RAGAZZO POVERO - hauska sattuma?

anna mun kaikki kest

Lasse Sievisen ekana työpäivänä puolet Pihlajakadun asukkaista on ehtinyt joko käydä Ragazzo Povero pizzeriassa, tilata sieltä ruokaa tai törmätä tähän uuteen työntekijään?

Montako pizzeriaa Hesassapäin oikein on? Sata, kaksi sataa?

Millä todennäköisyydellä just Lasse joutuu tuohon pizzeriaan jonka kanta-asiakkaita kaikki sen tutut sattumalta ovat?

Ja eikä siinä vielä kaikki. Tietysti yks sarjan homoista on juuri tässä kyseisessä paikassa töissä...

11

2029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullaonaivot

      Tämä on sarja nimeltään Salatut elämät. Tämä sarja on fiktiota. Kaikki juonikuviot liittyvät kaikkeen. Salattujen elämien maailma on paljon pienempi kuin todellisuus. Yritä kestää.

    • ei pysty ei kestä

      Mutkun mä en kestä! Ja sen takia en kestä, että miksi käsikirjoitus tehdään niin idioottimaiseksi että tapahtumien loogisuudessa ei ole järjen hiventäkään.

      Yhtä hyvin Lasse voisi ruveta kosmonautiksi ja käydä päivittäin kuussa paistamassa pizzaa.

      Muutenkin outoa että kaikki Salkkareissa saa aina heti töitä jos vain haluavat? Ei ole lamaa sielläpäin. Ja työntekijöiden taustalla ei tietenkään ole mitään merkitystä, vaikka millaisia rötöksiä olisi justiinsa tehty.

    • lipsdick

      Etkö huomannut, ettei Salkkarit ole totta?

      Ai niin, mun mielestä Tuhkimo ei voinut pudottaa lasikenkää. Ei kenkä voi olla lasia. Luulen, että se oli Ecco.

    • heksari

      Tiesittekö, että "ragazzo povero" tarkoittaa köyhää poikaa? :)

      • kjuy

        Tiesin toki


      • heksari

        Ei, olen kuullut tämän jo kauan sitten, joskus silloin, kun Toni Veijalainen työskenteli siellä.


      • Köyhäpoika
        heksari kirjoitti:

        Ei, olen kuullut tämän jo kauan sitten, joskus silloin, kun Toni Veijalainen työskenteli siellä.

        Ei hitto x) se veijalainen oli oikeesti siellä piz zakuskina!


      • pokke_

        Tällä palstalla ei voi koskaan olla varma siitä, että joku käsittää viestin (tahallaan) väärin. Ihan kuin tuotakaan ei voisi tietää muuten kuin googlettamalla. :D


      • Anonyymi
        Köyhäpoika kirjoitti:

        Ei hitto x) se veijalainen oli oikeesti siellä piz zakuskina!

        No työntekijähän se pizzakuskikin on. Vähän myöhässä tämä, mutta sanonpa kuitenkin.


    • kuka puuttuu vielä

      Sielläpä siellä oli Tonikin vuonna 1999 pizza-kuskina.

      Iidakin ehti jo poikkeamaan Ragazzossa, mutta pizza jäi pöytään. Tosin tuotantoryhmän hevosmiehet tiesivät kertoa, että Iidalle piti paistaa ensin kuusi pizzaa ennen kuin se suostui jättämään kuvauksissa yhden pöytään hetkeksi koskematta.

    • En sano etteikö tuossa olis sattumaa kerrakseen, mutta joskus kannattaa miettiä asioita ihan päälaellannakkii. Ei ole sattumaa, että sarjan sankareille tapahtuu ihmeitä, vaan he ovat tarinan sankari juuri siksi ku niille sattuu ihmeitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe