Musavideossa Jackson on itämaisessa salissa sulttaanin puvussa tai sen tapaisessa istumassa yksin valtaistuimella ja videossa on leopardi tai jaguaari tai muu läikikäs kissapeto. Video on nähty joskus vähän ennen 1990-luvun puoliväliä tai sen jälkeen. Olen yrittänyt kissojen ja koirien kanssa hakea sitä tuubista mutta ei ole onnistunut. Yritän etsiä tätä äitini kuvauksen perusteella, mutta hän ei kyllä muista edes biisin tyylistä (onko vähän menevämpi vai rauhallinen biisi) mitään ja itse olen ollut liian pieni muistamaan...osaisiko joku auttaa?
Michael Jacksonin 1990-l.alusta (?) oleva musavideo hukassa
4
98
Vastaukset
Remember the time.
- help meeee...
Sitä minäkin äidille sanoin ja olen sitä mieltä, että se on se etsitty musavideo, mutta äiti muisti siinä että Jackson itse olisi ollut valtaistuimella ja leopardi käveli siinä (Remember the Timessa taisi olla vain pieniä kissoja)...eikä hän muista sitä että Eddie Murphy olisi ollut valtaistuimella faaraona tai että video olisi ylipäätään ollut muinaisegyptiläisteemainen. Kiitos kuitenkin, ehkä tämä vielä jonain päivänä selviää! :D Tai sitten äiti vain yksinkertaisesti muistaa väärin ja tuo Remember the Time on se video, mitä hän tarkoitti.
- tikitaali
Black or White musavideossa Jackson muuttuu pantteriksi.
Pidä äidin kanssa musavideoitten katselusessio niin eiköhän oikea löydy. Youtubesta varmaan kaikki löytyy. Tuolla lista --> http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Jackson_videography
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519