Tie pohjalle.

Kun mitään ei ole.

Avasin keskustelupalstalta osiosta velka ja lainat kirjoituksen jossa muuan kirjoittaja on samassa tilanteessa jossa minä olin 10 vuotta sitten. Siitä hetkestä on pieni hetki mutta paljon on koettu. Ehkä juuri sen verran kun Herra katsoi parhaakseen.
Siihen aikaan olin ollut jo toistakymmentä vuotta ulosotossa ja matka jatkui. Luottotiedot tuli ja meni ja vauhti kiihtyi, en uskonutkaan mikä vielä odottaa..
Kärsin iänikuisesta rahattomuudesta ja etsin apua kynsin hampain, hain takuusäätiön apuja kahdesti, tuloksetta. Hain velkasaneeraukseen, tuloksetta.
Rahaongelmat eivät ottaneet loppuakseen ja tuli ero pitkäaikaisesta ystävästä ja elämänkumppanista, lasteni äidistä. Jäin asunnottomaksi.
Koska mikään ei aku ankalle riitä, lopetin työt ja sairastuin masennukseen.
Sillä tiellä olen edelleen.
Tosin masennus alkaa helpottaa, kesä piristää ja antaa elinvoimaa.
Silti tuntuu että vapaapudotuksessa ollaan ja jalat ei kosketa pohjaa.
Missä on jarru? Laskuvarjo.
Hattu hävisi jo pudotuksen aikana.
Tuntuu että se jarru taitaa olla vain Pyhä taivaan Isä joka ottaa kopin ennen kuin romahdan täysin, tai ehkä romahdin jo, koska tämä teksti virtaa tähän näytölle.
Tapahtuuko se nyt? Paljon pitää kärsiä ennenkuin ymmärrän?
Kuule huutoni!

2

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun mitään ei ole

Ei , se ei tapahdu vieläkään. Lohduton itku puhdistaa hetkeksi. En uskalla. Taivaan luojalla on taipumus pitää luomuksistaan huolta, näin kuulen sanottavan, Hän pitää luomuksistaan huolta eikä halua luopua niistä. Kuten emme mekään töistämme jotka omat kätemme ovat luoneet.
      Ehkäpä Hän vielä viimeistelee luomustaan, kypsyttää viiniä.
      Se kypsyminen vaan on niin työlästä ja rankkaa etten tahtoisi jaksaa.
      Toki haluaisin että kärsimys lakkaa ja olisin jo valmis, silti en halua olla raakile luomuksissa jotka ovat Hänen töitään.
      Mutta miksi kärsimys? Onko kärsimys vain ja ainoastaan oikea tie oppia? En tiedä mutta kenties se on tehokkain tapa.
      Tällä tiellä ei ehkä rahalliset avut enää merkitse, ne olisi pitänyt onnistua tekemään jo nuorena, ei enää 40 vuotiaana.
      Ehkäpä saan kestää vielä hetken ennenkuin olen valmis ja käypänen viini ja saan valon sydämeeni ja lakkaan kärsimästä.

• Herhiläinen

Kukaan ei ole seteli mukanaan kohdusta tullut, eikä käädyt kaulassa tuonelaan mene. Ota askel taaksepäin ja näet että taivaanranta on rajaton. Suosittelen että lukaisisit yhtä pientä kirjaa: Axel Fredenholm "Näin olen kuullut".

Jokainen meistä yrittää tehdä parhaansa niillä voimilla mitä meille on annettu. Et ole mikään rikollinen, et ole tappanut ketään tms. Olisit huoleti. Voit vapautua täysin vaivoistasi elämäsi aikana. Koita sinnitellä synkän metsän lävitse! Syö hyvin ja juttele ihmisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe