Muistaisikohan kukaan, mikä mahtoi olla TV 1:ltä kesällä '99 tai '00 tullut sairaala-sarjan nimi? Se alkoi klo 22 tai 23. Paljoakaan en siitä sarjasta muista, mutta joku raiskaaja tms. hiippaili joissakin jaksoissa sairaalan ulkopuolella ja pelotteli naisia.
Mikä sairaala-sarja?
3
521
Vastaukset
- Arvaus
Oliskohan ollut Nightingales eli satakielet. Ei noita sairaalasarjoja nyt niin kauheasti taida olla ja tuo tuli viimeksi joskus niihin aikoihin suurinpiirtein. Sarja tosin muistaakseni käsitti pilottileffan ja alle 10 jaksoa. Tuli joskus aikanaan myös kun olin aika skidi, taisi olla vielä 80-lukua...
Sarja ei niinkään käsitellyt itse sairaalaa vaan 5 tai 6tta sairaanhoitajaa ja heidän touhujaan. En kyllä muista sarjasta muuta kuin että pilottileffassa joku vanhempi mies kuoli syöpään ja yksi hoitajista otti sen aika raskaasti, ja että sarjassa oli nuori ihan näppärännäköinen hoitsulikka jonka nimi oli Becky. Siihenpä nuo muistikuvat loppuvatkin.- eml
Ei kyllä mielestäni ollut mikään 80-luvun sarja. Vaan paljon uudempi. Olen YLE:lle laittanut sähköpostia ja kysellyt asiasta, mutta eivät näköjään kerkeä (tai viitsi?) vastailemaan niihin :/
- minä vainen
vaikka ei siitä kyllä niiin montaa vuotta ole, mutta muistini hyvä mutta lyhyt. Sen muistan, että se oli englantilainen sarja. Nimeä en minäkään kyllä muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841