Lasse Sievisen ekana työpäivänä puolet Pihlajakadun asukkaista on ehtinyt joko käydä Ragazzo Povero pizzeriassa, tilata sieltä ruokaa tai törmätä tähän uuteen työntekijään?
Montako pizzeriaa Hesassapäin oikein on? Sata, kaksi sataa?
Millä todennäköisyydellä just Lasse joutuu tuohon pizzeriaan jonka kanta-asiakkaita kaikki sen tutut sattumalta ovat?
Ja eikä siinä vielä kaikki. Tietysti yks sarjan homoista on juuri tässä kyseisessä paikassa töissä...
RAGAZZO POVERO - hauska sattuma?
11
2347
Vastaukset
- minullaonaivot
Tämä on sarja nimeltään Salatut elämät. Tämä sarja on fiktiota. Kaikki juonikuviot liittyvät kaikkeen. Salattujen elämien maailma on paljon pienempi kuin todellisuus. Yritä kestää.
- ei pysty ei kestä
Mutkun mä en kestä! Ja sen takia en kestä, että miksi käsikirjoitus tehdään niin idioottimaiseksi että tapahtumien loogisuudessa ei ole järjen hiventäkään.
Yhtä hyvin Lasse voisi ruveta kosmonautiksi ja käydä päivittäin kuussa paistamassa pizzaa.
Muutenkin outoa että kaikki Salkkareissa saa aina heti töitä jos vain haluavat? Ei ole lamaa sielläpäin. Ja työntekijöiden taustalla ei tietenkään ole mitään merkitystä, vaikka millaisia rötöksiä olisi justiinsa tehty. - lipsdick
Etkö huomannut, ettei Salkkarit ole totta?
Ai niin, mun mielestä Tuhkimo ei voinut pudottaa lasikenkää. Ei kenkä voi olla lasia. Luulen, että se oli Ecco. - heksari
Tiesittekö, että "ragazzo povero" tarkoittaa köyhää poikaa? :)
- kjuy
Tiesin toki
- heksari
Ei, olen kuullut tämän jo kauan sitten, joskus silloin, kun Toni Veijalainen työskenteli siellä.
- Köyhäpoika
heksari kirjoitti:
Ei, olen kuullut tämän jo kauan sitten, joskus silloin, kun Toni Veijalainen työskenteli siellä.
Ei hitto x) se veijalainen oli oikeesti siellä piz zakuskina!
- pokke_
Tällä palstalla ei voi koskaan olla varma siitä, että joku käsittää viestin (tahallaan) väärin. Ihan kuin tuotakaan ei voisi tietää muuten kuin googlettamalla. :D
- Anonyymi
Köyhäpoika kirjoitti:
Ei hitto x) se veijalainen oli oikeesti siellä piz zakuskina!
No työntekijähän se pizzakuskikin on. Vähän myöhässä tämä, mutta sanonpa kuitenkin.
- kuka puuttuu vielä
Sielläpä siellä oli Tonikin vuonna 1999 pizza-kuskina.
Iidakin ehti jo poikkeamaan Ragazzossa, mutta pizza jäi pöytään. Tosin tuotantoryhmän hevosmiehet tiesivät kertoa, että Iidalle piti paistaa ensin kuusi pizzaa ennen kuin se suostui jättämään kuvauksissa yhden pöytään hetkeksi koskematta. En sano etteikö tuossa olis sattumaa kerrakseen, mutta joskus kannattaa miettiä asioita ihan päälaellannakkii. Ei ole sattumaa, että sarjan sankareille tapahtuu ihmeitä, vaan he ovat tarinan sankari juuri siksi ku niille sattuu ihmeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161