Martti Ojareksen julistama paasto- ja rukouspäivä (15.5.) paljastui - kuten odotettua - David Herzogin kokousten tukikampanjaksi. Aluksi tapahtuman järjestäjäksi kerrottiin ainoastaan Martti Ojares. Totuus on kuitenkin toinen.
Seurakuntien vastuunkantajille tänään lähetetty sähköposti paljastaa, että rukouspäivän takana onkin Herzogin kokoukset järjestävä joukko. Uusin rukousvetoomus sisältää David Herzogin saaman suosituksen ja selkeän toiveen siitä, että väki osallistuisi myös Herzogin tilaisuuksiin.
Monissa seurakunnissa rukouspäivä on jo julistettu ja ilmoitettu pidettäväksi. On hyvin kyseenalaista, kun tapahtuman järjestäjä paljastaa takaajatuksensa vasta näin kalkkiviikoilla, kun seurakuntien viikkoilmoitukset on julkaistu ja painettu.
Tällainen salakähmäisyys kertoo omaa kieltään siitä , millaisin arvoin ja periaattein Herzogia Suomen kristityille markkinoidaan; vaikka väkisin.
Seurakunnan pastoreille lähettämässään kirjeessä Mika Jantunen pyytelee vuolaasti anteeksi aiemmin tehtyjä "virheitä" Herzogin kampanjoita järjestettäessä. Tähän alkaa jo tottua, sittä jokainen Herzogin vierailu on vaatinut omat slityskirjeensä.
Ehkäpä seuraava kampanja alkaa anteeksipyyntökirjeellä ja pahoitteluilla, koska tällä kertaa jopa rukous- ja paastokehotus oli petollinen ja harhaanjohtava.
PAASTO- JA RUKOUSPÄIVÄN JUONI PALJASTUI!
4
338
Vastaukset
- ohotaasmeniväärin
Oi aikoja, oi tapoja.
- 777
Tulee suoralähetys tästä. Tähän mennessä on vaikuttanut todella hyvältä. Rukoillaan Suomen puolesta ja kehotetaan oikein erityisesti parannuksen tekoon.
http://www.tv7.fi/- kipskops
ja avioliittoa painotetaan!
- Torontolaisuus
Rukous ja paasto-ohjelman juontajapari Heimo ja Sirkku Tiihonen ovat valmistuneet kolmen vuoden raamattukoulun jälkeen RBI:stä Tampa Floridassa eli River-seurakunnasta, jota johtaa Rodney Howard-Browne.
http://www.revival.com/rbi
Toinen juontajapari oli Polvijärven pastorit. Polvijärven pastorit ovat nyt mukana järjestämässä Herzogia Suomeen ja hakeneet viimeksi voitelua Herzogin kokouksista. Eli kyllä he kaikki siellä studiossa olivat Herzog-tiimiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559