mies..

Ainakin spoiledeiren viljelijät vähenisi kun ei voi kaivaa tulevia tapahtumia.

• vapaaehtoista:ta
        mies.. kirjoitti:

Ainakin spoiledeiren viljelijät vähenisi kun ei voi kaivaa tulevia tapahtumia.

nooh ei niitä spoilauksia oo kukaan käskeny lukemaan

• ''jyystöö'' nimimerkillä kirjoittava lukee läpi säännöt jos ei halua estoa tälle keskustelupalstalle. Tämä on varoitus. Ylläpitäjillä on tiedossa ip-osoitteet, joten voivat estää pääsyn tänne.

• Kiertäminen

Tota IP-osoiteblokkausta pystyy huijaamaan helposti, jos vähänkään tietää asioista.

• Neiti X

Mäkin olen valitettavasti ollut usein IP-blokissa tänne, mutta en omasta syystä vaan joku toinen on mokannut ja saanut blokin. Ollaan samassa IP nipussa.

Joten sitten mä vaihdan konetta, jossa meillä on toinen ip-osoite ja tulen lukemaan ja kertomaan maltillisia juttujani.

Satunnaisesti kommaava ohikulkija.

• I. P. Block
        Neiti X kirjoitti:

Mäkin olen valitettavasti ollut usein IP-blokissa tänne, mutta en omasta syystä vaan joku toinen on mokannut ja saanut blokin. Ollaan samassa IP nipussa.

Joten sitten mä vaihdan konetta, jossa meillä on toinen ip-osoite ja tulen lukemaan ja kertomaan maltillisia juttujani.

Satunnaisesti kommaava ohikulkija.

Vaihtaa älypuhelimen puolelle tai käyttää sitä modeemina (eri IP). Työpaikan verkko ja työpaikan langaton verkko (molemmissa eri IP:t). Kaupungilla on ilmaisia wlan-verkkoja, hotellit, naapurin suojaamattoman hyödyntäminen ym. mahdollisuuksia...

• Totta. Sääli jos henkilöllä on niin suuri tarve tulla tänne riehumaan. Mutta seurataan sääntöjä, niin kaikilla on mukavempaa.

• aaron fan

Nyt kun emmerdale jäi ikävä kyllä tauolle, niin minkä vuoden emmerdale jaksoja briteissä näytetään.?
      Joita pystyisi seuraamaan jotenkin youtubesta, kun jaksossa jäätiin jännään kohtaan..

• työpaikka vaihdoksia

Suomessa jäätiin tauolle nyt v.2012 Elokuun lopun ja Syyskuun alun jaksoissa. YT-sta löytyy lyhyitä kohtauksia ja koko jaksoja ko ajankohtaan. Hae vaikka August ja September 2012. Briteissä näytetään tietysti juuri nyt v.2014 kesäkuu.

• Emme.
    • aaron fan

Tuhannesti kiitoksia vastauksista..!
      Nyt kesän ajan pärjää jonkin aikaa noilla youtubessa näkyvillä emmerdale jaksoilla.

• Eipä mitään(:

• fsvvfs

Eikös se syksyllä ala????f

• Jatkuujatkuu emmerdale

Alkaa 1.9 klo 10.00 ja toinen tulee 10.30, 2.9 klo 18.00 ja 18.30 jne. :)

• Saru_
        Jatkuujatkuu emmerdale kirjoitti:

Alkaa 1.9 klo 10.00 ja toinen tulee 10.30, 2.9 klo 18.00 ja 18.30 jne. :)

18.8 jatkuu Emmerdale, Telkku.com kertoo :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1829
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1369
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      955
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      947
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      51
      876
    Aihe