Inhoan tällaisia helteitä

--------------------

Ei jaksa tehdä mitään kun on jo liian kuuma. Masentaa muutenkin tämä kesä kun ei saa naista.

8

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+12

Mene rannalle ottamaan aurinkoa niin ainakin voit katsella naisia

• 12+12

Tai baariin kattomaan jääkiekkoa ja muita ihmisiä ;)

• Sepä se, ei huvita tehä juuri mitään näin kuumalla ilmalla. Ainoastaan välttämättömät asiat tulee tehtyä, muuten sit odotellaan viileempää ilmaa :)

• --------------------

Olis kai pitänyt lähteä jonnekkin terassille tai rannalle mutta ei jaksa. Turhaa kai se muutenkin olis kun ei sieltä yksinäinen mies mitään nais seuraa löydä. Kai sitä täytyy vain katsella jääkiekkoa kotona.

• nöösi_poika

No jaa, itse istun (koneellisesti) jäähdytetyssä kerrostaloasunnossani.

Ulkona 29 astetta ja iltapäiväaurinko paahtaa täysillä ikkunoihin! Sisällä 24 astetta.

Mikäs tässä ollessa. Kaukosäätimestä valitsen sisälämpötilani. Outoa muuten, kuinka harvinaista jäähdytys on vielä toistaiseksi Suomessa. Asuntoni olisi asumiskelvoton ilman jäähdytystä. Tiedän sen ensimmäisen tässä asutun vuoden jälkeen. Sen jälkeen tulikin hankittua jäähdytystä ennen seuraavaa kesää...

Jäähdytys on toteutettu "kunnolla" oli on ilmalämpöpumppu. Ei mitään sellaisia pyörillä siirrettäviä 500 euron räpistyksiä...

• Inhoan helteitä, en kyllä pidä kesästä muutenkaan. Onneksi ensi viikolla viilenee, ihanaa!

• nöösi_poika

Minä pidän helteistä. On kiva mennä ulos, kun siellä on 5 astetta lämpimämpää kuin sisällä.

Kun tulee ulkoa sisään, niin kroppa jäähtyy. Mitenkään leveilemättä olen 100 %:n rentoutuneena tällä hetkellä asunnossani. Elän rentoa elämää. Menen ulos kun huvittaa ja olen asunnosani kun huvittaa, ja täällä no se sisälämpötila minkä minä päätän. Säätila ei päätä asuntoni sisälämpöä.

Nyt ei jaksa lähteä ulos, kun siellä on liian kuuma. Miksi kukaan menisi ulos, kun on 29 astetta? Siis oelttaen, että asunnossa on 24 astetta.

Katson illalla jonkun leffan ja sitten saunon.

Normaali lauantai. Ei väliä, onko toukokuu vai tammikuu.

• Kesällä pitäisi

panna ulkosalla esim. järvenrannalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2169
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe