37 kansanedustajaa allekirjoitti tuollaisen esityksen, enimmäkseen, lähes täysin persuja.
Apro pos, tein eilen Metron sanaristikkoa. Vihje: "rasisti", 5 kirjainta, S.INI. Auttakaa!Tuleekohan siihen K vai O toiseksi kirjaimeksi?
PS: "Lisää kristillisyyttä kouluihin"
8
245
Vastaukset
Siinä meni se persujen haikailema vaalivoitto.
- amalia armas
Hollantikin meni julkistamaan exit-pollin, vaikka EU kielsi, mutta kurittomat hollantilaiset pitävät mielluummin kiinni omista laeistaan kuin komission käskyistä. Lain mukaan vaalien tulos on jukistettava viivyttelemättä.
Julkistettujen tietojen mukaan "Hollannin persut" olisivat saamassa vain kolmanneksi eniten ääniä, vaikka sitä povattiin vaalien ykköseksi jopa 20%:n kannatuksella, mutta onkin jäämässä 12-13%:iin.
Onkohan tiedolla vaikutusta muiden maiden vaalitulokseen ja mihin suuntaan?
Muutuuko ihminen ja mihin suuntaan.........(voi viedä huomispäivän tie?)
Juna jyskyttää vanhaa ystävää.......(en mä nää, mulla kauas menolippu on)
Sinänsä kumma että kaikissa maissa ei saada vaalipäivää samalle päivälle, niin ei olisi tällaisi ongelmia, korkeintaa muutama tunnin aikavyöhyke-ero. Se tuskin olisi onkelma. - fhjkfj
amalia armas kirjoitti:
Hollantikin meni julkistamaan exit-pollin, vaikka EU kielsi, mutta kurittomat hollantilaiset pitävät mielluummin kiinni omista laeistaan kuin komission käskyistä. Lain mukaan vaalien tulos on jukistettava viivyttelemättä.
Julkistettujen tietojen mukaan "Hollannin persut" olisivat saamassa vain kolmanneksi eniten ääniä, vaikka sitä povattiin vaalien ykköseksi jopa 20%:n kannatuksella, mutta onkin jäämässä 12-13%:iin.
Onkohan tiedolla vaikutusta muiden maiden vaalitulokseen ja mihin suuntaan?
Muutuuko ihminen ja mihin suuntaan.........(voi viedä huomispäivän tie?)
Juna jyskyttää vanhaa ystävää.......(en mä nää, mulla kauas menolippu on)
Sinänsä kumma että kaikissa maissa ei saada vaalipäivää samalle päivälle, niin ei olisi tällaisi ongelmia, korkeintaa muutama tunnin aikavyöhyke-ero. Se tuskin olisi onkelma.Saattaa tosiaan jäädä jytky tulematta Suomessa ja kenties muissakin maissa PS:n hengenheimolaisille.
Äänestys%:kin vaikuttaa, Hollannissa vain 37% äänesti!!!
Ruåttissa muuten uudelle feministipuolueelle ennustetaan mahkuja yhteen paikkaan. MIten olis sovinistipuolue, sellaisen perustaminen? Feministipuolue ainakin haluasi sellaisen kieltää. fhjkfj kirjoitti:
Saattaa tosiaan jäädä jytky tulematta Suomessa ja kenties muissakin maissa PS:n hengenheimolaisille.
Äänestys%:kin vaikuttaa, Hollannissa vain 37% äänesti!!!
Ruåttissa muuten uudelle feministipuolueelle ennustetaan mahkuja yhteen paikkaan. MIten olis sovinistipuolue, sellaisen perustaminen? Feministipuolue ainakin haluasi sellaisen kieltää.Olen felinisti.
- satunnainen ateisti
Tässä tuo lakialoite: http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/la_16_2014_p.shtml
Otteita:
" Lisääntyneen ei-kristittyjen yksilöiden maahanmuuton, radikaalien vapaa-ajattelijoiden painostuksen kiihtymisen sekä yhteiskunnan yleisen sekularisoitumisen vuoksi maamme kristityn enemmistön oikeus vaalia kulttuurikristillistä identiteettiään on tullut vakavalla tavalla uhatuksi. "
" Suomalaisten lainsäätäjien olisi siis pyrittävä toiminnassaan vahvistamaan maamme kulttuurikristillisyyttä ja pidättäydyttävä murentamasta sen perusteita muun muassa uskonnonvapauteen vetoamalla."
" Tietoisesti julkisen vallan taholta ylikorostettu suvaitsevaisuus- ja moniarvoisuusideologia ovat yhteiskuntamme arvoperustoiksi liian hataria sekä erilaisten erityisryhmien mielivaltaan pahimmassa tapauksessa johtavia. Epämääräinen suvaitsevaisuus- ja moniarvoisuusideologia voi lisäksi tasoittaa tietä kohti täydellisen arvoneutraalia yhteiskuntaa, jossa maassamme asuvat henkilöt eivät jaa minkäänlaisia yhteisiä ihmisten välisiin kanssakäymisiin liittyviä pelisääntöjä."
Ainoat ei-persut jotka olivat tuon allekirjoittaneet, olivat kepun Esko Kiviranta ja Muutos2011:n James Hirvisaari. Näköjään monikulttuurisuuskortin feromonit viettelivät niin voimallisesti, että Halla-ahokin, joka on itse uskonnoton, haluaa lisää krisselismiä kouluihin jos sen varjolla saa tukahdutettua muslimien maailmanvalloituksen, joka on odotettavissa ihan nurkan takana, varmaan ensi viikolla, ja iltaan asti. tabuala rasa
Väliäpä persujen kristinuskotouhuilla. Hakkarainenkaan tuskin edes ymmärtää että oman puolueen bossi joutuisi Hakkaraisen helluntai-helvettiin.
On siellä ihan fiksujakin, mutta koko puolue profiloidaan Niikkojen, Hakkaraisten ja vastaavien selfiekuvilla ja muilla toilailuilla.- FUCKIFUU
Ei ole yhtään, yksikään rasisti tai kristitty ei ole ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823