SEO Helsinki / Pukinmäki; epäluotettavaa hinnoittelua

City-Matic Oy

SEO Helsinki / Pukinmäki
City-Matic Oy
Pukinmäenkaari 55

Netissä heillä oli Seo, Pukinmäki Pukinmäenkaari 55, Kehä I
15.05. oli hinta 1.559 €/l 95E
MUTTA hinta todellisuudessa oli 1,63 €/l
Tietenkään en tankannut enkä tule koskaan tankkaamaankaan heillä.

3

1343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perussuomalainenjätkä

Hei
      Seo Pukinmäki on ollut useana vuonna Suomen eniten myynyt jakeluasema. Se kertoo että asemalla on yleisesti ottaen erittäin kilpailykykyiset hinnat.
      Seo Pukinmäki hinnoittelee ainoastaan mittarit ja valomainoksien hinnat. Ei siis mitään nettiin näkyvää.
      Jos netissä on jokin hinta niin sen on sinne laittanut jokin ulkopuolinen taho joka hyötyy neti käynneistä sivuillaan.
      Eli kyseinen taho ei ole päivittänyt hintaa muutoksen jälkeen syystä tai toisesta.
      Tällaisista ei voi syyttää jakeluasemaa. Vaan netin Ko. palveluntarjoajaa, mikä se tässä tapausessa onkin ollut.
      Eli viestinkirjoittaja moittii väärää puuta.

• niin-tai-näin

törkeän kallis asema em. hinnalla.

• Anonyymi

Hei, esim. netissä oleva Tankille sivusto sekä Polttoaine.net sivusto toimii ASIAKKAIDEN ilmoittamien hintojen mukaan. Nyt Seo asemaa syytetään siis asiakkaan laittamasta, mahdollisesti viisi päivää vanhasta hinnasta. Asemat eivät päivitä noiden nettisivustojen hintoja, joten mielensäpahoittajia on varmasti paljon. Moitteet eivät kohdistu oikealle taholle. Kannattaisi lukea faktat ennen kuin moittii minkään jakeluaseman hinnoittelua.

Eli yksinkertaistus. Jakeluasemat hinnoittelevat vain mittarien ja valomainoksensa hinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe