Mikä sairaala-sarja?

eml

Muistaisikohan kukaan, mikä mahtoi olla TV 1:ltä kesällä '99 tai '00 tullut sairaala-sarjan nimi? Se alkoi klo 22 tai 23. Paljoakaan en siitä sarjasta muista, mutta joku raiskaaja tms. hiippaili joissakin jaksoissa sairaalan ulkopuolella ja pelotteli naisia.

3

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaus

Oliskohan ollut Nightingales eli satakielet. Ei noita sairaalasarjoja nyt niin kauheasti taida olla ja tuo tuli viimeksi joskus niihin aikoihin suurinpiirtein. Sarja tosin muistaakseni käsitti pilottileffan ja alle 10 jaksoa. Tuli joskus aikanaan myös kun olin aika skidi, taisi olla vielä 80-lukua...

Sarja ei niinkään käsitellyt itse sairaalaa vaan 5 tai 6tta sairaanhoitajaa ja heidän touhujaan. En kyllä muista sarjasta muuta kuin että pilottileffassa joku vanhempi mies kuoli syöpään ja yksi hoitajista otti sen aika raskaasti, ja että sarjassa oli nuori ihan näppärännäköinen hoitsulikka jonka nimi oli Becky. Siihenpä nuo muistikuvat loppuvatkin.

• eml

Ei kyllä mielestäni ollut mikään 80-luvun sarja. Vaan paljon uudempi. Olen YLE:lle laittanut sähköpostia ja kysellyt asiasta, mutta eivät näköjään kerkeä (tai viitsi?) vastailemaan niihin :/

• minä vainen

vaikka ei siitä kyllä niiin montaa vuotta ole, mutta muistini hyvä mutta lyhyt. Sen muistan, että se oli englantilainen sarja. Nimeä en minäkään kyllä muista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1400
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    6. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      979
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      78
      888
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe