Sims 2 tarvikepalkeista!!

tutti_86

Onko olemassa mitään koodia energiatarvikepalkkiin, saisiko sitä jotenkin pysymään kauemmin ylhäällä..

mun mielestä maxis olisi voinut tehdä jotain muutosta just ton energiapalkin kanssa..Simi 2 ukot väsyy yhtä nopeesti kun ykkösessä

päivässä ei paljoo muuta ehdi kun käymään töissä, ja syömään!!

5

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tony24...hki

      Toi on muuten tosi äsryttävä juttu oon ihan samaa mieltä. Pitää suunilleen ottaa loparit duunista sen takia et pystyy opiskelee tai bodailla :D

      • Miksihän minulla ei ilmene tuota ongelmaa pelatessani? Perhe, jolla pelaan eniten on seitsemän henkinen ja kaikilla on valtavasti taitopisteitä. Lapset ovat niitä hankkineet taapero iästä alkaen. Kaikki kouluikäiset lapset ovat kympin oppilaita ja mieliala usein platina.
        Pelaan ilman rahakoodia, joten kyse ei voi olla siitä. Alun alkaen perheen äiti ja isä eivät edes asuneet saman katon alla ja lapset ovat tulleet perheeseen vasta avioliiton aikana.


      • Comansnala
        Simoleon84 kirjoitti:

        Miksihän minulla ei ilmene tuota ongelmaa pelatessani? Perhe, jolla pelaan eniten on seitsemän henkinen ja kaikilla on valtavasti taitopisteitä. Lapset ovat niitä hankkineet taapero iästä alkaen. Kaikki kouluikäiset lapset ovat kympin oppilaita ja mieliala usein platina.
        Pelaan ilman rahakoodia, joten kyse ei voi olla siitä. Alun alkaen perheen äiti ja isä eivät edes asuneet saman katon alla ja lapset ovat tulleet perheeseen vasta avioliiton aikana.

        Olen samaa mieltä että menee ihan liian nopeesti energia nollaan. Jos haluaa että energiantarve ei olisi _niin_ suuri, kannattaa tehdä simistään epätoimelias (laiska? :) koska sillon se ei kuluta niin paljon energiaa, vaikka ei se nyt paljon muuta asiaa. Tosin epätoimeliaalla simillä kestää eri asioissa kauemmin ja siinä se päivä sitten vierähtääkin muutaman yksinkertaisen asian tekemisessä(en tarkoita ihan kirjaimellisesti).


      • Comansnala kirjoitti:

        Olen samaa mieltä että menee ihan liian nopeesti energia nollaan. Jos haluaa että energiantarve ei olisi _niin_ suuri, kannattaa tehdä simistään epätoimelias (laiska? :) koska sillon se ei kuluta niin paljon energiaa, vaikka ei se nyt paljon muuta asiaa. Tosin epätoimeliaalla simillä kestää eri asioissa kauemmin ja siinä se päivä sitten vierähtääkin muutaman yksinkertaisen asian tekemisessä(en tarkoita ihan kirjaimellisesti).

        Oonha mäki koulun jälkeen väsyny. Ja siks on ne vapaapäivät et ehtii tehä kaikkee muuta.


    • Kika

      Kantsii imasta aina välillä kupillinen kahvia, vaikka ei siitä kamalasti apua ole ja aikaa sekin vie..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe