minusta on huvittavaa touhua kun noissa mm-kisoissa pitää lähetukset peleista aloittaa jo vaikka kuinka aikaisin ennen pelin alkua ja asiantuntijoita pitää olla vaikka kuinka monta. itse avaan telkkarin juuri ennen pelin alkua ja erätauoilla yleensä teen jotain muuta kun katson miten telkkarissa taas jauhetaan joutavia. kyse on vain jääkiekkopelistä eikä mistään elämää vakavammasta asiasta niinkuin voisi luulla kun pitää monen asiantuntijan voimin arvioida peliä ja pelaajia. eipä tuota tosiaan mikään pakko ole katsoa, mutta huvittavaa touhua vaan.
turhat asiantuntijat
6
159
Vastaukset
- samaa mieltä
Olen samaa mieltä. Mitä järkeä pelaajien on mennä sinne kaukaloon, kun kerta nämä asiantuntijat tietävät jo etukäteen, kuinka ottelu etenee? Ja näille asiantuntijoille kaiketi vielä maksetaan maltaita siitä! Selostajan työn vielä tajuan, se jotenkin tuo paremmin tunnelman kuin se, ettei mitään selostajan puhetta kuuluisi. Ottelun päätyttyä nämä asiantuntijat vieläpä käyvät läpi sen, kuinka ottelu eteni. Eivätkö katsojat sitten nähneet sitä itse? Vai eikö katsojiin luoteta, että he pystyisivät näkemään ottelun telkkarista? Ihan turhaa maksaa näille "asiantuntijoille" siitä turhuudesta. Menisivät itse pelaamaan tai neuvomaan pelaajia, kun kerta tietävät ne asiat niin hyvin.
- KERRANKIN
hyviä argumenttejä
- skaa kiellä
Asiantuntijat ovat hyvää valmistautumista peliin.
- ei mieltä
Asiantuntijat selittävät itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen tietää muutenkin. Miksi jauhaa niistä? Pelit pelataan pelaamalla eikä puhumalla. Jos kerta ottelun kulun ja tuloksen tietää jo etukäteen asiantuntijoiden avustuksella, onko järkeä enää katsoa pelaajien suoriutumista kentällä? Erätauoilla ilmeisesti nämä "asiantuntijat" lätkivät kiekkoa maaliin. Tämän avulla tietämättömät saavat selville, kuinka jääkiekossa tehdään maali. Enpä olisi arvannut, että mailan avulla kiekko menee maaliin jääkiekossa.
- gtrgtregegtgtrgtrgtr
Suomen haukkujat on turhaakin turhempia aaseja.
- näin on
ensi vuoden joukkue voitaisiin koota näistä jotka nyt ovat haukkuneet suomen pelaajia. luulisi löytyvän taitoa kun kerran on kotisohvalta varaa huudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917