Mitä mieltä? Oon kolmekymppinen ja olisin otsaa kulmia ja poskia ajatellut kohotuttaa. En vain oo päässyt vielä ratkaisuun kummalla tavalla. Mesolankojen luvataan kestävän kaksikin vuotta, botox oisi vaan sen pari kk? Mielipiteitä/kokemuksia kiitos :)
Vastaukset 6
- 60 plus
Ai kolmekymppinen. Kuule nyt taitaa olla jo liian myöhäistä !
- 233399
Mesolangoilla ei pysty tekemään mitään liftauksia, sekotatkohan ne väkälankakohotukseen. Mesolangat sulavat pois 8 kk:n sisällä, ne lisäävät kollageenin tuotantoa alueelle johon ne on laitettu. Itse suosittelen botoxia. Mulla botoxin vaikutus kestää sen 5 kk mutta sekin on yksilöllistä.
- ooooonnnnno
Ainakin monien hoitoloiden nettisivuilta oon lukenu että voisi kohottaa? Oonkohan ymmärtänyt jotain väärin :)
- ghdiää
Voi hitto kun mulla ainakin pysyi viimeksi botoxin vaikutus vaan pari vkoa =( kellään mesolangoista kokemuksia?
- 54 ja vielä voimissa
Sopiiko mesolangat myös miehille? Muistelen nähneeni TV tai lehtijutun jossa joku suomalainen näyttelijä otti näitä lankoja Onko niistä kokemusta?
- Anonyymi
Kannattaako 65 ottaa mesolangat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811039Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani186732Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200651- 36644
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai160625- 100595
- 40517
- 30499
- 24498
- 34442