Kaikkea sitä alkaa miettimäänkin mutta google! tuo loistava keksintö! Elikkä siis, mulla on ollu päässä sellanen luukuhmu jo pitkään, en edes muista kauanko mutta sellaset 5-10 vuotta ja nyt menin googlettaan ja sittepä se jo iskiki paniikki. Omistaako kukan vastaavaa, eli ihan siis luinen patti päässä joka ei lähde pois... Mulla hämärä muistikuva, että oisin kaapin oven reunaan sen montannut joskus ja lienekkö siitä lähteny kehittyyn... Kaiketi vaaraton kun nuin pitkäänki ollut mutta silti kiinnostas että miten paljon näitä ihmisillä on...
Ei siis ole kipeä, eikä mitenkään muutenkaan ole ikinä haitannu. on sellanen 1,5 x vajaa 2 cm kooltaan...
lisään vielä, että mun miehellä on kans jos minkälaista muhkuraa päässä ja hän totesikin, että eikö niitä muka oo kaikilla ?
Kuhmu päässä jo vuosia...
3
694
Vastaukset
- pattipää
Mulla on ollut sellainen pikkumuhkura päässä eli noin herneen kokoinen patti. Se oli tukkeutunut talirauhanen, joka leikattiin auki ja poistettiin kokonaan. Tuolloin lääkäri sanoi, että se olisi ehkä jatkanut kasvamistaan, jollei sitä olisi poistettu. Talirauhanen piti siis poistaa, koska pelkkästä tyhjentämisestä ei olisi ollut apua, vaan se olisi tullut takaisin.
- höppänäntöppänä
Lääkärille näytin, tai oikeestaan kahdellekki ku eri reissut kävin. Molemmat oli sitä mieltä ettei se mikään luupatti ole vaan selkeästi liikkuva rasvapatti :D On vaan niin tiiviisti tuossa nahan alla, että ite luulin sen olevan luuta.. Noh, selvispä tuoki.
- Anonyymi
Mulla jäi kun putosin kivi lattiaan on ollu noin puol vuotta en itsekkään tii mikä se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995