Eräs jukaiseva taho pyytää omakuvaa.
Pöh.....
Millähän tuon taas välttäisi.
Taitaa mennä taiteen puolelle, eikä mitään tunnistettavaa ole enää kuvassa.
Omakuva
5
105
Vastaukset
- nih,
Miksi olisi niin paha, jos se nassu julkaisussa olisikin?
- runontaja off
buddy-love kirjoitti:
Koska "olen mystinen ja tuntematon suuruus".
(siitä tulee yksisilmäinen käsitetaideteos)Niilo Pielinen on maailmankuulu. Onko vitos-albumi jo tullut?
Etkö voi laittaa jotain valmista kuvaa, joka ei enää muutu. Vaikka Franz Marcin sinisen hevosen.
niilo pielinen, kuinka niin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232436- 1301662
- 631466
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m261271KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.351156- 1171134
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r731105Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571047Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(571010Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31980