Ostitko ducaton?

Tero

Millä puheilla delta-auto sai sinut lankaan? Mainostiko 4v takuuta ? Satuitko/huomasitko kysyä kuinka täydellinen takuu on? Mistä se vastaa kahtena viimeisenä vuotena? Väittivätkö vaihdelaatikkoa täysin uusituksi? Kehuivat vetonivelten kestävyyttä? Ohoh!!..Kysynkö liian arkoja asioita??

16

7662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussi

Ei myyjien tarvinnyt mitään mainospuheita ladella, kävin itse koeajamassa muut pakettiautovaihtoehdot, ja päädyin Ducatoon sen erinomaisen hinta-laatusuhteen vuoksi. Hienosti on pelannut ja kyllä tavara kulkee! Ainiin on mulla tossa kohta 70tkm ajettu, 3 vuotta vanha matkailuautokin Ducaton alustalla ja sekin on toiminut aivan moitteetta. Ei ole ollut vahteisto-ongelmia, eikä takuuta ole muutenkaan tarvittu. Ehkä mulle on sitten sattunut ne ainoat ehjät Ducatot jotka tehtaalta ovat tulleet, mutta tyytyväinen olen ollut autojen laatuun.

• Jore

Onpas hirveästi ajettu ducato!!Ihme että on vielä kasassa!Fiatille ihan kunnioitettavat kilometrit muuten...

• Sonoitaliano

Meille myös sattunut ? vieläpä kaksi kertaa peräkkkäin Fiat Ducaton alustalle rakennettu matkailu-auto joka on toiminut moitteettomasti. Ajettu alpit, vuoristot, Saksan autobaanat, ja Hitlerin betonitiet sun muut kinttupolut.
        Jussi taitaa olla ratti-ihmisiä, kuin myös meidän isäntä, eli OSAAVAT AJAA !!

• Vikoihin kyllästynyt

Delta-auton myyjä yritti myydä mulle ducatoa mutta kun kerroin hänelle että minä opin yhdestä kerrasta niin suuttui perkele niin että naama punaisena pamautti kahvihuoneen oven kiinni!

• Lainattu (karavaanarit.fi)

Ducaton tankki
      Nyt tuli omakohtaistakin kokemusta tuosta Ducaton 80 litran tankista vuosimallia 2004. Auto on ALKO-alustalla. Varoitusvalon syttymisen jälkeen ajoin 50 km, kun pitkässä ulosajorampissa kuului moottorista omituinen murahdus ja mittaritauluun syttyi varoitusvalo "häiriö ruiskutusjärjestelmässä". 200 metriä myöhemmin auton moottori pysähtyi. Sain sen hetken kuluttua käyntiin ja ajettua tankkiasemalle 100 metrin päähän. Tankkiin mahtui 70,8 litraa ja auto lähti parin starttauksen jälkeen käyntiin ja toimi sen jälkeen moitteetta.

On todella vaikea uskoa, että 80 litran tankista pumppu voisi kaartessa imaista ilmaa jos tankissa on vielä 10 litraa ainetta jäljellä.

Valehteleeko ducaton käsikirja näin törkeästi?!?! Vai onko tankkia kenties pienennetty ALKOn mataluuden vuoksi?

• se voi tarkoittaa

No tuntien etelämaalaisen logiikan, se voi tarkoittaa esim. sitä että tankin tilavuus on 80 litraa, mutta koska pitää olla 10 % loiskunta- ja laajenemistilaa, pystyy täyttämään vain 70 litraa.

Mutta Italian pojat ilmoittaa tietenkin sen suuremman ja komeamman tilavuuden. Minunkin tankin koko pitäisi olla 72 litraa, mutta tankattua olen saanut joskus 62 litraa.

• Jussi
        se voi tarkoittaa kirjoitti:

No tuntien etelämaalaisen logiikan, se voi tarkoittaa esim. sitä että tankin tilavuus on 80 litraa, mutta koska pitää olla 10 % loiskunta- ja laajenemistilaa, pystyy täyttämään vain 70 litraa.

Mutta Italian pojat ilmoittaa tietenkin sen suuremman ja komeamman tilavuuden. Minunkin tankin koko pitäisi olla 72 litraa, mutta tankattua olen saanut joskus 62 litraa.

Miksi nuo italiaanot on menneet tekemään uuteen ducatoon vetoakselit joihin ei voi vaihtaa niveltä? Kaiken lisäksi ne ovat osoittautuneet heikkotekoisiksi, osa ei ole kestänyt edes 20.000km kun jo hajonneet. Nyt sitten joutuu ostamaan koko akselin ja se on kuulemma tyyris. Entäs vaihteisto, ongelmat on siirtyneet 2 ja 3:s vaihteiden synkronointiin joka hajoaa ja särkee koko askin, eikä takeita vitosvaihteen kestävyydestä vieläkään ole. Ihmettelen tätä italianpojan logiikkaa, yleensähän autojen tekninen kehitys menee eteenpäin mutta fiatilla askelia taaksepäin.

• heikki
        Jussi kirjoitti:

Miksi nuo italiaanot on menneet tekemään uuteen ducatoon vetoakselit joihin ei voi vaihtaa niveltä? Kaiken lisäksi ne ovat osoittautuneet heikkotekoisiksi, osa ei ole kestänyt edes 20.000km kun jo hajonneet. Nyt sitten joutuu ostamaan koko akselin ja se on kuulemma tyyris. Entäs vaihteisto, ongelmat on siirtyneet 2 ja 3:s vaihteiden synkronointiin joka hajoaa ja särkee koko askin, eikä takeita vitosvaihteen kestävyydestä vieläkään ole. Ihmettelen tätä italianpojan logiikkaa, yleensähän autojen tekninen kehitys menee eteenpäin mutta fiatilla askelia taaksepäin.

Jussi sinun pitäisi nuo autohommat jättää muille, sinähän säret kaiken. Anna äitisi ajaa, jollei äitisi jaksa sinun kanssasi, niin tilaa palveluauto sen henkilökunta jaksaa sinuu ymmärtää.

• Niin ?
        heikki kirjoitti:

Jussi sinun pitäisi nuo autohommat jättää muille, sinähän säret kaiken. Anna äitisi ajaa, jollei äitisi jaksa sinun kanssasi, niin tilaa palveluauto sen henkilökunta jaksaa sinuu ymmärtää.

Mistä pirusta näitä löytyy, polkupyörän omistajia, jotka ei tiedä autoista mitään, tänne arvostelemaan ja muita syyttelemään, vaikkeivat poloiset tiedä asiasta höykäsen pöläystä.

Miten ihmeessä sinäkin kuhilas tiedät minkä takia Jussin 2 ja 3 vaihteen synkronointi on pettänyt.
        Tunnetko edes Jussia ?

OLITKO VARMASTI PAIKALLA. Jos et ollut niin työnnä se vaihdekeppisi sinne minne se kuuluu, ja lakkaa vastailemasta typeryyksiä.

• Entinen fiatisti
        Niin ? kirjoitti:

Mistä pirusta näitä löytyy, polkupyörän omistajia, jotka ei tiedä autoista mitään, tänne arvostelemaan ja muita syyttelemään, vaikkeivat poloiset tiedä asiasta höykäsen pöläystä.

Miten ihmeessä sinäkin kuhilas tiedät minkä takia Jussin 2 ja 3 vaihteen synkronointi on pettänyt.
        Tunnetko edes Jussia ?

OLITKO VARMASTI PAIKALLA. Jos et ollut niin työnnä se vaihdekeppisi sinne minne se kuuluu, ja lakkaa vastailemasta typeryyksiä.

Kyllä nuo Jussin esittämät ducaton viat ovat totisinta totta uusissa ducatoissa, turha asiaa on kaunistella sinunkaan.

• heikki
        Niin ? kirjoitti:

Tunnetko edes Jussia ?

Eikö vika ollutkaan Ducatossa?

• make

Saatoin unohtaa jonkin merkin...Ainakin noi kolme tulee samasta tehtaasta...Vaihdellaan vain merkkejä keulille ja jokainen saa haluamansa...

• Orvokki

Mulle myytiin fiatin merkki keulalle, mutta pösön varaosat pitää ostaa konepellin alle. Joten kummasta mahtaa olla kysymys?

• Pakut
        Orvokki kirjoitti:

Mulle myytiin fiatin merkki keulalle, mutta pösön varaosat pitää ostaa konepellin alle. Joten kummasta mahtaa olla kysymys?

Jos kone on Peogeot, niin merkit varmaankin pitäs olla myös. Voihan olla että moottoritkin on samat ja niihin liimataan vaan halutut merkit.

• Tipi
        Orvokki kirjoitti:

Ostin kulkuneuvon missä on fiiatin merkki keulilla, mutta koneessa lukee iveco.??

• Ipe

Tehdään yksi ja sama auto, käytetään kolmea eri merkkiä keulassa. Yhden mielestä fiatti on paska joten hän ostaa pösön tai citikan mutta raukka ei ymmärrä että kyse on samasta tuotteesta . On ne aika ovelasti naamioineet niitä esim. jossain on korinvärinen etupuskuri ja toisessa merkissä musta yms.eli tehdään pieniä kosmeettisia muutoksia ostajan harhauttamiseksi. Varaostiskillä sitten viimeistään paljastuu että tämähän onkin fiatpösöcitikka, varaosanumerot on samat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe