turhat asiantuntijat

ei ymmärrä

minusta on huvittavaa touhua kun noissa mm-kisoissa pitää lähetukset peleista aloittaa jo vaikka kuinka aikaisin ennen pelin alkua ja asiantuntijoita pitää olla vaikka kuinka monta. itse avaan telkkarin juuri ennen pelin alkua ja erätauoilla yleensä teen jotain muuta kun katson miten telkkarissa taas jauhetaan joutavia. kyse on vain jääkiekkopelistä eikä mistään elämää vakavammasta asiasta niinkuin voisi luulla kun pitää monen asiantuntijan voimin arvioida peliä ja pelaajia. eipä tuota tosiaan mikään pakko ole katsoa, mutta huvittavaa touhua vaan.

6

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

Olen samaa mieltä. Mitä järkeä pelaajien on mennä sinne kaukaloon, kun kerta nämä asiantuntijat tietävät jo etukäteen, kuinka ottelu etenee? Ja näille asiantuntijoille kaiketi vielä maksetaan maltaita siitä! Selostajan työn vielä tajuan, se jotenkin tuo paremmin tunnelman kuin se, ettei mitään selostajan puhetta kuuluisi. Ottelun päätyttyä nämä asiantuntijat vieläpä käyvät läpi sen, kuinka ottelu eteni. Eivätkö katsojat sitten nähneet sitä itse? Vai eikö katsojiin luoteta, että he pystyisivät näkemään ottelun telkkarista? Ihan turhaa maksaa näille "asiantuntijoille" siitä turhuudesta. Menisivät itse pelaamaan tai neuvomaan pelaajia, kun kerta tietävät ne asiat niin hyvin.

• KERRANKIN

hyviä argumenttejä

• skaa kiellä

Asiantuntijat ovat hyvää valmistautumista peliin.

• ei mieltä

Asiantuntijat selittävät itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen tietää muutenkin. Miksi jauhaa niistä? Pelit pelataan pelaamalla eikä puhumalla. Jos kerta ottelun kulun ja tuloksen tietää jo etukäteen asiantuntijoiden avustuksella, onko järkeä enää katsoa pelaajien suoriutumista kentällä? Erätauoilla ilmeisesti nämä "asiantuntijat" lätkivät kiekkoa maaliin. Tämän avulla tietämättömät saavat selville, kuinka jääkiekossa tehdään maali. Enpä olisi arvannut, että mailan avulla kiekko menee maaliin jääkiekossa.

• gtrgtregegtgtrgtrgtr

Suomen haukkujat on turhaakin turhempia aaseja.

• näin on

ensi vuoden joukkue voitaisiin koota näistä jotka nyt ovat haukkuneet suomen pelaajia. luulisi löytyvän taitoa kun kerran on kotisohvalta varaa huudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe