punaisen värin ylläpitäminen?

punapää(ksikö)

Heippa! Nyt kesää vasten olen aatellut värjätä hiukseni tummanpunaisiksi mutta olen kuullut että väriä on vaikea pitää punaisena varsinkin nyt kesällä kun aurinko vaalentaa hiuksia muutenkin. Onko mitään vinkkejä miten hius pitäisi värinsä ilman jatkuvaa värjäystä?

11

4540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sugarD

      No itse olen parturi-kampaaja ja välillä pidän itselläni punaista hiusta myöskin. Jotkut asennoituvat että värin ylläpitäminen on raastavaa mutta itse olen ainakin tottunut kerran tai joskus parikin viikossa laittamaan suoraväriä hiuksiin. Sehän on on ilman hapetetta toimiva periaatteeltaan sama kuiin hoitoaine jossa on sävy mukana, menee tehohoidostakin joka on kesällä hyväksi kun aurinko tahtoo kuivattaa hiusta. Kampaamoista saa ostettua todella hyviä suoravärejä ja punaistenkin värejen kirjo alkaa olla jo nykypäivänä melko mittava.

      • hei
        kellä on vaan varaa.........ei se värjäys sentään ilmasta ole ! teen itse omat raitani, enkä maksa omaisuuksia eikä se vie sekuntiakaan kallista aikaani !! helppoa, kuin MIKÄ !! enkä ole edes mikään kampaaja...........säästän paljon, kun teen itse !! enkä ole pettynyt koskaan. Tosin pari kertaa olen teettänyt ne kampaajalla, mutta ne mak -soin omaisuuden, se oli vielä markkojen aikaa, ja mitä se nyt lie maksaa, varmaan jotakin lähemmäs 50 euroa/kerta......ja joka ei takaa, että päänahka kestää sen......


    • hei
      tee se itse, osta kaupasta hiusväriä ja säästä PALJON !! tekeminen on tosi HEL-
      PPOA !! itsellä on ollut raidat jo melkein vuoden, vaaleat, ja ITSE TEHDYT !!! Jos
      -kus tosin olen joutunut ostamaan uuden paketin ja tekemään ne uudelleen, mut
      -ta ei se mitään ! ja käytän shampoota ja hoitoainetta, jotka on tarkoitettu värjä-
      tyille hiuksille , oikeastaan olen käyttänyt niitä jo muutaman vuoden ennen raito-
      jen tekemistä....eikä se ole haitannut yhtään ! ensin oli Pantenen, mutta ne on näemmä lopetettu, mistä syystä, en tiiä, mutta se ainakin sai omat hiukseni jopa kasvamaan pituutta ! ja kun tein raitani yhtenä perjantaina, niin seuraava varsi-
      nainen pesu oli vasta seuraavana maanantaina, että se väri kestää kauemmin. Toki pesin ne hiukset pakkauksessa tulleella hoitoaineella, shampoo oli oma..... ja ne on kestäneet kauan ! jos teettää ne jossakin kampaamossa, se kestää iäi-
      syyden ja maksaa omaisuuden..........kotona tehdyt itse on paljon paremmat !! ko-
      keile sinäkin ! itse käytän jotakin.....Garnier mitä lie.........se kun on halvin vaihto-
      ehto.......en ole mikään rikas, joten se on paras vaihtoehto itselleni. Siinä muka- na tullutta huppua en käytä, teen ne ilman sitä, määrään raitojen koon itse...... ja hyvä tulee ! aina !

    • Punapää :)

      Ei ole ollenkaan vaikea pitää väriä päässä, kun ostaa oikeita tuotteita :) Kampaamoista saa esimerkiksi Wellan punaista kestosävytettä, jonka hinta kyllä vaihtelee kampaamoiden mukaan, mutta halvimmillaan maksaa vain 10€ :) Itse käytän kyseistä tuotetta, ja sävy on aivan ihana! Väri pysyy myös päässä paljon paremmin kuin mitä markettien punavärit. Sen jälkeen kun vaan vahvistaa väriä noilla aiemmin mainituilla suoraväreillä, niin hyvä tulee. Eikun vaan kokeilemaan :)

    • Decade

      Itse käytän kerran viikossa KC:n punaista tehohoitoa: http://designineyes.blogspot.fi/2012/08/pepper-in-my-hair.html. Halvempi kuin kampaamojen mömmöt, stockalla n.16e pullo ja kestää pitkään, itse selviän samalla pullolla aina uuuseita kuukausia. Tai siis kai tuotakin kampaamoista saa, usein vain niissä on kalliimmalla myynnissä.

      • Laatu

        Persaukiset :)


    • Justiinssa

      Kc on kampaamojen "mömmö".

    • KCpro

      KC on laatutuote, ei ole vain "kampaamojen mömmö" koska sitä saa muualtakin kuin kampaamoista. Viisas pääsee vähemmällä, mutta voihan sitä rahansa laittaa mihin lystää ;)

    • Mä laitan tukkaan aina 'hoitoaineeksi' n 20minuutiks just tota KC:n Color Maskia pepper-sävyä. Ei tarvi pestä niin usein tukkaa kun väri on kirkas! Joten purkki kestää vähintää pari kuukautta. Suosittelen, vaikka sotkua tuleekin pyyhkeisiin ym mut lähtee helposti puhtaaksi.

    • punapää

      Mä käytän Biozellin punaista hiusnaamiota välillä, ja se muuttaa tukan punertavan ruskeaksi vaikka mulla on tosi tummanruskeat hiukset :) Eli on tehokas ja edullinen. Tehokkaampi kuin muut kokeilemani, kestää kuulema 8 pesua ja pari min hiuksissa. Riittoisa pullo ollut ihan.

    • punapää(ksikö)

      kiitos paljon vinkeistä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe