Elikkäs taas jälleen olen törmännyt uutee ongelmaan... elikkäs haluasin muuttaa isompaan kämppään , mut ei o rahaa tarpeeksi. Taloni arvo on 33 000 ja havittelisin yhtä 32 000 arvosta isompaa asunto, mut rahat ei riitä. Eli miten saan vanhan taloni myytyä et saan rahaa uuteen kotiin?
ps. kiitoksia jo etukäteen kaikille jotka jaksaa viel vaivata päätä mun ongelmilla ;)
Talon myynti?!?
23
4211
Vastaukset
- Lizzy
no yksinkertaisesti käytä rahakoodia joka on
motherlode.
meet siihen naapurusto juttuun ja sitten vaan häädät sun perheen talosta ja muutat toiseen taloon. talon arvo tulee automaattisesti perheen "rahatilille" tai mikä nyt onkaan.
oliko apua?- Tony24...hki
Looserit käyttää koodeja pärjätäkseen ja mä en o luuseri vaan haluan et pelin elinikä säilyy, mut toi oli hyvä tietää et talon arvo tulee sit tilille :D
Mut voiko sitä taloa ekana myydä et rahat tulis niinku ennen siirtoa tilille, koska ei o varaa muuten muuttaa?
Ja jos tos peli ei o sellasta juttua et vois talon myydä ni jo on ihme juttu... alan jo epäilee et sitä ei voi myydä koska aika kauan kikkailin kaiken maailman valikoissa...
- Papuliini
Hae simillä lehti ja siel pitäs olla etsi oma kämppä? ja sit siin kysytään et ketkä muuttaa mukana. Tai sit et menee just sinne naapurustoon ja sieltä siirrä perhe.. Jommin kummin pitäs onnistua.
- Tony24...hki
ET ehkä ymmärtäny kyssäriä mut ei se mitään. Olen jo tajunnu ton siirrä perhe jutun kyllä, mut ei o varaa siirtää perhettä isompaan ku ei o rahaa...
Eli se mun kysymy vielä kerran oli se että miten saan vanhan taloni myytyä et on varaan muuttaa isompaan asuntoon. onko se ees mahdollista..? - Papuliini
Tony24...hki kirjoitti:
ET ehkä ymmärtäny kyssäriä mut ei se mitään. Olen jo tajunnu ton siirrä perhe jutun kyllä, mut ei o varaa siirtää perhettä isompaan ku ei o rahaa...
Eli se mun kysymy vielä kerran oli se että miten saan vanhan taloni myytyä et on varaan muuttaa isompaan asuntoon. onko se ees mahdollista..?Mun mielestä sitä rahaa tulee tilille ku myy asunnon. Jos sun perheel ois vaik 20 000 ja talon arvo ois esim. vaikka 30 000, ni eiks se nyt riitä uuteen taloon?
Ja edelleen sieltä lehden kautta voi muuttaa.. - plääääh
Papuliini kirjoitti:
Mun mielestä sitä rahaa tulee tilille ku myy asunnon. Jos sun perheel ois vaik 20 000 ja talon arvo ois esim. vaikka 30 000, ni eiks se nyt riitä uuteen taloon?
Ja edelleen sieltä lehden kautta voi muuttaa..Mun mielest se on silleen et otat sen perheen siin kaupunkinäkymäs pois siitä talosta silleen ihmeellisesti. Silloin ne saa rahat siitä talosta. Ja sit meet uuteen taloon.
- Tony24...hki
Papuliini kirjoitti:
Mun mielestä sitä rahaa tulee tilille ku myy asunnon. Jos sun perheel ois vaik 20 000 ja talon arvo ois esim. vaikka 30 000, ni eiks se nyt riitä uuteen taloon?
Ja edelleen sieltä lehden kautta voi muuttaa..Ja edelleen samaa kakkaa... lol
ku mun ongelma on just et kuinka myydä se talo!!
mulla on perheellä rahaa 12 000, taloni arvo on 33 000 ja uusi maksais 32 000. eli mulla on sit periaattees rahaa 45 000 joka 13 000 enemmän kuin uuden talon hinta. Perhe ei suostu vaan suostu siirtymään siihen taloon joka maksaa sen 32 000. Jokohan nyt alkais raksuttaa...???? - Tony24...hki
plääääh kirjoitti:
Mun mielest se on silleen et otat sen perheen siin kaupunkinäkymäs pois siitä talosta silleen ihmeellisesti. Silloin ne saa rahat siitä talosta. Ja sit meet uuteen taloon.
no ton tajus ainakin melkein *reps*
Ainoa keino myydä talosi on siirtää sim perheesi perhevalikkoon. Tapahtuu samalla tavalla, kuin Sims1:ssä. KOKO perhe ei voi muuttaa lehden ja tietokoneen kautta, vain osa, esim. aikuiseksi kasvanut lapsi tai aikuinen, joka ei halua erota, mutta ei halua elää puolisonsa kanssa saman katon alla.
- Tony24...hki
Voisitko kertoa tarkemmin koska en ikinä ole pelannu sims1:stä. kiitos :D
- Hjelp
Tony24...hki kirjoitti:
Voisitko kertoa tarkemmin koska en ikinä ole pelannu sims1:stä. kiitos :D
oletko onnistunut jo? No tässä kuitenkin jonkinmoista ohjeistusta.
Kun olet naapurustonäkymässä (jossa siis näkyy kaikki talot), pystyt perhettäsi napsauttamalla näkemään rahasumman joka sinulla tulee olemaan muutettaessa. Eli jos olen ymmärtänyt oikein niin perheelläsi tässä kohtaa lukee se 33 000 (siihen summaan ei enää lisätä sitä 12 000).
Sitten otat käyttöön työkalun kaivinkone tai mikä lie lanuri =). Napsautat tällä perheesi päällä, jolloin tulee kysymys "haluatko siirtää perheesi perhevarastoon?". Vastaat kyllä. Perhe näkyy nyt perhevarastossa ja sillä on rahaa 33 000 simppaa. Sieltä voit sitten muuttaa perheesi uuteen kotiin. Taloa ei siis sinänsä myydä niin kuin oikeassa elämässä.
Niin ja jos tunnet, että sinulla ei vielä ole tarpeeksi rahaa muuttaa, on vain pakko kerätä lisää rahaa =)
Kysy vielä jos on kysyttävää =) - Tony24...hki
Hjelp kirjoitti:
oletko onnistunut jo? No tässä kuitenkin jonkinmoista ohjeistusta.
Kun olet naapurustonäkymässä (jossa siis näkyy kaikki talot), pystyt perhettäsi napsauttamalla näkemään rahasumman joka sinulla tulee olemaan muutettaessa. Eli jos olen ymmärtänyt oikein niin perheelläsi tässä kohtaa lukee se 33 000 (siihen summaan ei enää lisätä sitä 12 000).
Sitten otat käyttöön työkalun kaivinkone tai mikä lie lanuri =). Napsautat tällä perheesi päällä, jolloin tulee kysymys "haluatko siirtää perheesi perhevarastoon?". Vastaat kyllä. Perhe näkyy nyt perhevarastossa ja sillä on rahaa 33 000 simppaa. Sieltä voit sitten muuttaa perheesi uuteen kotiin. Taloa ei siis sinänsä myydä niin kuin oikeassa elämässä.
Niin ja jos tunnet, että sinulla ei vielä ole tarpeeksi rahaa muuttaa, on vain pakko kerätä lisää rahaa =)
Kysy vielä jos on kysyttävää =)en o viel himas et voin tesata, mut toi alkaa jo kuulostaa järkevältä neuvolta. Hienoa et joku sentäs tajus mistä on kysymys.. :D alko jo kyllästyttää vastaa noihin toisiin "neuvoinhin" :DD .
Yks kyssä ois vielä. Ku mun penska oli taapero iässä ni sen hygienia laski ihan punaselle asti enkä tienny mitä piti tehä. Ku myynnis ei ollu mitään lasten pesuallasta eikä sitä voinu suihkussa pestä. vaipat sain vahdettua, mut ei se hygenia paljoa siitä parantunu. Eli pystyykö sen taaperon kylvettää kylpyammeessa ku sitä en viel hankkinu ku säästän rahaa taloon? - villikissa91
Tony24...hki kirjoitti:
en o viel himas et voin tesata, mut toi alkaa jo kuulostaa järkevältä neuvolta. Hienoa et joku sentäs tajus mistä on kysymys.. :D alko jo kyllästyttää vastaa noihin toisiin "neuvoinhin" :DD .
Yks kyssä ois vielä. Ku mun penska oli taapero iässä ni sen hygienia laski ihan punaselle asti enkä tienny mitä piti tehä. Ku myynnis ei ollu mitään lasten pesuallasta eikä sitä voinu suihkussa pestä. vaipat sain vahdettua, mut ei se hygenia paljoa siitä parantunu. Eli pystyykö sen taaperon kylvettää kylpyammeessa ku sitä en viel hankkinu ku säästän rahaa taloon?Niin, jos sulla on taapero, niin sitä pystyy kylvettämään kylpyammeessa. Klikkaat vaan ammetta ja sielä lukee vaihtoehtona jotain "kylvetä Kalle" (esim)
- Minä
villikissa91 kirjoitti:
Niin, jos sulla on taapero, niin sitä pystyy kylvettämään kylpyammeessa. Klikkaat vaan ammetta ja sielä lukee vaihtoehtona jotain "kylvetä Kalle" (esim)
Kyllä noi aikasemmatkin ihmiset yritti IHAN SAMAA neuvoa, mutta kun sulle piti se noin rautalangasta vääntää ennen kuin ymmärsit. Pöljä!
Minä kirjoitti:
Kyllä noi aikasemmatkin ihmiset yritti IHAN SAMAA neuvoa, mutta kun sulle piti se noin rautalangasta vääntää ennen kuin ymmärsit. Pöljä!
Sitä oon täs ihmetellykki :D
- Papuliini
Minä kirjoitti:
samaa mieltä....
- Tony24...hki
Minä kirjoitti:
aivan niin huom YRITTI sanoa kukaan ei vaan kertonu et sillä bulldozer traktoril piti klikkaa talon kohdalla. ei tulis ihan ekana mieleen et talo myydään jollain katujyrällä.
- Tony24...hki
Papuliini kirjoitti:
samaa mieltä....
miten voit olla samaa mieltä???
Ite neuvoit ne asiat jotka olin jo tehny. eli sanomalehden mukaan siirtäny perheeni. olin sen jälkeiseen tilanteeseen jumittunu eli just että sillä traktoril piti siirtää perhe perhevarastoon. mitään tolllasta et mulle kertonu vaan neuvoit taidokkaasti kattoa sanomalehteä :DD - Hjelp
Tony24...hki kirjoitti:
aivan niin huom YRITTI sanoa kukaan ei vaan kertonu et sillä bulldozer traktoril piti klikkaa talon kohdalla. ei tulis ihan ekana mieleen et talo myydään jollain katujyrällä.
Aloin vaan itse miettiä, että pitääkö se sittenkin siirtää toista kautta ensin se perhe sinne perhevarastoon, eli sieltä missä niitä perheitä on (siinä vieressä taitaa olla sellainen namiska missä lukee siirrä perhe perhevarastoon). Noh toivottavasti olet onnistunut, koska oma muisti pätkii. En ole ehtinyt ko. peliä vähään aikaan pelailemaan =)
- villikissa91
Hjelp kirjoitti:
Aloin vaan itse miettiä, että pitääkö se sittenkin siirtää toista kautta ensin se perhe sinne perhevarastoon, eli sieltä missä niitä perheitä on (siinä vieressä taitaa olla sellainen namiska missä lukee siirrä perhe perhevarastoon). Noh toivottavasti olet onnistunut, koska oma muisti pätkii. En ole ehtinyt ko. peliä vähään aikaan pelailemaan =)
Niin, sen perheen sais siirrettyä perhevarastoon paljon "helpommin" siitä 'siirrä perhe perhevarastoon' napista. Olet oikeassa :)
- Tony24...hki
Hjelp kirjoitti:
joo onnistu se. sulle erittäin paljon kiitosta neuvosta :D
- Minä
Kannettaiskohan tehä töitä?
- Amppeli
Sen taaperon voi kylvettää ihan tavallises altaas (mikä löytyy niin keittiostä ku vessastaki) ja ammees. Muistaakseni muksun ei tarvinnu olla ees sylissä, ku klikkas sitä allasta/ammetta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720