Stubbia siunattiin, Takkulaa ei!

Takkula sai kenkää.

Stubb äänivyöryn.

Syy tässä:
Stubb: "Painotin (Israelille) sitä, että siirtokuntien rakentaminen on lopetettava, palattava vuoden 1967 rajoihin ja toteutettava kahden valtion ratkaisu. "

HYVÄ!

9

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietiskelen vain

      Et kai vain ole jonkinlainen menestysteologi?

      Minkä vuoksi menestysteologialla joka saralla kannattajia niin paljon nykyään?

      Millä tavalla mielestäsi Jumala siunasi esim. Pietaria, joka ristiinnaulittiin? Oliko hän huono Herran palvelija mielestäsi?

      Jos se siunaus tuleekin vasta myöhemmin? Ilmeisesti Pietari hallitsee nyt Kristuksen kanssa?

      • Menestysteologi?

        Ei ole siitä kysymys. Sovellan ja testailen tässä vain karismaattis-perkeleellisten helluntaiherätyksen liepeillä ja sisällä perseilevien änkyräuskonnollisten lahkopaskiaisten siunausautomatiikkateorioita.


      • KTS kirjoitti:

        Menestysteologi?

        Ei ole siitä kysymys. Sovellan ja testailen tässä vain karismaattis-perkeleellisten helluntaiherätyksen liepeillä ja sisällä perseilevien änkyräuskonnollisten lahkopaskiaisten siunausautomatiikkateorioita.

        Ei siunannut kts:n idolleja demareita joiden kannatus putosi 13% mikä on historian alhaisin. Ja sdp on Israel vastaisin ja sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavin puolue sitten vihreiden jälkeen. Ennen muinoin demareiden kannatus oli 30% paikkeilla kun demareissa oli vielä Israel ystäviä kuten Arvo Salo ym. ja kannattivat perinteisiä perhearvoja


      • nastimus
        KTS kirjoitti:

        Menestysteologi?

        Ei ole siitä kysymys. Sovellan ja testailen tässä vain karismaattis-perkeleellisten helluntaiherätyksen liepeillä ja sisällä perseilevien änkyräuskonnollisten lahkopaskiaisten siunausautomatiikkateorioita.

        kts!

        Olet ilon lähteellä KTS! Tästä se onni reppee, kun avoimesti rasistiset ja antisemitistiset fasistit voittivat vaalit! Varmaan iloitsit, kun muutama juutalainen lahdattiin hurraahutojen kera Brysselin kupeessa!
        Maljasi on tässä suhteessa ylitsevuotavainen lähivuodet!
        Sieg Heil!


      • nastimus kirjoitti:

        kts!

        Olet ilon lähteellä KTS! Tästä se onni reppee, kun avoimesti rasistiset ja antisemitistiset fasistit voittivat vaalit! Varmaan iloitsit, kun muutama juutalainen lahdattiin hurraahutojen kera Brysselin kupeessa!
        Maljasi on tässä suhteessa ylitsevuotavainen lähivuodet!
        Sieg Heil!

        Oliko ihan sattuma että vaalipäivänä surmattiin Juutalaiset Brusselissä???


      • kova ponnistus
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Oliko ihan sattuma että vaalipäivänä surmattiin Juutalaiset Brusselissä???

        Mitenkäs se *jumala* siunasi
        KRISTILLISDEMOKRAATTEJA
        joitten joukoissa Tottiskin Pårvoossa taannoin oli ehdokkaana?

        valtava äänivyöry, niinkös?

        uusi Luther pääsi valtuustoon,-reps-
        varmaan pääseekin Uskonto-ministeriksi vielä.....


      • ujjjuuuiiihhh
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Oliko ihan sattuma että vaalipäivänä surmattiin Juutalaiset Brusselissä???

        totuusvoittaaaina26.5.2014 23:430 SULJE
        Oliko ihan sattuma että vaalipäivänä surmattiin Juutalaiset Brusselissä???------------

        mikäs on Tottiksen Paranoidi Selitys siihen?
        todistajat kävi ne tappamassa???
        ja Paavi jahtaa Tottista kun Tottis steppailee
        norsunjaloillaan Popen varpuleille?


    • Jeesuksen nimessä...

      Niin se sinaus, koitui Takkulalle sinaukseksi / varjeluksi, Siltä VÄÄRYYDEN mukaiselta, saatanaa tuomiokseen palvelavalta, kaikille hyväksi Jumalan Sanan VASTAISELTA, antikritillisessä hengessä yhditysmiseen vievältä tuohulta ja politiikalta, ja sen pahaksi / kärsmyksiksi hirveitä seuraamuksillta. Suomessa paljon paremmat mahdollisuudet siihen kaikille hyväksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävän, vasta Oikeasti Krist. Jumalan Sanan, Raamatun UT mukaisesti toimivan vaihtoehdon rakentamisen yhteistyöhön alkamiseen.

    • alles in Ordnung!

      KTS!

      Mikäs "siunaus" se on pääsy "pirun" pesään? Stubbin totuudet ovat tässä:
      - a), eli yksi, on etusormi
      -b), eli kaksi, on keskisormi
      -c), eli kolme, on nimetön!!!

      Ellei sitten toisaalta - ensiksi) -peukalo, toiseksi) pikkirilli ja kolmanneksi) -se kynnetön!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe