Cheerleading atterievokkien masinoima aivopesu

Jyrtsin pikkuserkku

Cheerleadingissa yhdistyvät kaksi atterievokkien lempiaihetta: apinoita jäljittelevä temppuilu ja vähäpukeisuus. Miten on, kuinka moni palstan evokeista kuolaa katsoen cheerleading-kisoja?

10

280

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huutis.

En katsele cheerleadereita enkä urheilukisoja, enkä tietenkään myös mitään cheerleading-kisoja.

• huutis.

En muuten näe juurikaan yhtäläisyyttä cheerlaedereiden ja simpanssien liikehdinnässä. Aika harvoin cheerleederit myös pukeutuvat turkkeihin.

• Ehkä et usko mutta ei voisi vähempää kiinnostaa ;)

• Kommunikaatiokatkos

Hankala näitä avauksia on ymmärtää, kun omat aivoni eivät ole virittäytyneet kretujen taajuudelle. Mihinköhän tämä aivopesu nyt mahdollisesti tähtää? Siihenkö, että amerikkalaiset alkavat katsoa jalkapalloa ja juoda kaljaa sunnuntaisin sen jälkeen kun on käyty kirkossa?

• on nähty ja kuultu

Jenkeistähän nämä cheerleaderit ovat lähtöisin ja siellähän on muutenkin kun kaupungin raja tulee vastaan yleensä että ensin on huoltoasema, sitten jonkun lahkon kirkko ja sitten ilotalo. Se siitä kretujen ihannemaasta.

• ** Cheers **

Ovatko sheerleaderit älykkäästi suunniteltuja, vai miksi tällainenkin aloitus piti tänne postata?

• Tietysti koska Jeesuksellakin oli aikoinaan 12 cheerleaderiä showtaan kohentamassa.

• Gods are excrement

Oikeesti jyrtsi olet varmasti typerin idiootti mitä Maa päällään kantaa. Olen pöyristynyt nähdessäni kuinka järjetöntä paskaa kukaan jaksaa oksentaa muiden nähtäväksi. Onnittelut sellaisesta mitalista. Tuota ennätystä tuskin rikkoo kukaan muu kuin sinä itse.

• Jeezuz

"Miten on, kuinka moni palstan evokeista kuolaa katsoen cheerleading-kisoja?"

Minä, mutta se ei liity mitenkään apinoiden liikehdintään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      183
      1520
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      84
      1322
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1048
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      879
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      773
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      9
      721
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      104
      613
    9. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      601
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      567
    Aihe