Kauppojen puhelinliittymä myyjät!

retku1§

Ärsyttää kun tuputtavat väkisin kaikenlaisia liittymiä ja utelevat "mikäs liittymä sulla on?" EN KERRO PERRKELE!! Kauppareissukin kestää kauemmin kun näitä ääliöitä joutuu kiertelemään.

3

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen:-)

Muakin ärsytti ennen mut eipä enää kun vaihdoin liittymäni ja maksan laajakaistastani 10€/KK ja puhelimen käytöstä 15€/KK. Puhelinliittymään sisältyy nopea netti, rajattomasti mm ja tekstiviestejä, 5000 min puheluita.
      Ennen maksoin 24e hitaammasta laajakaistasta ja 26 e puheluista, mobiilinetistä ja viesteistä.

• 10+4

MInulla on aivan päinvastaisia kokemuksia kuin iloinen:-):lla , sillä minulle yritettiin tuputtaa selvästi huonompaa liittymää, kun olin ostamassa ensimmäistä älypuhelintani. Olin tietysti silloin ottanut selvää myös liittymistä ja tullut tulokseen, että minun käytölläni silloisen palveluntarjoajan liittymä olisi minulle paras (=halvin).

Myyjä alkoi tietysti tuputtamaan omaa sopimusliittymäänsä heti kun olin saanut haluamani älypuhelimen käsiini. Ensiksi hän kysyi, mikä liittymä minulla on ja kun vastasin, hän ihmetteli, miksi minulla on niin kallis liittymä. (Liittymä oli siis Soneran, joka todellakiin saattoi olla kallis, mutta kun käyttöni oli noin 40 e/vuosi ja sekin suurimmaksi osaksi kuukausimaksuja, niin en nähnyt mitään syytä nähdä vaivaa liittymän vaihtamiseen. Mainitsin tämän hänelle.) Sitten hän alkoi mainostaa omaa liittymäänsä, mutta huomautin sen lähtöhinnan olevan 15 e/kk kun Soneran halvin liittymäpaketti on vain 10 e/kk, ja minun puhelu- ja tekstiviestikäytölläni ei olisi järkeä maksaa rajattomista/suurista puhepaketeista. Sitten hän alkoi kehua parempaa nettiä (2 Gt verrattuna soneran 1 Gt), mutta huomautin, että Soneralla pystyy päivittämään netin samaan vain 3 e/kk ja liittymä on silloinkin halvempi. Myyjä vastasi tähän "Mutta se on vain pari euroa enemmän kuussa" eli toisin sanoen myynti jatkui, vaikka olin todistanut kilpailevan liittymän paremmaksi. :-)

Hän oli yksi parhaita myyntimiehiä, joita olen ikinä nähnyt, ja jos en olisi itse ottanut asioista niin tarkasti selvää, olisin luultavasti haksahtanut tuohon. Mutta ainakin opin, etten koskaan osta liittymää pelkkiin myyjän väitteisiin perustuen. :-)

• huijattu22

Voitot tehdään vetämällä mahdollisimman paljon välistä. Tämä onnistuu taitavien myyjien ja tietämöttömien asiakkaiden ansiosta. Itsekin edehdyin kerran hankkimaan kalliimman liittymän kaupassa, koska en tienny liittymäasioista mitään ja myyjä vaikutti tietävän. No, kyllä hän varmaankin tiesi, mutta valehteli, kuten myyjien kuuluukin. Siksi boikotoin nykyään kaikkea, mitä markkinoidaan tyrkyttämällä. En halua tulla enää huijatuksi, vaikka menetys ei ollutkaan kuin n. 20 € kokonaisuudessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1775
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1678
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1430
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1315
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      216
      1197
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1123
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      979
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe