Hei rukoilijat

Malli :-)

Tiesittehän ettei rukoukset toimi oikeasti.

17

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bää

      monesti olen rukous vastauksen saanut, joten ei toimi minun kohdalla ainakaan tämä väite.

      • Joopa joo

        Pitää rukoilla sellaisia asioita jotka toteutuisi muutenkin.


    • Hei Malli. Kyllä rukous toimii. Siitä on paljon omakohtaista kokemusta. Suosittelen kokeilemaan.

      • Markku A.

        Älä viitsi. Sinä et vain osaa tulkita oikein.

        Pyydä tulkintoihisi apua rehellisiltä asiantuntijoilta.


    • me tiedämme=toimii

      Hei rukoilijat

      Me rukoilijat tiedämme, että rukoukset toimivat. Joskus aivan naurattaa, kun Jumala toimii siten, kuin Hän toimii. Aina ei ehdi edes rukoilemaan, Jumala tietää jo ajatuksetkin.

      Tietenkään aina ja kaikkeen ei heti tule vastausta, mutta on turvallista tietää, että on jättänyt asiansa parempiin käsiin eli Jeesuksen käsiin.

      • Markku A.

        Yhtään TODISTETTA rukousten toimivuudesta ei ole edelleenkään. Mistä tämä johtuu?


      • näkymätön ninni
        Markku A. kirjoitti:

        Yhtään TODISTETTA rukousten toimivuudesta ei ole edelleenkään. Mistä tämä johtuu?

        Tämä johtuu omasta sydämen tilasta. Kun ihminen on lujasti kiinni tässä maailmassa ja omassa voimassaan, ei Jumala mahdu hänen sydämeensä. On mahdotonta selittää rukousvastauksia ihmiselle, joka ei usko...


      • HEH HEH HEH
        näkymätön ninni kirjoitti:

        Tämä johtuu omasta sydämen tilasta. Kun ihminen on lujasti kiinni tässä maailmassa ja omassa voimassaan, ei Jumala mahdu hänen sydämeensä. On mahdotonta selittää rukousvastauksia ihmiselle, joka ei usko...

        Rukous toimii vain rukoilijan mielikuvituksessa.


    • mmmmmmmmmmmmmmm

      kerropa esimerkki meidän kaikkien iloksi.

      • palstaa seuraava

        Olen monesti pelännyt ihan hirveästi: sitten olen kuiskannut rukouksen ylöspäin ja pelko on kadonnut. Tulee selainen lepo ja rauha sisimpään.
        ennen pelkäsin kuolemaa, mutta Jeesus on ottanut pois kuolemanpelon.
        On myös ihmeparantuminen, kirjan voisin tehdä Herran ihmeellisestä johdatuksesta.


      • )?(&/(%#¤%/¤"
        palstaa seuraava kirjoitti:

        Olen monesti pelännyt ihan hirveästi: sitten olen kuiskannut rukouksen ylöspäin ja pelko on kadonnut. Tulee selainen lepo ja rauha sisimpään.
        ennen pelkäsin kuolemaa, mutta Jeesus on ottanut pois kuolemanpelon.
        On myös ihmeparantuminen, kirjan voisin tehdä Herran ihmeellisestä johdatuksesta.

        Mitä pelkäät? Oletko keskustellut pelkotiloistasi lääkärin kanssa?


    • Järki hoi, älä jätä

      Nälkää näkevissä Afrikan osissa rukoukset eivät ainakaan toimi.
      Kokeilkaa vaikka, menkää paikan päälle ja rukoilkaa paikallisille ruokaa.

      • jep2

        Rukoukset ovat aina itsekkäitä. Aina.


    • Liisa3

      "Tiesittehän ettei rukoukset toimi oikeasti."

      Jos rukoilee ruokarukouksen ja iltarukouken, niin miten niiden sinun mielestäsi pitäisi toimia?

      Annetaan niiden rauhassa rukoilla, jotka rukoilla haluavat. Kenenkään ei ole mikään pakko tulla palstalle, jonka aihetta ei hyväksy, kun on paljon muitakin palstoja.

      • åäp8vv6´jj8392´j´¨45

        On hyvä että palstalla kerrotaan totuus rukousten toimimattomuudesta.


      • Liisa3
        åäp8vv6´jj8392´j´¨45 kirjoitti:

        On hyvä että palstalla kerrotaan totuus rukousten toimimattomuudesta.

        "On hyvä että palstalla kerrotaan totuus rukousten toimimattomuudesta."

        Rukoukset eivät ole mitään koneita, joiden pitäisi toimia. Jos joku rukoilee ruokarukouksen ja iltarukouksen, niin miksi se häiritsee sellaista, joka ei itse usko, sitä en ymmärrä. Jos vastustaa jonkin palstan aihetta, niin silloin on viisainta mennä jollekin itselleen paremmin sopivalle palstalle, jonka aihetta ei vastusta.


    • Huomattavaa...

      ...on kuinka tämä rukouskysymys näyttää itsepintaisesti kiusaavan ns. epäuskoista ja rukoilemiseen kielteisesti suhtautuvaa väkeä. Joku asiassa näkyy askarruttavan, koska tällä palstalla he silti ovat kovasti läsnä kieltämässä.
      Asia tuntuu tiukasti seisovan heidän sielunsa päällä, ell "jotain hämärää hommaan on pakko liittyä".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe