Mulla on transportteri paku ja yövyn välillä siinä kaikille tiedoksi tilapäinen yöpyminen sallitaan.
aattelin rakentaa pakuun vanerisängyn sivuun vai kannattasko ostaa ihan retkisänky minä saa kasaan?
Mites lämmityksen saisi toimimaan? kun ei ole tavaratilan lämmitintä?
Kahvit tulee tupakansytyttimestä kahvinkeittimellä.
Köyhän asuntoauto, vinkkejä???
4
182
Vastaukset
- Hiaseman
Vanerilevyjä takapoksiin, josta hetkessä kasaat YÖKSI petin, jos et pelkällä patjalla voi nukkua. Webasto on mukava lammitysvehje , Hiasella tehty jo monta kesälomareissua. Fillarit mukana ja joskus yövytään myös hotellissa tai mökissä, että pääsee kunnolla suihkuun, kun ei aina viitsi uimarantoja hakea.
- moro.
" kaikille tiedoksi tilapäinen yöpyminen sallitaan."
kaikille tiedoksi, niin ei ole, ota selvää en halua tässä nyt linkkejä ja oikeustapauksia etsimään- .,. .,.
Kyllä autossa saa yöpyä.
- ei tajuu
Mikä meitä suomalaisia vaivaa!!! kun yrittää köyhäkin harrastaa ja kehittää omaa juttuaan heti irvaillaan....
Pitääkö kaikki olla luksusta ja kaikki viimosen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612318
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202077- 1141966
- 621964