Ihmettelen suuresti, miten Tuukka Mäntylä voi olla luottopuolustaja, vaikka tänäänkin teki maalin. Pelissä kuin pelissä hän omassa päädyssä viivyttelee kiekosta luopumisessa ja näin on hyvin usein pahoissa tilanteissa. Vastustaja viekin kiekon monta kertaa häneltä meidän omassa päädyssä. Mikä ihme siinä on, että kiekkoa pitää leipoa niin kauan, että joku tulee ottamaan sen pois. Oletteko muut huomanneet samaa? Minusta häntä ei pitäisi enää ottaa joukkueeseen ja mahdollisuuksien mukaan hyllyttää nytkin, jos Suomen pelit vielä jatkuvat.
Mäntyläkö luottopuolustaja?
Synergia A3-katsomo
1
141
Vastaukset
- oikea asiantuntija
Kyllä olen huomannut. Hän ja Kamalahti ovat heikoimmat lenkit. Kamalahti on tosin näyttänyt paikoin ihan hyviä otteita, mutta hän on todella ailahteleva ja joissakin peleissä heittelee pitkiä päätyyn, hankkii jäähyjä, syöttää vastustajalle ja muuta mukavaa. Suomi kaatuu pakkien sähläykseen ja tehottomuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3043011Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482027- 1181794
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261719Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 651347
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781223