turhat asiantuntijat

ei ymmärrä

minusta on huvittavaa touhua kun noissa mm-kisoissa pitää lähetukset peleista aloittaa jo vaikka kuinka aikaisin ennen pelin alkua ja asiantuntijoita pitää olla vaikka kuinka monta. itse avaan telkkarin juuri ennen pelin alkua ja erätauoilla yleensä teen jotain muuta kun katson miten telkkarissa taas jauhetaan joutavia. kyse on vain jääkiekkopelistä eikä mistään elämää vakavammasta asiasta niinkuin voisi luulla kun pitää monen asiantuntijan voimin arvioida peliä ja pelaajia. eipä tuota tosiaan mikään pakko ole katsoa, mutta huvittavaa touhua vaan.

6

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

Olen samaa mieltä. Mitä järkeä pelaajien on mennä sinne kaukaloon, kun kerta nämä asiantuntijat tietävät jo etukäteen, kuinka ottelu etenee? Ja näille asiantuntijoille kaiketi vielä maksetaan maltaita siitä! Selostajan työn vielä tajuan, se jotenkin tuo paremmin tunnelman kuin se, ettei mitään selostajan puhetta kuuluisi. Ottelun päätyttyä nämä asiantuntijat vieläpä käyvät läpi sen, kuinka ottelu eteni. Eivätkö katsojat sitten nähneet sitä itse? Vai eikö katsojiin luoteta, että he pystyisivät näkemään ottelun telkkarista? Ihan turhaa maksaa näille "asiantuntijoille" siitä turhuudesta. Menisivät itse pelaamaan tai neuvomaan pelaajia, kun kerta tietävät ne asiat niin hyvin.

• KERRANKIN

hyviä argumenttejä

• skaa kiellä

Asiantuntijat ovat hyvää valmistautumista peliin.

• ei mieltä

Asiantuntijat selittävät itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen tietää muutenkin. Miksi jauhaa niistä? Pelit pelataan pelaamalla eikä puhumalla. Jos kerta ottelun kulun ja tuloksen tietää jo etukäteen asiantuntijoiden avustuksella, onko järkeä enää katsoa pelaajien suoriutumista kentällä? Erätauoilla ilmeisesti nämä "asiantuntijat" lätkivät kiekkoa maaliin. Tämän avulla tietämättömät saavat selville, kuinka jääkiekossa tehdään maali. Enpä olisi arvannut, että mailan avulla kiekko menee maaliin jääkiekossa.

• gtrgtregegtgtrgtrgtr

Suomen haukkujat on turhaakin turhempia aaseja.

• näin on

ensi vuoden joukkue voitaisiin koota näistä jotka nyt ovat haukkuneet suomen pelaajia. luulisi löytyvän taitoa kun kerran on kotisohvalta varaa huudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe