tytön toistuvat virtsatieinfektiot

äiteeeeeeeevaaan

Meillä on reipas 7v tyttö. Sairasti ekan virtsatieinfektion 2vuotiaana. Sen jälkeen ovatkin olleet kiusana useamman kerran. On hoitunut antibiootteilla. 2kertaa on mennyt munuiasaltaisiin asti, silloin on jouduttu sairaalaan asti, iv-antibiootit ovat tehonneet. Viime vuonna alotetttiin estolääkkeenä trimopan, siitäkin huolimatta tulehduksia esiintyi.
Nyt jälleen kevään tullen on ollut useampi tulehdus, nyt aloitettiin nitrofur-c estona.

Harmittaa niin paljon lapsen puolesta tämä jatkuva tulehduskierre..
Onko kohtalotovereita? Munuaiset ultrattu 2krt, ovat normaalit..

1

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 383

Meneekö sokeritonta karpalomehua? Maitohappobakteerit jatkuvaan käyttöön. SOKERI kokonaan pois ! D-vitamiinia 50µg päivässä, sinkkiä ja C-vitamiinia myös. Vettä paljon. Toivottavasti helpottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5858
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2622
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      14
      2169
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1623
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1169
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      1014
    7. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      16
      978
    8. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      957
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      22
      935
    10. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      912
    Aihe