Moro! Nyt kyselisin tupakoinnin lopettamiseen erilaisia vaihtoehtoja, konsteja ja korvikkeita! Millä sinä olet onnistunut? oletko onnistunut xD Lakkoiletko vai, ehkä kenties täysin lopettanut (yli vuosi ilman).
sähkötupakka vai muu nikotiinin korvaustuote?!?
4
143
Vastaukset
- HöyryJuna
Täällä lakkoillaan vielä... puolisen vuotta oltu ilman, tämmösellä systeemillä http://www.paulsaar.com/höyrystäjät/paulsaar®-clearomizer. Lopetuksen apuna on ollu myös Nikopass imeskelytapletit, niitä ei vaan saa ihan joka apteekista, mutta ehdottomasti ovat toimineet minulla pahimpiin himoihin! Porkkanat on myös ollut tiiviisti yhteistyössä tässä lopettamisen saralla ja toivonkin, että lopulta ne ovat ainoat, jotka jäävät tavaksi.
- Nosmoking
Lopetin pari vuotta sitten. En ole maistanut tupakkaa sen koommin, muuten kuin pummannut terassilla pari kertaa. Olen käyttänyt 2 mg purkkaa, joskus ehkä silloinkin kun ei olisi välttämättä tarvinnut. Yleensä yhden purkan illassa.
Sähkötupakkaa imeskelen joskus olutta ottaessa. Ei olisi välttämättä tarviskaan mutta ihan vanhojen aikojen muistoksi. Oikeaa tupakkaa ei tee yhtään mieli, on se aivan hirveää ja vahingollista skeidaa, ennen vetelin kaljaa ottaessa askin illassa ja olo oli sen mukainen aamusella. - NicorexFi
Nicorexin laadukkaat E-savukkeet ja E-nesteet on nyt saatavissa myös Suomessa.
Soita 358 44 360 1414 tai kirjoita facebookkiin.
Tuotevalikoima:
https://www.facebook.com/nicorexfi?ref=hl - SekaSikiö
Luin kirjan "stumppaa tähän" ja lopetin. Ilman mitään korvikkeita.
Suosittelen. Myös isäni lopetti (ikää 49, aloittanut polttamaan 17 vuotiaana).
Tunnen myös monia muita, jotka tuon kirjan avulla ovat lopettaneet.
Suomalaisesta kirjakaupasta kyseisen kirjan löysin ja vajaa parikymppiä maksoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2711653IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk421531Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501239Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037- 1371025
Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72971Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73943Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää448915Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan48876Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta149853