Herttaista,
Sims perheeni poika koki ensisuudelman toisen pojan kanssa:).
terv. ylpeä
ensisuudelma
6
611
Vastaukset
- jaajjaaajjaaa
Hmm... Vai niin
Pakko myöntää mutta niin munkin!!!!!
Kamalaa ;)- Katie
Mun teini (tyttö) sai ensisuudelmansa ihan
pojalta :) - kissy
Katie kirjoitti:
Mun teini (tyttö) sai ensisuudelmansa ihan
pojalta :)sit kun mä saan sen niin mäkin toivon että mun teini tyttö/poika saa ensi suudelman vasta kohtaiselta sukupuolelta
kissy kirjoitti:
sit kun mä saan sen niin mäkin toivon että mun teini tyttö/poika saa ensi suudelman vasta kohtaiselta sukupuolelta
Simi voi olla kaikkea samaan aikaan. Hetero, homo, lesbo ja ilman mitään ongelmia. Emmä tykkää.
- Player
lammas-jr kirjoitti:
Simi voi olla kaikkea samaan aikaan. Hetero, homo, lesbo ja ilman mitään ongelmia. Emmä tykkää.
Sitä kutsutaan biseksuaalisuudeksi.
- nasu
Vähä jännää!:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519