Onko kellään kokemusta ehkäisyrenkaan käytöstä? Avovaimolleni oli lääkäri sellaista suositellut. Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia; ilmeisesti sen voi ottaa pois yhdynnän ajaksi? Tai jos ei ota, niin "tunteeko" mies sen? Tai vaikuttaako se naisella siihen miten yhdynnän kokee?
Nimimerkillä "enpä ollut moisesta renkaasta ennen kuullutkaan!"
Ehkäisyrengas?
3
911
Vastaukset 3
- vinkki
Tietolinkki: http://www.yths.fi/netcomm/viewarticle.asp?path=8,21,2476,2501&article=1880&index=A&page=1
Kannattaa myös naputella sana "ehkäisyrengas" suomi24:n uuteen hakukoneeseen. Sitä on nimittäin käsitelty monta kertaa tällä palstalla...- Kaisukka
Itse käytin sitä rengasta jonkin aikaa ja olin ihan tyytyväinen. En tuntenut koko kapinetta lainkaan. Sen voi poistaa yhdynnän ajaksi, mutta ainakaan meistä ei sitä kumpikaan tuntenut ollenkaan. Hyvä puoli on se, että ei tartte joka päivä muistaa napata pilleriä vaan riittää, että muistaa laittaa ja ottaa 3 viikon päästä pois.
Luovuin renkaasta, koska en halunnut enää vieraita hormoneja ja koska se oli opiskelijalle aika kallis.
- typykkä
Itse kokeilin ehkäisyrengasta noin puoli vuotta, ja olihan se helpompi kuin pillerit. Yhdynnässä rengas tosin painoi ilkeästi. En tiedä että olikohan hän liian raju otteissaan.
Mutta onnea kokeilulle.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531353Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1221085Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33862Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216829En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593