Työläinen, älä vaan äänestä SKP:ta ta KTP:ta

Tämä fakta on hyvä pitää mielessä vaaliuurnille mennessään - annanko ääneni SKP:lle vai äänestänkö suoraan porvareita?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8478086#comment-40059913-view

"Yhteenvetona voidaan todeta, että hajauttamalla vasemmiston SKP onnistui järjestämään 2 eduskuntapaikkaa kokoomukselle ja EU-vaaleissa SKP onnistui saamaan paikan RKP:lle vasureiden nenän edestä.

Että sillälailla - SKP tekee tärkeää työtä vasemmiston hajoittamiseksi pieniksi puolueiksi ja tietoa tästä SKP:n myyräntyöstä työläisiä vastaan pitää levittää tälläkin palstalla.

Miksi työmies äänestäsi SKP:ta koska hän voi äänestää suoraan kokoomusta ja näin valita haluamansa porvarin edustamaan itseään. "

Totuus ei pala tulessakaan - ääni SKP:lle on ääni porvareille.

.......................

3

82

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 55555555555ggggggggg
    • Hyvin meni!!!

Vaalituloksista voidaan päätellä, että työläiset ottivat Antipunikin vetoomuksen onkeensa. Eivät äänestäneet SKP:tä, KTP:tä eikä STP:tä. Jos kysymys olisi joistain muista poliittisista suuntauksista kuin kommunismista, jatkuvat vaalikatastrofit johtaisivat ainakin keskusteluihin, notta olisiko suuntaa tarkistettava. Mutta ei kommaripuolueissa - vastedeskin mennään Leninin viitoittamaa tietä päin kiviseinää ja ihmetellään, kuinka fasismin kannatus on Suomessa lähes 100 %.Vika on aina muissa. Kommareilta ei oikein löydy vaihteita: olet joko kommari, oikeauskoinen tai vääräuskoinen, fasisti.

• Kokeilkaa hei

Äänestä vasemmistoa, ja sittenkun vasemmisto on vallassa, silloin nousee SKP ja KTP myös ja tadaa! Siinä siinä on haluamasi suomi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      40
      2586
    2. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      53
      1051
    3. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      66
      921
    4. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      53
      857
    5. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      783
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      11
      710
    7. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      61
      681
    8. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      634
    9. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      617
    10. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      65
      613
    Aihe