Käsittämätön tuuri Suomen D-maajoukkueella. Täysi vitsi tämä Skoda Cup. Ei tällä ole mitään tekemistä MM-kisojen kanssa.
Tyhmä kansa juhlii "MM-kisoja"
7
253
Vastaukset
- gygy
Mitä vttuu siinä tiriset, paa telkkari kii, dorka
- Elitisti
Lähiöistä kaikuu kerrostalojen ikkunoista ja seinien läpi aina kun suomi tekee maalin. Se kertoo mielestäni mm kisojen tasosta...
- missä asenne
loistavaa luuseri asenne aloittajalla!
Etkö osaa tai kykene iloita tästä, miksi pitää olla noin negatiivinen?
Ihan sama onko D-tason porukat liikenteessä, mutta näillä mennään.
Näin se on aina joukkue urheilussa.
Loistava lätkä vuosi Suomelle tiedossa,
Olympia pronssi ja nyt vähintäin MM hopeaa - Sellaistase
On se mitali silti kiva, aivan sama ketkä siellä kaukalossa jauhaa: http://vihjepalvelu.com/jaakiekon-mm-finaali/
- Pettynyt Petya
Oletteko "katellinen" kanssa? Miks ei saa iloistaa hyvistä peilistä?
- Kiirq
Väsähtäneiden miljonäärien vasurilla pelaamia hengettömiä yksilösuoritusturnauksiako odottelee avaaja? Ei kiitos. MM-kisoissa on tunnelma ja juuret.
- 1+1=2
Miten itse määrittelisit MM-kisat?
Ei missään turnauksessa ole kaikkia maailman valtioita.
On lajeja, joita ei harrasteta kuin parissa maassa ja silti on pidetty MM-kisoja.
Jääkiekkoa taidetaan pelata yli 60 maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293265- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101245- 581021
- 711018
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu186994olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78845