Onko olemassa mitään koodia energiatarvikepalkkiin, saisiko sitä jotenkin pysymään kauemmin ylhäällä..
mun mielestä maxis olisi voinut tehdä jotain muutosta just ton energiapalkin kanssa..Simi 2 ukot väsyy yhtä nopeesti kun ykkösessä
päivässä ei paljoo muuta ehdi kun käymään töissä, ja syömään!!
Sims 2 tarvikepalkeista!!
5
421
Vastaukset
- Tony24...hki
Toi on muuten tosi äsryttävä juttu oon ihan samaa mieltä. Pitää suunilleen ottaa loparit duunista sen takia et pystyy opiskelee tai bodailla :D
Miksihän minulla ei ilmene tuota ongelmaa pelatessani? Perhe, jolla pelaan eniten on seitsemän henkinen ja kaikilla on valtavasti taitopisteitä. Lapset ovat niitä hankkineet taapero iästä alkaen. Kaikki kouluikäiset lapset ovat kympin oppilaita ja mieliala usein platina.
Pelaan ilman rahakoodia, joten kyse ei voi olla siitä. Alun alkaen perheen äiti ja isä eivät edes asuneet saman katon alla ja lapset ovat tulleet perheeseen vasta avioliiton aikana.- Comansnala
Simoleon84 kirjoitti:
Miksihän minulla ei ilmene tuota ongelmaa pelatessani? Perhe, jolla pelaan eniten on seitsemän henkinen ja kaikilla on valtavasti taitopisteitä. Lapset ovat niitä hankkineet taapero iästä alkaen. Kaikki kouluikäiset lapset ovat kympin oppilaita ja mieliala usein platina.
Pelaan ilman rahakoodia, joten kyse ei voi olla siitä. Alun alkaen perheen äiti ja isä eivät edes asuneet saman katon alla ja lapset ovat tulleet perheeseen vasta avioliiton aikana.Olen samaa mieltä että menee ihan liian nopeesti energia nollaan. Jos haluaa että energiantarve ei olisi _niin_ suuri, kannattaa tehdä simistään epätoimelias (laiska? :) koska sillon se ei kuluta niin paljon energiaa, vaikka ei se nyt paljon muuta asiaa. Tosin epätoimeliaalla simillä kestää eri asioissa kauemmin ja siinä se päivä sitten vierähtääkin muutaman yksinkertaisen asian tekemisessä(en tarkoita ihan kirjaimellisesti).
Comansnala kirjoitti:
Olen samaa mieltä että menee ihan liian nopeesti energia nollaan. Jos haluaa että energiantarve ei olisi _niin_ suuri, kannattaa tehdä simistään epätoimelias (laiska? :) koska sillon se ei kuluta niin paljon energiaa, vaikka ei se nyt paljon muuta asiaa. Tosin epätoimeliaalla simillä kestää eri asioissa kauemmin ja siinä se päivä sitten vierähtääkin muutaman yksinkertaisen asian tekemisessä(en tarkoita ihan kirjaimellisesti).
Oonha mäki koulun jälkeen väsyny. Ja siks on ne vapaapäivät et ehtii tehä kaikkee muuta.
- Kika
Kantsii imasta aina välillä kupillinen kahvia, vaikka ei siitä kamalasti apua ole ja aikaa sekin vie..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613