gyne juttua

imnotgoingsober

hei! onko kauhajoella gynekologin vastaanottoa? vai pitkääkö mennä seinäjoelle?
saako sieltä rauhottavaa tai nukutuksen jopa? (fobiat estää...)

9

5233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammamuu

ei ole, seinäjoelle minäkin menossa vaikka kallista. . .

• öoerivn reöoiö b

Riippuu vähä mitä tehdään, ei kai kukaan nyt nukutusta/rauhottavia ihan tavallisessa gynekologisessa tutkimuksessa tarvi... Riippuu tosiaan mitä tehdään! Jos uskaltaa miestenkin kanssa olla niin ei se yksi "tutkimussormi" sielä alapäässä tunnu miltää...

• tikki ja ommel

Jos se pitää ommella umpeen kun sillä ei oo muuta käyttöö ku k*seminen?

• ,*+*

terveystalolla kauhajoella on gynekologi. Viime kesänä kävin, ultraus yms maksoi noin 120e.

• paastainen
        ,*+* kirjoitti:

terveystalolla kauhajoella on gynekologi. Viime kesänä kävin, ultraus yms maksoi noin 120e.

maksaako normaaliki tarkastus yms..?

joskus googlasin sitä, mut en tajunnu niistä varaus jutuista mitää.. onko se gyne siel aina paikalla? ja oisko mahdollisuutta saada puhelin numeroa? :)

• N82.

Voi hyvä tavaton,vai että oikein nukutusta tai rauhoittavia haluat gynen sisätutkimusta varten.Minkä ikänen sä oikein oot?! Kuitenkin oot reikääs ottanu vastaan miehiä,miksi siis pelkäät jotain pientä ja kivutonta sisätutkimusta?

• Valegyne Per Vers

On toki joo... Ei missään tapauksessa pidä sinne mennä! Multa saat kaiken... koko paketin!

• ,*+*

Anneli Linnamägi on gynekologin nimi. Soitin itse ajan, kun en myöskään tajunnut tuosta netin ajanvarausjutusta mitään. Ei ole joka päivä paikalla, tiettyinä päivinä on kauhajoella. Viikon verran taisin itse joutua aikaa odottamaan.
      030 6000 on numero ja soittaessa sanoo että kauhajoen toimipiste ja Annelille aika. En tiedä hintaa normaali tarkastukselle, mutta jos hinta epäilyttää niin kysy puhelimitse mitä maksaa.

• just joo

Gynekologi näkee tuhansia naisia vuodessa ja sun ***** sen kummallisempi kuin muillakaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe