Tietysti Aapelin Pikku Pietarin Piha. Monennenkohan kerran tuli katsottua ja aina aivan kuin ihka uus. Huomasin, että koko elokuvan ajan istuin sohvan reunalla jännittyneenä samassa asennossa. Voiko elokuva enää paremmaksi tulla, niin luonnollisen lämminhenkinen kuvaus.
Huippua, kylläpä on hyvä mieli nyt. Tea Istan runonlausunta, molkski-housujen teettäminen Pietarille....kaikki kuin itse olisi ollut mukana.
Tämän päivän ilonaihe
4
68
Vastaukset
- Voi että!!!
Eipä tietenkään oo tätä Areenassa katsottavissa. Eipä oo, voi ryökäle. Kuka nyt näitä leffoja keskellä päivää joutaa katsomaan, ei meikäläinen. Voi ettäettäettä!!!!
Onhan mukavaa lukea, että jollakin on hyvä mieli:D Sitä tarvitaan kyllä palstalla:D
En ennättänyt katsoa minäkään, jahtaan rikkoutuneiden tv-tuolien sijaan nojatuoleja. Olen nähnyt tuon Pikku Pietarin Pihan 2 kertaa ja aina on siihen maailmaan uppoutuminen ollut antoisaa.
Iloinen ja sopuisa aloitus!- oireiluja
Aurinkoinen sää toi helpotusta päivään. Jos olisi satanut olisin sortunut pitkiin drinkkeihin. Pitää romahtaa, että että ne tulisivat luvallisiksi, niin ja paha sade.
En pidä hyvänä, että lämpötila nousee 20. Ensi viikolla sellaisia päiviä odotettavissa. Ylipainoisille vaikeita. On kai hilauduttava tuntureille kesäksi.
Koitetaan silti jaksella. Nyt noidannuolen oireita tuntuu vasemman lanteen alueella.
Molskis sanoi Eemeli.
Rikosoikeuden prof. Terttu Utriainen lukii Yle:n puheessa hienon kolumninsa aamulla ennen klo 9. Kannattaa kuunnella. Painavaa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477