PAASTO- JA RUKOUSPÄIVÄN JUONI PALJASTUI!

Pitihän se arvata

Martti Ojareksen julistama paasto- ja rukouspäivä (15.5.) paljastui - kuten odotettua - David Herzogin kokousten tukikampanjaksi. Aluksi tapahtuman järjestäjäksi kerrottiin ainoastaan Martti Ojares. Totuus on kuitenkin toinen.

Seurakuntien vastuunkantajille tänään lähetetty sähköposti paljastaa, että rukouspäivän takana onkin Herzogin kokoukset järjestävä joukko. Uusin rukousvetoomus sisältää David Herzogin saaman suosituksen ja selkeän toiveen siitä, että väki osallistuisi myös Herzogin tilaisuuksiin.

Monissa seurakunnissa rukouspäivä on jo julistettu ja ilmoitettu pidettäväksi. On hyvin kyseenalaista, kun tapahtuman järjestäjä paljastaa takaajatuksensa vasta näin kalkkiviikoilla, kun seurakuntien viikkoilmoitukset on julkaistu ja painettu.

Tällainen salakähmäisyys kertoo omaa kieltään siitä , millaisin arvoin ja periaattein Herzogia Suomen kristityille markkinoidaan; vaikka väkisin.

Seurakunnan pastoreille lähettämässään kirjeessä Mika Jantunen pyytelee vuolaasti anteeksi aiemmin tehtyjä "virheitä" Herzogin kampanjoita järjestettäessä. Tähän alkaa jo tottua, sittä jokainen Herzogin vierailu on vaatinut omat slityskirjeensä.
Ehkäpä seuraava kampanja alkaa anteeksipyyntökirjeellä ja pahoitteluilla, koska tällä kertaa jopa rukous- ja paastokehotus oli petollinen ja harhaanjohtava.

4

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohotaasmeniväärin

Oi aikoja, oi tapoja.

• 777

Tulee suoralähetys tästä. Tähän mennessä on vaikuttanut todella hyvältä. Rukoillaan Suomen puolesta ja kehotetaan oikein erityisesti parannuksen tekoon.

http://www.tv7.fi/

• kipskops

ja avioliittoa painotetaan!

• Torontolaisuus

Rukous ja paasto-ohjelman juontajapari Heimo ja Sirkku Tiihonen ovat valmistuneet kolmen vuoden raamattukoulun jälkeen RBI:stä Tampa Floridassa eli River-seurakunnasta, jota johtaa Rodney Howard-Browne.

http://www.revival.com/rbi

Toinen juontajapari oli Polvijärven pastorit. Polvijärven pastorit ovat nyt mukana järjestämässä Herzogia Suomeen ja hakeneet viimeksi voitelua Herzogin kokouksista. Eli kyllä he kaikki siellä studiossa olivat Herzog-tiimiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe