Rukouspyyntö; paranemiseen, ahdistukseen

Jumalan kämmenellä

Haluaisin rukoiltavan puolestani. Pelkään ja epäilen sairastuneeni parantumattomaan tappavaan sairauteen. Oireet ovat sellaiset. Tämä ei voi olla luulosairautta. Elättelen uskoa ja toivoa, lääkäriinkään en uskaltaudu.Tämä pelko ja ahdistus tukahduttaa. Rukoilen päivittäin itsekin Jeesusta poistamaan oireet ja että saisin Häneltä voimaa paranemiseen.

Kulunut talvi ja kevät ovat antaneet minulle paljon hengellisessä mielessä. Olen päässyt lähemmäs Jeesusta. Uskon rukouksen voimaan. Siksi tätä pyydänkin.

8

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki, mitä meille tapahtuu, on hyvää. Kaikki tähtää vain siihen, että me tulemme entistä riippuvaisemmaksi Jumalasta. Kaikki langat on Jeesuksen käsissä. Mikään tässä maailmassa, ei mikään valta eikä voima voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on Jeesuksessa Kristuksessa. Jumalan rakkaudessa ei ole pelkoa. Älä siis katso itseesi, vaan Jeesukseen ja mene eteenpäin Hänen kanssaan. Jeesus on voittanut pienet vastoinkäymiset, jotka on helppo uskoa. Mutta Hän on voittanut myös isot vastoinkäymiset, jota ihmisen on vaikea uskoa. Älä siis katso itseesi, vaan tartu Jeesuksen uskoon.

Joh. 16:33
      Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

1. Joh. 5:4

sillä kaikki, mikä on syntynyt Jumalasta, voittaa maailman; ja tämä on se voitto, joka on maailman voittanut, meidän uskomme.

1. Joh. 5:5

Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?

Siunausta.

• -Brina-

Uskaltaudu hyvä immeinen jo lääkäriin! Mitä enemmän pelkäät sairastuneesi johonkin, sen vahvemmin luot itsellesi sitä todellisuuteesi. Toisten rukoileminen puolestasi ei auta, sillä jokaisella on omat oppiläksynsä läpikäytävä ihan itse. Sinun sijassasi rukoukseni olisi omille henkiauttajilleni (kaikki on kuitenkin Yhtä Henkeä eli "jumalaa"), että he auttaisivat minua ottamaan rohkeasti vastaan kaiken sen, mitä minun pitää kohdata jostain tärkeästä syystä (jota en ehkä nyt juuri ymmärrä).

• Voi hyvä ihminen

Odota ihmeessä mahdollisimman kauan ennenkun menet lääkäriin vaivasi kanssa. Tällä tavalla voi täysin parannettavissa oleva tautikin saavuttaa sellaiset mittapuut, että ainoastaan tammipalttoo suo parannuksen.

Toki voi täällä ihmetellä noita jari-pekan höpinöita ja liirum-laarumeita, mutta jokainen täysjärkinen menee lääkäriin ja tutkituttaa itsensä mahdollisimman nopeasti jotta pääset asianmukaiseen hoitoon, mikäli sinulla ylipäätään on jotakin. Ja mikäli sinulla ei alunperinkään ole mitään ollut, voi aina kiittää jumalaasi ihmeparantumisesta.

• Liisa3

Mene ihmeessä lääkäriin. Sitä vartenhan lääkärit ovat, että saiaraustapauksissa käännytään aina heidän puoleensa. Silloin sinulle myös selviää, mikä sairaus sinulla on, niin ettei tarvitse itseksesi sitä miettiä. En oikein usko siihen, että pelkkä rukoilu auttaisi ainakaan fyysisten sairauksien ollessa kyseessä. Jos menet lääkäriin, saat tietää, mikä sinua vaivaa ja lääkityksen vaivaasi.

• Jumalan kämmenellä

Huomioithan, että lääkäri voi olla vastaus rukouksiisi.

mono-ohjus

• Hulluja nuo uskikset

Älä nyt hulluja puhu mono-ohjus. Lääkäri ei ole mikään rukousvastaus vaan terveydenhuollon koulutettu ammattilainen. Jokainen täysjärkinen ihminen ymmärtää sen.

• Liisa3
        Hulluja nuo uskikset kirjoitti:

Älä nyt hulluja puhu mono-ohjus. Lääkäri ei ole mikään rukousvastaus vaan terveydenhuollon koulutettu ammattilainen. Jokainen täysjärkinen ihminen ymmärtää sen.

"Älä nyt hulluja puhu mono-ohjus. Lääkäri ei ole mikään rukousvastaus vaan terveydenhuollon koulutettu ammattilainen. Jokainen täysijärkinen ihminen ymmärtää sen."

Sinä et nyt tainnut ymmärtää, mitä mono-ohjus tarkoitti. Ehkäpä hän palaa vielä tänne ja selittää itse, mitä tarkoitti. Minä kylläkin koen ymmärtäneeni, mistä oli kysymys. Muistaakseni tuolta samalta pohjalta on keskusteltu näillä palstoilla aikaisemminkin.

• Muistan rukouksin! Mitäs jos kuitenkin kävisit lääkärissä? Suosittelisin sitä. Jatkuva kalvava sairauden pelko voi olla jopa pahempaa, kuin tieto itse sairaudesta. Ja ainahan on mahdollisuus, että oireiden takana ei ole mitään pahanlaatuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      31
      3366
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2653
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1724
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      119
      1488
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1479
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1237
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1116
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1103
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      1015
    Aihe