Turunväylä hesan kaistat ennen kehä I:stä, sama työmaa
toki toiseenkin suuntaan.
Siellä on 60km/h rajoitukset, kaivinkone heiluu kauhan kanssa puolenmetrin
päässä tiestä ja ihmisiä on siellä töissä, kaistat kavennetty merkittävästi normaalista kaistan leveydestä.
Ootteko te sokeita? Aineissa..
Vielä ihmeelliseempää on sitten se että kun 100km/h rajoitus alkaa
uudelleen niin te olette tien tukkona sitten??? Tämän todennut moneen kertaan tässä tuosta paikasta ajanut jo varmaan 20-30 kertaa.
60km/h alueella mennään ohi 80km/h tai osa vieläkin kovempaa ja kun 100km/h rajoitus alkaa taas niin näitä saa ohitella sitten kun jäävät junnaamaan jopa ohituskaistalle 80-90km/h ajamaan. Ei se moottoritie pääty alennettuun nopeusrajoitukseen vaan jatkuu edelleen, hus vittuun siitä
ohituskaistalta silloin eikä jäädä sinne haaveilemaan, muutenkin herätys
todellisuuteen kiitos.
Olisi ihan kiva päästä kysymään joskus mitä kuljettajian ajatuksia asiasta oikein on tietyissä tilanteissa vai onko niin huuruissa että käyttäytyminen on ymmärrettävää, toisinsanoen taasen ei pitäisi ajaa ollenkaan.
Tekisi oikeasti mieli tehdä ihan isompi kirjoitus johonkin lehteen,
ihmisten liikennekäyttäytymisestä. Huomaatte itse edes miten te ajatte voisi olla osa otsikkona.
Tietyömaa ylinopeudet
17
201
Vastaukset
- Uskomatonta!
Olet niin oikeassa, laitoin saman merkille noin 2 viikkoa sitten, ei tarvitse onneksi usein ajella sillä suunnalla...
Nämä ylinopoeudet ovat kyllä työmaan oma syy. Ensin ne rajoitukset tulevat jo viikkoja ennenkuin mitään edes tehdään ja ne asetetaan paljon ennen työmaata ei ole hauska ajaa motarilla 50km/h pitkää matkaa kun mitään ei ole ja kuka sitten noudattaa rajoitusta enään työmaan kohdalla.
Järki käteen asiassa Rajoitukset vasta sitten kun työtkin aloitetaan ja käännetään pois työpäivän jälkeen. Rajoitukset vasta alakviksi työmaan kohdalla ei kolometrejä ennen työmaata ja pitää loppua heti työmaan jälkeen.autoilija kirjoitti:
Nämä ylinopoeudet ovat kyllä työmaan oma syy. Ensin ne rajoitukset tulevat jo viikkoja ennenkuin mitään edes tehdään ja ne asetetaan paljon ennen työmaata ei ole hauska ajaa motarilla 50km/h pitkää matkaa kun mitään ei ole ja kuka sitten noudattaa rajoitusta enään työmaan kohdalla.
Järki käteen asiassa Rajoitukset vasta sitten kun työtkin aloitetaan ja käännetään pois työpäivän jälkeen. Rajoitukset vasta alakviksi työmaan kohdalla ei kolometrejä ennen työmaata ja pitää loppua heti työmaan jälkeen.Yleensä näin, mutta tällä kertaa taisi kyllä tulla rajoitukset suurin piirtein samoihin aikoihin kuin työt aloitettiin...
- alaposki
autoilija kirjoitti:
Nämä ylinopoeudet ovat kyllä työmaan oma syy. Ensin ne rajoitukset tulevat jo viikkoja ennenkuin mitään edes tehdään ja ne asetetaan paljon ennen työmaata ei ole hauska ajaa motarilla 50km/h pitkää matkaa kun mitään ei ole ja kuka sitten noudattaa rajoitusta enään työmaan kohdalla.
Järki käteen asiassa Rajoitukset vasta sitten kun työtkin aloitetaan ja käännetään pois työpäivän jälkeen. Rajoitukset vasta alakviksi työmaan kohdalla ei kolometrejä ennen työmaata ja pitää loppua heti työmaan jälkeen.Ylinopeus ei ole kenenkään muun syy kuin autoa kuljettavan.
- rdf23422223
autoilija kirjoitti:
Nämä ylinopoeudet ovat kyllä työmaan oma syy. Ensin ne rajoitukset tulevat jo viikkoja ennenkuin mitään edes tehdään ja ne asetetaan paljon ennen työmaata ei ole hauska ajaa motarilla 50km/h pitkää matkaa kun mitään ei ole ja kuka sitten noudattaa rajoitusta enään työmaan kohdalla.
Järki käteen asiassa Rajoitukset vasta sitten kun työtkin aloitetaan ja käännetään pois työpäivän jälkeen. Rajoitukset vasta alakviksi työmaan kohdalla ei kolometrejä ennen työmaata ja pitää loppua heti työmaan jälkeen.Kun tuolla alettiin touhuumaan niin sinen tuli kaikenlaista
betoniporsasta sinne tänne pientareelle, satunnaisesti siellä
pöyri työkoneita ja työntekijöitä ihan ekasta päivästä alkaen.
Ei ne rajoitukset turhaan ole.
- Kameratolppia lisää
Ja sama homma kehä I:llä Jumbon kohdalla, ollaan me aikamoista junttikansaa. Ei ole kivaa olla siellä hommissa kun rekoista ja kuorma-autoista lähtien ei sitä 60km/h rajoitusta työmaan kohdalla noudateta.
Minun suosikkiporuukkaani on se, joka ajaa noin 80-90 km/h vauhtia ennen tuota työmaata. Sitten kun ne ohitan ja hidastan nopeusrajoituksen tiputtua tuossa kohtaa käyttämääni 65 km/h nopeuteen, niin nuo roikkuvat takapuskurissa ja kärkkyvät ohituspaikkaa (usein ruuhka-aikaan liikkeellä, joten sitä ei välttämättä ihan heti löydy).
Parhaimmillaan pääsevät rinnalle juuri nopeusrajoituksen noustessa ja sitten jäävät taas jälkeen kun nostan nopeutta vastaamaan satasen rajoitusta ilman tietyötä...- kortit jätesäkkiin
Hulvatonta meno kehä kolmen työmaalla Porvoon motariltapäin..
- 3e45tg453ffff
Tänäänkin, osa ajaelee reipasta ylinopeutta 60km/h alueella ja kun tulee 100 alue taas niin nämä ajaa sitä jotain 80-90km/h, ohi joutuu menee.
Kai se sitä on just sitä huonoa ajotapaa vaan, ei osata edes toimia oikein
ja siksi meno näyttää vähän kummalliselta.
Kameratolppia, tuollahan elättäisi vähintäänkin yksi poliisi itsensä kun istuisi
päivän autossa ja antaisi "filmin" palaa ja tulostimen laulaa sakkoa. - 435retgf3333
Tänään oli poliisit pitämässä tutkaa Turunväylällä siinä
työmaan kohdalla. - uhuhuh
Muutama päivä sitten poliisi oli paikalla tutkan kanssa.
Itse ajoin kuuttakymppiä. Ne nopeusrajoitukset pitäisi noille hurjille laittaa monella merkillä näkyvästi.
Sokeitakin joukossa. - ydntyty
vittuakos tarvii motarilla seikkailla. menkää muualle rakentamaan niitä kolhooseja.
- hessu11
Vuosia sitten Norjassa yhdellä tietyömaalla oli saattoauto joka vei autojonon työmaan ohi määrätyllä nopeudella ja otti vastapuolelta uuden jonon pykälään.Toimi hienosti ja oli duunareillekin turvallista.Miksi ei täällä voi kokeilla vastaavaa?
- audi,.
Ei saa, haluun paahtaa satasta, kun merkki 50.
- 330d ja hajis
audi,. kirjoitti:
Ei saa, haluun paahtaa satasta, kun merkki 50.
Kyllä sä ehdit sitä munaa ottaan perseeseeseesi vaikka figsusti ajasitkin helvetin perse naama!
- mä aina
330d ja hajis kirjoitti:
Kyllä sä ehdit sitä munaa ottaan perseeseeseesi vaikka figsusti ajasitkin helvetin perse naama!
Hiljennän, kun alkaa normaalinopeusrajoitus!
- Näitä riittää
Viestin aloittajana, tein myös asialle jotain.
Koitin korjata tilannetta koska näin epäkohdan josta hyvinkin johtuu
se että nopeusrajoiutuksia ei oikein noudateta.
Eli 60km/h nopeusrajoitus on niin kaukana työmaasta ja toiseksi vielä
kehä I liittymän kohdalla että tätä alennettua rajoitusta ei ehkä oteta todesta.
Tai luullaan että missasinko sen 80 tai 100 rajoituskyltin..
No laitoin palauttta, ootellaan että josko tuonne työmaalle saataisiin lähemmäksi työmaata toiset nopeusrajoituskyltit myös.
Huonoa ajotapaa mutta myös huonoa infoa kuljettajille, siinä ne syyt ylinopeuksiin, tuskin kovin moni kuitenkaan haluaa sitä useamman sadaneuron
sakkoa? Ajotapojakin voisi vähän korjailla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174386
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261324Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 113928
- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18831