Cheerleadingissa yhdistyvät kaksi atterievokkien lempiaihetta: apinoita jäljittelevä temppuilu ja vähäpukeisuus. Miten on, kuinka moni palstan evokeista kuolaa katsoen cheerleading-kisoja?
Cheerleading atterievokkien masinoima aivopesu
10
267
Vastaukset
- huutis.
En katsele cheerleadereita enkä urheilukisoja, enkä tietenkään myös mitään cheerleading-kisoja.
Ei minulla ole mitään cheerleadereitä vastaan - heitä vaan on kovin harvoin shakkiturnauksissa. Onneksi joskus sentään...
http://3.bp.blogspot.com/-RXeiGvPs7f4/UoXxmF4iyDI/AAAAAAAAGcg/0amlQ46dLUY/s640/chess-girls.jpg- huutis.
En muuten näe juurikaan yhtäläisyyttä cheerlaedereiden ja simpanssien liikehdinnässä. Aika harvoin cheerleederit myös pukeutuvat turkkeihin.
Ehkä et usko mutta ei voisi vähempää kiinnostaa ;)
- Kommunikaatiokatkos
Hankala näitä avauksia on ymmärtää, kun omat aivoni eivät ole virittäytyneet kretujen taajuudelle. Mihinköhän tämä aivopesu nyt mahdollisesti tähtää? Siihenkö, että amerikkalaiset alkavat katsoa jalkapalloa ja juoda kaljaa sunnuntaisin sen jälkeen kun on käyty kirkossa?
- on nähty ja kuultu
Jenkeistähän nämä cheerleaderit ovat lähtöisin ja siellähän on muutenkin kun kaupungin raja tulee vastaan yleensä että ensin on huoltoasema, sitten jonkun lahkon kirkko ja sitten ilotalo. Se siitä kretujen ihannemaasta.
- ** Cheers **
Ovatko sheerleaderit älykkäästi suunniteltuja, vai miksi tällainenkin aloitus piti tänne postata?
- Gods are excrement
Oikeesti jyrtsi olet varmasti typerin idiootti mitä Maa päällään kantaa. Olen pöyristynyt nähdessäni kuinka järjetöntä paskaa kukaan jaksaa oksentaa muiden nähtäväksi. Onnittelut sellaisesta mitalista. Tuota ennätystä tuskin rikkoo kukaan muu kuin sinä itse.
- Jeezuz
"Miten on, kuinka moni palstan evokeista kuolaa katsoen cheerleading-kisoja?"
Minä, mutta se ei liity mitenkään apinoiden liikehdintään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405