Cheerleading atterievokkien masinoima aivopesu

Jyrtsin pikkuserkku

Cheerleadingissa yhdistyvät kaksi atterievokkien lempiaihetta: apinoita jäljittelevä temppuilu ja vähäpukeisuus. Miten on, kuinka moni palstan evokeista kuolaa katsoen cheerleading-kisoja?

10

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huutis.

En katsele cheerleadereita enkä urheilukisoja, enkä tietenkään myös mitään cheerleading-kisoja.

• huutis.

En muuten näe juurikaan yhtäläisyyttä cheerlaedereiden ja simpanssien liikehdinnässä. Aika harvoin cheerleederit myös pukeutuvat turkkeihin.

• Ehkä et usko mutta ei voisi vähempää kiinnostaa ;)

• Kommunikaatiokatkos

Hankala näitä avauksia on ymmärtää, kun omat aivoni eivät ole virittäytyneet kretujen taajuudelle. Mihinköhän tämä aivopesu nyt mahdollisesti tähtää? Siihenkö, että amerikkalaiset alkavat katsoa jalkapalloa ja juoda kaljaa sunnuntaisin sen jälkeen kun on käyty kirkossa?

• on nähty ja kuultu

Jenkeistähän nämä cheerleaderit ovat lähtöisin ja siellähän on muutenkin kun kaupungin raja tulee vastaan yleensä että ensin on huoltoasema, sitten jonkun lahkon kirkko ja sitten ilotalo. Se siitä kretujen ihannemaasta.

• ** Cheers **

Ovatko sheerleaderit älykkäästi suunniteltuja, vai miksi tällainenkin aloitus piti tänne postata?

• Tietysti koska Jeesuksellakin oli aikoinaan 12 cheerleaderiä showtaan kohentamassa.

• Gods are excrement

Oikeesti jyrtsi olet varmasti typerin idiootti mitä Maa päällään kantaa. Olen pöyristynyt nähdessäni kuinka järjetöntä paskaa kukaan jaksaa oksentaa muiden nähtäväksi. Onnittelut sellaisesta mitalista. Tuota ennätystä tuskin rikkoo kukaan muu kuin sinä itse.

• Jeezuz

"Miten on, kuinka moni palstan evokeista kuolaa katsoen cheerleading-kisoja?"

Minä, mutta se ei liity mitenkään apinoiden liikehdintään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      102
      1186
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      37
      894
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      40
      890
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      868
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      698
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      44
      697
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      596
    8. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      60
      593
    9. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      59
      593
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      52
      536
    Aihe