Suomalainen jäsenkorjaus, mitä se on?

hirveä kokemus

Selkäkipuni alkoivat joulun alla pidätellessäni aivastusta, jolloin äkillinen kipu iski selkääni kuin napsahtaen.
Koetin hoitaa selkääni riippumalla ja venytyksillä, mutta tällä kertaa se ei auttanutkaan. En voinut istua tai nukkua kunnolla kipujen vuoksi.

Säryt lisääntyivät ja oli vaikea nukkua niiden kanssa. Lopulta kokeilin Suomalaista jäsenkorjausta. Mitään niin kauheaa en ole koskaan kokenut. Minua käsiteltiin tosi ra'alla tavalla, eli iso mies hieroi koko kehoani valtavalla voimalla 1,5 tuntia. Huuto oli lähellä. Tuon hoidon jälkeen alkoi reisiäni myös särkeä hirveästi etupuolelta aina pohkeisiin asti. Myös lonkkiin säteilee kipua välillä melkoisesti Liikunta auttaa jonkin verran, mutta jos kävelee enemmän tai harrastaa muuta liikuntaa enemmän, niin kivut lisääntyvät. Suomalaisen jäsenkorjauksen jälkeen olen ollut kuin ankaran pahoinpitelyn jäljiltä. Joku kehui tätä hoitomuotoa hyväksi, siksi ajattelin sen toimivan minullekin. Toisin kävi.

Tätä kipua, joka on rajoittanut elämääni valtavasti, on nyt kestänyt pian puoli vuotta. Minulla on nyt aika Kalevalaiselle jäsenkorjaajalle. Toivon sieltä apua, sillä särkylääkkeiden syöminen alkaa jo peloittaa, Niiden avulla olen tosin päässyt aina päivän kerrallaan eteenpäin.

Osaisikohan kukaan kertoa, mikä tuossa suomalaisessa jäsenkorjauksessa oli ainakin tämän hoidon kohdalla vikana. Tuntuu, kuin koko kehoni olisi mennyt jumiin tuon hoidon jälkeen. Olen aikaisemmin, jos selässäni on vaivaa ilmennyt, käynyt kalevalaisella jäsenkorjaajalla. Sieltä olen apua saanut lievempiin vaivoihin, mutta nyt taisin haksahtaa tähän uuteen hoitoon, joka vei vointini pohjalukemiin.

34

4964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vahingosta viisastuu

      Todennäköisesti tämä "niksauttaja" on vaurioittanut hermoja käsittelyllään. Sama vaara on kaikissa "jäsenkorjauksissa" siitä riippumatta miksi niitä nimitetään. Olisi kannattanut aikanaan valittaa käsittelyn tehneelle "niksauttajalle" ja jos hänellä olisi ollut vakuutus, vaatia korvauksia siitä.

      Minä en mene ikinä näille "niksauttajille". Muutama vuosi sitten kävin laillistetulla kiropraktikolla ja kyllä hänenkin käsittelynsä oli melkoista "runttausta", mutta siitä ei seurannut mitään hermovaurioita. Lihakset oli kipeänä kyllä niin pitkään hoitokuurin jälkeen että olen katsonut että parempi vaihtoehto on hoitaa itsensä muilla tavoilla.

    • hirveä kokemus

      Olet varmasti oikeassa, Hermovaurioita olen epäillyt itsekin. Eikö asiasta voi vieläkin valittaa, kun tuo kauhistuttava hoito tapahtui tammikuussa.

      Kävin siellä Kalevalaisella jäsenkorjaajalla. Minua ei koskaan ole hoidettu niin hyvin. Hän kysyi hoitaessaan, "suomalainen jäsenkorjaajako sinut on ruhjonut tällä tavalla." Olin kertonut hänelle tapauksestani. Voin hiukan paremmin Kalevalaisen käsittelyn jälkeen, mutta hermot jos ovat vaurioituneet, niin vie varmasti kauan aikaa, että ne paranee hiljalleen entiselleen.

      • konsikka

        Itsekin olen koulutettu ja rekisteröity hoitaja, Kalevalainen jäsenkorjaaja, meillä on tarkka valvonta ja hoitajarekisterissä säilyminen edellyttää esim. Jatkuvaa kouluttautumista. Uskallan kyllä sanoa, että hoiton on turvallista, kun käyttää laillistettua rekisteröityä hoitajaa. Hoitajarekisterissä löytyy sivulta Kansanlaakintaseura.fi


    • Reissumies 69

      Kuulostaa aika hurjalta, miksi et mennyt heti jouluna lääkäriin noine vaivoinesi?
      Huomasin tuossa kun luin tekstiäsi että sinullakin on ollut monia vaivoja jo ennen mainitsemiasi hoitoja!
      Onko jotain mitä et ole kertonut täysin noille jäsenkorjaus hoitajille?
      En edes usko että joku yksittäinen hoito kerta edes auttaa tuollaisiin vaivoihin!
      Olen itse käynyt vuodesta 96 kolmella erilaisella jäsenkorjaajalla, kalevalaisella, kaustislaisilla
      ja suomalaisella jäsenkorjaajalla ja olen ollut itse heihin tyytyväinen!
      Reissumies

    • hirveä kokemus

      Siksi, koska olen venyttelyllä saanut monesti selkäni parannettua.

      Jäsenkorjaajissa on hyvin erilaisia tekijöitä, kuten joka alalla. Sinulla on ollut onnea saadessasi myönteisiä tuloksiä suomalaisesta jäsenkorjauksesta. Valitettavasti omalla kohdallani niin ei käynyt, ja siitäpä olen saanut kärsiä todella pahoin.
      En varmasti kirjoittelisi täällä, jos asia ei olisi kuten olen kertonut. Enää en haksahda kokeilemaan jotain uutta suuntaa jäsenkorjauksissa vaan menen, jos tarvetta ilmenee, aina kalevalaiselle jäsenkorjaajalle. Heissäkin on monenlaisia. Toiset ovat hyvin välinpitämättömiä, eikä mitään tuloksia ole tullut. Mutta onneksi löysin nyt todella taitavan tekijän.

      Lapsena ja nuorena jouduin maatalossa koville, joka on aiheittanut ongelmia selkääni. Siksi olen joskus joutunut etsimään apua, kun venyttely ja voimistelu eivät ole tehonneet. Välillä on pitkiä aikoja ilman mitään kipuja, mutta joskus jos en varo, voin joutua hakemaan apua muualta kuin omasta hoidosta.

      Tämä hoitokerta auttoi todellakin paljon. Se on totta, ettei minulle kovasta käsittelystä aiheutetut hermovauriot korjaantuneet kokonaan, ja todennäköisesti siihen ei auta mikään, vaan joudun odottelemaan kehon omaa parantamista ajan kuluessa.

    • hirveä kokemus

      Varoitan suomalaisesta jäsenkorjauksesta! Vaurioituneet hermot tuottavat edelleen tuskaa. Venyttely on todella kivuliasta, mutta helpottaa jonkin verran sen jälkeen. Välillä on todella vaikeaa, koska hermot eivät salli mm. puutarhatöitä, sillä kumarruksissa olo tuottaa todella kovaa tuskaa reisien ja niiden yläpuolella selän puolella oleviin lihaksiin.

      Älkää koskaan menkö suomalaisen jäsenkorjaajan "hoitoon", vaan Kalevalainen jäsenkorjaus on se oikea hoito, joka ei vahingoita, vaan auttaa.

      Tätä tuskaa on kestänyt pian puoli vuotta. Minua hoitanut mies on sitä mieltä, ettei hän ole mitään kipuja aiheuttanut. Vaikeahan se on tunnustaa ammattitaidottomuuttaan. Mielestäni suomalainen jäsenkorjaus ei osaa hoitaa tapauskohtaisesti, vaan jyrää jokaista samalla tavalla, miten "koulutuksessa" on opetettu.

      Apua! Mitä tekisitte, jos tällainen tulisi kohdallenne?

      • HierojA84

        :D Kuuntelehan hetki, saatat oppia jotain!

        Te kalevalaiset "jäsenkorjaajat" tunnutte olevan erittäin epävarmaa sakkia :D aina kyttäämässä muita ja urkkimassa tietoja, joita teillä ei ole. Pohjasakan ja erittäin suuren EPÄVARMUUDEN merkki. Teille pitäisi parantajan merkin tilalle myöntää tuo epävarmuuden merkki.
        Tuosta sinun valituksesta paistaa niin pahasti tuo sinun kalevalaisuus läpi, että varmaan väinämöinenkin häpeää sinua!
        Ymmärrän kyllä kun harmittaa oman hoitosuuntauksen valinta, huono kun on.
        Mitä jos jatkossa keskittyisit vaikka ratkomaan ristikoita ja jätät työt niille, jotka niitä oikeasti osaavat tehdä, ja samalla kaivat pääsi omasta perseestäsi ulos ja menet vaikka lenkille purkamaan harmitustasi.

        Terveisin: hieroja pohjois-suomi


    • Hieroja vars, suomi

      "Älkää koskaan menkö suomalaisen jäsenkorjaajan "hoitoon", vaan Kalevalainen jäsenkorjaus on se oikea hoito, joka ei vahingoita, vaan auttaa.

      Tämä lause taitaa selittää koko problematiikan!
      Kovanlaista mainostusta, mutta ei kovin eettisen tuntuista.
      Hieroja varsinaissuomi

      • Irolaisjäsenkorjaaja

        Nimenomaan. Jos menee terveyskeskukseen yleislääkärille, joka on täysin ammattitaidoton ja välinpitämätön mu*kku, niin julistetaanko sen jälkeen: "Älkää ikinä menkö yleislääkärille, vaan menkää erikoislääkärille, sillä yleislääkärit vain vahingoittavat!" ???
        Enpä usko. Tiedän muuten, että kalevalaistenkin jäsenkorjaajien keskiarvotaso on vuosien mittaan laskenut huimasti, koska heitä koulutetaan kuin sieniä sateella. "Perinteinen jäsenkorjaus" on myös HOITAJASTA RIIPPUEN hyvä. Perinteinen on sama kuin kalevalainen...
        Sitten ovat vielä "kaustislaiset" ja "eteläpohjalaiset" jäsenkorjaajat. Ovatko nekin vahingoittajia vai mitä? Varmaan, jos kerran kalevalainen on "se oikea hoito". Saakeli, mitä lahkosontaa!


    • hirveä kokemus

      Eipä ole mitään mainostusta, vaan kehoitus perustuu kokemukseen!

      Onko muka inhimillistä pahoinpidellä ihmisiä muka hoitaessaan ja kiskoa siitä vielä rahaa. En ole valmis enää koskaan maksamaan pahoinpitelystä, jota suomalainen jäsenkorjaus on. Taisi totuus osua hierojaan.
      Olen varma, etten ole ainoa uhri. On ihmisiä, jotka ovat hiirenhiljaa, vaikka heille mitä tehtäisiin. Onneksi en kuulu heihin ja uskallan kertoa totuuden.

      Olen aina kannattanut vaihtoehtoisia hoitomuotoja ja kannatan edelleen hyviä hoitomuotoja, joita onneksi on, mutta jotenkin pitäisi nämä puoskarit, jotka kuvittelee olevansa jäsenkorjaajia, saada pois vahingoittamasta ihmisiä.

      Kalevalainen jäsenkorjaus kunniaan. Tosin heissäkin on laidasta laitaan, mutta eivät ainakaan vahingoita ketään.

      • Varovainen

        Minä en mene koskaan tällaisille "jäsenkorjaajille". Jos kaipaan "niksauttajaa", menen laillistetulle kiropraktikolle.

        Hierojissakin on paljon eroja. Viron kylpylähoidoissa olen vuosien mittaan päässyt tutustumaa ison joukon "käsialaan" ja eroja löytyy paljon. Pahimmillaan (Suomessa) koko selkä oli mustelmilla ja hierontapöydältä noustessa huimasi rajusti (niskahieronta liian kovaa).


      • SimiErkki
        Varovainen kirjoitti:

        Minä en mene koskaan tällaisille "jäsenkorjaajille". Jos kaipaan "niksauttajaa", menen laillistetulle kiropraktikolle.

        Hierojissakin on paljon eroja. Viron kylpylähoidoissa olen vuosien mittaan päässyt tutustumaa ison joukon "käsialaan" ja eroja löytyy paljon. Pahimmillaan (Suomessa) koko selkä oli mustelmilla ja hierontapöydältä noustessa huimasi rajusti (niskahieronta liian kovaa).

        Minä en menisi kiropraktikolle, enkä millekään muullekaan niksauttajalle, vaikka maksettaisiin. Jäsenkorjaukseen kyllä, koska siinä ei nimittäin niksauteta yhtään mitään. Hah! Nimimerkki "Varovainen" siis saa ihan rauhassa murtaa ja kuluttaa nikamansa laillistetuilla niksauttajilla, jos haluaa, mutta jos ei tunne koko termiä jäsenkorjaus, niin kannattaa pitää mölyt mahassaan..


      • Anonyymi

        Vanha juttu mutta aloittaja on ihan kahjo. Yhden kokemuksen perusteella mollaa ja haukkuu kaikki muut samaa työtä tekevät.


      • Anonyymi

        Sekopää olet. Mene kallonkutistajalle.


    • hirveä kokemus

      Tämän hoidon jälkeen minuakin huimasi ja voin todella pahoin. Koska olin autolla liikkeellä, niin poikani sanoi, että minussa on jotain outoa ja hän ajaa nyt autoa, sillä hän ei uskalla istua kyydissäni. Onneksi tämä muutaman päivän huimaus ja kykenemättömyys ajatella selkeästi korjaantui. Pelästyin itsekin, mikä minulle oli tullut.

      Nyt tiedän, ettei hoidon tule sattua, vaan olla miellyttävää, vaikka se jonkin verran tuntuisikin. Joten ei koskaan suomalaiseen jäsenkorjaukseen enää. Olen edelleen kuin pahoinpidelty näin pitkän ajan jälkeen. Koko elämäni on vaikeutunut, kun jokapäiväiset askareetkin on välillä yhtä tuskaa, juuri noiden hermovaurioiden vuoksi.

      • Itsehoito paras

        Minusta tuntuu että sinulla on nuo kivut ollut vuosia.
        Kun luen kirjoituksiasi niin saan sen kuvan että olet ollut aina huonoselkäinen (maataloustyöt)
        Miksi Kalevalainen jäsenkorjaus ei ole sinua saanut kuntoon? Itse kävin Kalevalaisella jäsenkorjaajalla joka siveli minua 2 tuntia. Teki se niitä taivutuksiakin, mutta kuntoon en tullut ollenkaan. Kiropraktikolle en mene.

        Olen sitä mieltä että olet liian hapan kehostasi ja siitä johtuu nuo kolotukset.
        Vaihda ruokavaliotasi.

        Paras neuvo! Jatka elämääsi äläkä valita kokoajan.


      • Olipas neuvot
        Itsehoito paras kirjoitti:

        Minusta tuntuu että sinulla on nuo kivut ollut vuosia.
        Kun luen kirjoituksiasi niin saan sen kuvan että olet ollut aina huonoselkäinen (maataloustyöt)
        Miksi Kalevalainen jäsenkorjaus ei ole sinua saanut kuntoon? Itse kävin Kalevalaisella jäsenkorjaajalla joka siveli minua 2 tuntia. Teki se niitä taivutuksiakin, mutta kuntoon en tullut ollenkaan. Kiropraktikolle en mene.

        Olen sitä mieltä että olet liian hapan kehostasi ja siitä johtuu nuo kolotukset.
        Vaihda ruokavaliotasi.

        Paras neuvo! Jatka elämääsi äläkä valita kokoajan.

        Noilla neuvoilla voidaankin lopettaa kaikenlainen sairaanhoito. Mitä sitä turhaan kun jokainen voi vain lopettaa valittamisen. Jatkossa otetaan sairaalaan vain tapaturmien uhreja ja todellisia leikkauksia vaativia akuutteja tapauksia.


      • eRasvas
        Olipas neuvot kirjoitti:

        Noilla neuvoilla voidaankin lopettaa kaikenlainen sairaanhoito. Mitä sitä turhaan kun jokainen voi vain lopettaa valittamisen. Jatkossa otetaan sairaalaan vain tapaturmien uhreja ja todellisia leikkauksia vaativia akuutteja tapauksia.

        Erinomaista! Se on oikeasti tavoittelemisen arvoinen tila!


    • hirveä kokemus

      Kyllä valitan edelleen.
      Jos luit kirjoitustani oikein niin ymmärsit, kuinka olen käynyt aikaisemminkin jäsenkorjaajilla. Pieni apu on tullut, mutta ei sellaista apua, kuin tältä nyt löytämältäni jäsenkorjaajalta.

      Syön ja elän ehdottomasti terveellisesti, siitä ei ole kysymys. Suomalainen jäsenkorjaaja tuhosi hermoradat järjettömällä hoidollaan. Syy on ehdottomasti tässä itseään jäsenkorjaajaksi kuvittelevassa miehessä.

      Elämää on vaikea jatkaa, kun kivuliaat hermovauriot ovat jokapäiväinen kiusa. Ja kuten hänen asennoitumisensa asiaan kertoo, hän on sopiva enemmänkin shientologisaarnaajaksi, jota sain kuunnella koko hoidon ajan silmät korvat täyteen, Kuten minulla ei ollut myöskään muuta mahdollisuutta kuin kuunnella kyseisen hoitajan itsekehua omista saavutuksistaan, samalla kun hän hieroi minua kuin tappoaikeissa. Niin kauheaa se oli.
      Ei lainkaan empaattisuutta, vain itsekehua ja saarnaamista omiin uskomuksiinsa. Tuollainen ei sovi hoitamaan ihmisiä lainkaan, joten varokaa edelleen!

      • Suu auki!

        Tämä taitaa olla melko yleistä. Vaikka "niksauttaja" runttailee kuinka kivuliaasti, asiakas ei uskalla sanoa että se on loppu nyt tällä hetkellä ja lähtee pois. Hoidon annetaan vaan jatkua ja kärsitään hammasta purren. Sitten jälkikäteen valitetaan huonosta työn laadusta ja jopa vahingoista vaikka ne olisi todennäköisesti välttänyt jättämällä hoito kesken. Kyllä minä ainakin saan suuni auki jos vaikkapa hieroja käsittelee liian kivuliaasti. Yleensä "käsiala" kevenee ja voin ottaa hoitokerran loppuun eikä ole vielä kertaakaan joutunut nousemaan hoitopöydältä kesken pois.


    • hirveä kokemus

      Oikeassa olet, suu auki. Olen jälkeenpäin harmitellut, etten lopettanut hoitoa kesken. Luotin ja oletin hänen tietävän, mitä tekee. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kokemus tuollaisesta hoidosta. Kyllä nyt saan suuni auki, jos minua muka hoidetaan, vaikka pahoinpidelläänkin, jos nyt enää uskallan mennä apua edes hakemaan muualta kuin kalevalaisilta jäsenkorjaajilta.

      Kuinkahan kauan menee, ennenkuin hermovauriot korjaantuu? Tämä on myös maksanut minulle, koska olen joutunut syömään koko ajan särkylääkkeitä selvitäkseni jotenkin, puhumattakaan monenlaisita kalliista voiteistä, joiden pitäisi auttaa kivun lievitykseen.

      Elämä muuttui helvetiksi suomalaisen jäsenkorjauksen jälkeen. Varokaa kaikki, pitäisi kirjoittaa suurilla kirjaimilla, jos se jotain auttaisi.

      • Ehkä lopullista

        Hermovaurio ei välttämättä korjaudu koskaan.

        Kuka tahansa "niksauttaja" ja millä tekniikalla tahansa voi tehdä vahinkoa, joten siinä suhteessa yhden menetelmän leimaaminen huonoksi on väärin. Pitäisi kertoa tekijä jotta muut voisivat vältää tätä, mutta nimen kertomisesta voi joutua oikeuteen.


    • hirveä kokemus

      Olipa lohdutonta tietoa, ettei hermovauriot korjaudu ehkä koskaan. Auttaisiko hierojan oikeuteen haastaminen ja korvausten saaminen elämän pilaamisesta. Mikään raha ei voi korvata menetettyä elämänlaatua, mutta rauhoittaisiko se tunnetta, kuinka elämä on pahasti pilattu.

      • Terves

        Haasta vaan kaikki hoitajat ei ne mitään osaa!
        Äläkä mee joka paikkaan hoitoon
        Kierrän kaukaa arvauskeskuksetkin!

        Niin pysyt kunnossa


      • SimiErkki

        Voi voi. Kun lukee tätä ketjua, niin ensin hermot ovat todennäköisesti vahingoittuneet, sitten ne ovat hetken kuluttua vaurioituneet, lopulta ne ovat jo tuhoutuneet. Laitapas nyt sitä "tuhoajan" nimeä näkyviin, niin käydään haastattelemassa häntä, ettei tarvitse täällä nimettömänä mustamaalata kokonaista ammattiryhmää...
        Tuon valittajan kirjoitustyylistä muuten näkee erittäin selvästi, että kyseessä on ammattivalittaja, provo, psyykepotilas.
        Antakaa olla. Unohtakaa.
        Itse asiassa koko ketju pitäisi poistaa, koska se on täyttä valhetta..


    • hirveä kokemus

      Oikeassa olet ja niin yleensä teenkin. Tällä kertaa selkäni vain oli siinä kunnossa, että yritin hakea apua henkilöltä, jonka osaamista kehuttiin.

      Näin jälkeenpäin olen miettinyt, kuinka taisi tuo jäsenkorjaaja/hieroja olla itse asialla. Ei suostunut hoitamaan pelkästään selkää, vaan pakotti ottamaan vastaan hänen oman keksimänsä hoidon, jolla nyt oli todella karmeat seuraukset. Ainakin hänen kouluttajansa sanoi, ettei sellaista hierontaa opeteta hänen oppilailleen.

    • hirveä kokemus

      Hermovauriot edelleen aiheuttavat kovaa kipua. Venyttelemällä saan jonkin verran helpotusta, mutta aamut yön jälkeen ovat todella vaikeita.

      Tämä suomalainen jäsenkorjaaja tuhosi elämäni!!! Luoja, kuinka vaikeaa on ollut tämän shientologiaa paapattavan jäsenkorjaajan "hoidon" jälkeen!
      Varokaa, hyvät ihmiset, tekisi mieli huutaa kaikille ihmisille.

      • Potilas itsekin

        Kuulostaa siltä että kannattaisi tutkituttaa asiansa osaavalla lääkärillä nuo vaivasi!
        Heillä on sopivat lääkkeet tuohonkin vaivaan! Potilas


      • JäsenkorjaajaOpiskelija

        Jos jäsenkorjaaja todellakin aiheutti sinulle noin hirveät vaivat niin ihmettelen miksi et ole tehnyt asialle mitään. Haasta oikeuteen tai tee valitus. Jos ko henkilö on laillistettu jäsenkorjaaja ja tekee sitä ammatikseen niin hänellä on yritys ja vakuutus. Hoida asia kuntoon tai jätä nämä provokirjoitukset tekemättä.


    • Member_hanging

      Suomalainen jäsenen korjaus. Ota kestävää narua ja ripusta mulkku itsesi siihen kaulasta roikkumaan. Kivut katoavat ja lähiympäristö kiittää kun marina loppuu.

    • Tätä-se-on

      Se on suomalaisten suurin kusetus-muoto. Sitä se on.

    • Anonyymi

      Et kyllä oo käyny suomalaisessa jäsen korjaajalla taiat olla kalevalainen höpö ukko

    • Anonyymi

      Kipuihinhan apua haetaan,vaikka niitä olisi ollut jo aiemminkin.Ymmärrän hyvin,miltä tuntuu.Me suomalaisethan ollaan nöyrää kansaa,eikä uskalleta sanoa heti,että nyt loppuu,vaan kärsitään.Hyvä,että kirjoitit,koska itselläni on juuri samantapainen kokemus ja ajattelin,ettei kellään muulla.

      • Anonyymi

        Vanha ketju mutta ihmetyttää tuollainen jäsen korjaus , monelta mennyt loputkin tunnot kehosta kun joku on korjaillut mukamas.
        Silloin mennään lääkäriin kun on sairas eikä millekkään jäsen korjaajalle . Kumma maa sinänsä kun ihmiset syö luonnontuotteita joka vaivaan ja tulevat vaan sairaammaksi . Se kun menis lääkäriin jossa mitataan hermoradat ja selkä kuvataan .
        Ei jaksa edes uskoa että tuollaisia ihmisiä vielä on jotka laittaa kehonsa jonkun ” korjaajan ” käsiin, silloin ei saa edes korvausta mistään jos pilaa hermoratoja .
        Lääkärille sitä mennään vaivojen kanssa eikä millekkään humulilupuli miesten käsiin . Minullakin on naapurina yksi sellainen . Käsillä parantava, kuulemma entinen automekaanikko . Mitään koulutusta ei ole ,
        Mutta vanhoja naisia käy hoidossa, hän kuulemma pysäyttää vertaakin tarpeen tullessa ja pöhlöt uskoo . Verotonta toimeen tuloaan se on , ja uskokin siirtää vuoria , ainakin näille naisille jotka siellä juoksee köytenä . En ymmärrä miksi ihmiset eivät mene lääkäriin vaivoistaan


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe