Michael Jacksonin 1990-l.alusta (?) oleva musavideo hukassa

help meeee...

Musavideossa Jackson on itämaisessa salissa sulttaanin puvussa tai sen tapaisessa istumassa yksin valtaistuimella ja videossa on leopardi tai jaguaari tai muu läikikäs kissapeto. Video on nähty joskus vähän ennen 1990-luvun puoliväliä tai sen jälkeen. Olen yrittänyt kissojen ja koirien kanssa hakea sitä tuubista mutta ei ole onnistunut. Yritän etsiä tätä äitini kuvauksen perusteella, mutta hän ei kyllä muista edes biisin tyylistä (onko vähän menevämpi vai rauhallinen biisi) mitään ja itse olen ollut liian pieni muistamaan...osaisiko joku auttaa?

4

100

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remember the time.

• help meeee...

Sitä minäkin äidille sanoin ja olen sitä mieltä, että se on se etsitty musavideo, mutta äiti muisti siinä että Jackson itse olisi ollut valtaistuimella ja leopardi käveli siinä (Remember the Timessa taisi olla vain pieniä kissoja)...eikä hän muista sitä että Eddie Murphy olisi ollut valtaistuimella faaraona tai että video olisi ylipäätään ollut muinaisegyptiläisteemainen. Kiitos kuitenkin, ehkä tämä vielä jonain päivänä selviää! :D Tai sitten äiti vain yksinkertaisesti muistaa väärin ja tuo Remember the Time on se video, mitä hän tarkoitti.

• tikitaali

Black or White musavideossa Jackson muuttuu pantteriksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      71
      1325
    2. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      139
      1092
    3. Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä

Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i
      Maailman menoa
      116
      748
    4. Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee

Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku
      Tv-sarjat
      17
      653
    5. S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä

Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant
      Maailman menoa
      24
      637
    6. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      37
      606
    7. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      61
      561
    8. Mitä vit,,tua!

Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul
      Suomussalmi
      26
      549
    9. Mies miksi moinen vetäytyminen?

1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku
      Ikävä
      52
      539
    10. Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta

Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk
      Haapavesi
      63
      521
    Aihe